معرفی و دانلود کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی

عکس جلد کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی

کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی نوشته‌ی محمدعلی اعظمی نخست به دوران کودکی این خلبان بزرگ پرداخته و سپس ماجرای اسارت او را طی چند روز اول جنگ به تصویر می‌کشد.

چه عاشقانه آمدند و چه صادقانه گام در مسلخ عشق نهادند. خلبانانی که گویی با خود و با این ملت آزاده و آن یار سفر کرده عهدی ناگسستنی داشتند و این گونه است که در یاد ما جاودانه مانده‌اند؛ ماندنشان به رفعت آبی آسمان و ژرفای آب‌های نیلگون خلیج فارس؛ تا خاری باشند در چشم دشمنان و طمع‌ورزان به این دیار کهن.

سرتیپ خلبان آزاده و جانباز بهرام علیمرادی متولد 1334/03/11 شهرستان ملایر است. او دوران طفولیت، دبستان و سه سال اول دبیرستان را در زادگاه خود و ادامه آن را در تهران و در دبیرستان ملی مرجان (دکتر حسابی کنونی) در خیابان ولی عصر تحصیل کرده است.

در بخشی از کتاب تنها پنج روز: ‏‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی می‌خوانیم:

روز سی و یکم شهریور که عراق حمله سراسری خود را آغاز کرد به جز تعداد اندکی از نیروهای مرزبانی هیچ نیروی دیگری در مقابل آن‌ها نداشتیم، آن‌ها به سرعت به پیشروی خود ادامه می‌دادند.

نیروی هوایی تنها نیرویی بود که در جبهه‌های مختلف بمب‌ها را بر سر آن‌ها فرو می‌ریخت، آن‌ها همان روزهای اول و دوم جنگ تا جایی پیشروی کردند که بخشی از جاده‌های ارتباطی در خوزستان را اشغال کرده و تعدادی از نیروهای پراکنده ما را در جاده‌ها به اسارت گرفته بودند که ما در زندان‌های عراق با آن‌ها مواجه شدیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راهبردی نهاجا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-8489-92-4
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی

برای دریافت کتاب تنها پنج روز: ‌‫زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده بهرام علیمرادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.