معرفی و دانلود کتاب تو برای من عزیزترینی

عکس جلد کتاب تو برای من عزیزترینی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو برای من عزیزترینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو برای من عزیزترینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو برای من عزیزترینی

کتاب تو برای من عزیزترینی نوشته‌ی مکس لوکیدو، داستان آدمک چوبی کوچکی است که در دام رقابت با دیگر آدمک‌های چوبی می‌افتد و تمام زندگی‌اش را صرف راضی کردن دیگران و اثبات خوب بودن خودش می‌کند. این کتاب آموزنده که خودباوری را به بچه‌ها یاد می‌دهد، از مجموعه کتاب داستان‌های پانچلو است که تاکنون نزدیک به دویست میلیون نسخه در سرتاسر جهان از آن‌ به فروش رسیده.

درباره‌ی کتاب تو برای من عزیزترینی

کتاب تو برای من عزیزترینی (You Are Mine) نوشته‌ی مکس لوکیدو (Max Lucado) داستانی از زندگی وِمی‌کی‌هاست. ومی‌کی‌ها آدمک‌های چوبی کوچکی هستند که در یک دهکده‌ی زیبا زندگی می‌کنند. این دهکده در کنار یک تپه‌ی سبز واقع شده که روی بلندترین نقطه‌ی آن، خانه‌ی ایلایِ نجار قرار دارد. ایلای پیرمرد مهربانی است که ومی‌کی‌ها را ساخته است.

کتاب تو برای من عزیزترینی از جایی شروع می‌شود که یکی از ومی‌کی‌ها به نام تاک جعبه‌ی جدیدی می‌خرد. او که از داشتن چنین جعبه‌ی زیبا و درخشانی به خودش می‌بالد، باغرور جعبه‌اش را به همه نشان می‌دهد. یکی دیگر از ساکنان دهکده به نام نیپ، از این اتفاق خوشحال نیست. او همیشه با تاک رقابت دارد. نیپ جعبه‌ی خودش را که از جعبه‌ی تاک بزرگتر است، ولی به زیبایی و جدیدی مال او نیست، به همه نشان می‌دهد و با این کار حرص تاک را درمی‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب تو برای من عزیزترینی

کم‌کم در تمام دهکده همه به فکر خریدن جعبه می‌افتند. همه می‌خواهند بهترین و بیشترین جعبه‌ها را داشته باشند تا با آن به هم فخر بفروشند. این همه جعبه به کار کسی نمی‌آید و فقط برای‌شان دست‌وپاگیر شده، ولی همه فکر می‌کنند باید بهترین و بیشترین جعبه‌ها را داشته باشند.

پانچلو، یکی از ساکنان دهکده هم با دیدن این وضعیت به فکر خریدن جعبه می‌افتد. پول‌هایش برای خرید جعبه کافی نیست، ولی او می‌خواهد هرطور که شده شبیه بقیه باشد. مردم به ومی‌کی‌ای که جعبه‌های کمی داشته باشد به چشم ترحم نگاه می‌کنند؛ پانچلو هم نمی‌خواهد یک ومی‌کی بیچاره باشد. او کتاب‌های‌اش، تخت‌اش و حتی خانه‌اش را می‌فروشد تا با پولش جعبه بخرد. آخر او با داشتن این جعبه‌ها و تأیید و تحسین مردم، حس خوبی پیدا می‌کند.

کتاب تو برای من عزیزترینی نوشته‌ی مکس لوکیدو، در قالب داستان ومی‌کی‌ها و ایلای نجار، مفهوم بی‌ارزش بودن حرص و طمع و در مقابل ارزشمندی خودباوری را به کودکان آموزش می‌دهد. این کتاب به همت لیلا کاشانی‌وحید به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا وظیفه‌ی چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های پانچلو

داستان‌های پانچلو (Max Lucado's Wemmicks) نوشته‌ی مکس لوکیدو، مجموعه‌ای شش جلدی است که تا‌به‌حال میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده. این مجموعه در قالب داستان ومی‌کی‌ها و با زبانی ساده، ارزش‌های اخلاقی را به کودکان می‌آموزد. در این مجموعه ومی‌کی‌ها نماد انسان، ایلای نماد خداوند و پانچلو نماد کودک درون انسان‌هاست. «تو برای من عزیزترینی»، «ای کاش بینی من هم سبز بود»، «هدیه‌ی مخصوص تو» و... از جمله عناوین این مجموعه هستند.

کتاب تو برای من عزیزترینی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تو برای من عزیزترینی نوشته‌ی مکس لوکیدو، برای کودکان 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب تو برای من عزیزترینی می‌خوانیم

ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از وِمی‌کی‌ها به نام «تاک» جعبه‌ی جدیدی خرید. وِمی‌کی‌های دیگر هم جعبه‌هایی داشتند اما جعبه‌ی تاک جدید و زیبا بود. تاک جعبه‌ی جدیدش را خیلی دوست داشت و به آن می‌نازید چون خوش‌رنگ و درخشان بود. تاک در کوچه‌های دهکده بالا و پایین می‌رفت و جعبه‌اش را به همه نشان می‌داد. او از همه‌ی کسانی که در حال رفت‌وآمد بودند، می‌پرسید: «جعبه‌ی مرا دیده‌اید؟ دلتان می‌خواهد به آن دست بزنید؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو برای من عزیزترینی
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-6591-81-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو برای من عزیزترینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو برای من عزیزترینی

برای دریافت کتاب تو برای من عزیزترینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.