معرفی و دانلود کتاب تکنیک رهایی ذهن: چگونه به وسیله‌ی تکنیک EFT به آرامش و سلامتى دست یابیم

عکس جلد کتاب تکنیک رهایی ذهن: چگونه به وسیله‌ی تکنیک EFT به آرامش و سلامتى دست یابیم
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک رهایی ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک رهایی ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک رهایی ذهن: چگونه به وسیله‌ی تکنیک EFT به آرامش و سلامتى دست یابیم

بخش زیادی از دردهای جسمی ریشه در آسیب‌های روانی ما دارند! حتما شما هم با گسترش پژوهش‌های روان‌شناختی و انتشار نتایج‌شان این حقیقت را بارها و بارها شنیده‌اید. کتاب تکنیک رهایی ذهن، نوشته‌ی یاسمن گلچین که در دسته‌ی کتاب‌های انرژی‌درمانی قرار می‌گیرد، به این موضوع می‌پردازد و به شما می‌گوید که روان انسان با جسم او در ارتباطی تنگاتنگ است و ایجاد درد در هر کدام از این‌ها می‌تواند موجب درد و رنج دیگری شود.

درباره‌ی کتاب تکنیک رهایی ذهن

حتما شما هم این تجربه را دارید که هنگام خشم و عصبانیت احساس درد معده یا سردرد‌های میگرنی طولانی‌مدت داشته باشید؟ اضطراب و فشارهای روانی این قدرت را دارند که بتوانند ما را با حجمی از دردهای جسمانی روبه‌رو کنند. ریشه‌ی بسیاری از مشکلات جسمی نظیر افزایش وزن، پرخوری، فشار خون، سردردهای میگرنی و... را باید در شدت اضطراب‌ها و فشارهای روانی جست‌وجو کرد. کتاب تکنیک رهایی ذهن نوشته‌ی یاسمن گلچین قرار است به ما بیاموزد که چطور می‌شود با تعادل بین سالم جسم و روان، زندگی ایده‌آلی داشت.

کتاب تکنیک رهایی ذهن را باید مجموعه راهکارهای مبتنی بر تکنیک EFT دانست. از خلال این راهکارها می‌توان نقطه‌های تاریک ذهن را که قدرت تغییر حال روحی و جسمی ما را دارند و احوالاتمان را با ناخوشی و اضطراب گره می‌زنند، شناسایی کرد و در پی تغییر آن‌ها برآمد. این تکنیک‌ها راه‌حل‌های ساده‌ای برای رهایی از اضطراب و دردهای جسمانی حاصل از مسائل ذهنی و روانی قلمداد می‌شود که عموما در اتاق‌های درمان و یا توسط خود افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ممکن است قبل از خواندن کتاب تکنیک رهایی ذهن نوشته‌ی یاسمن گلچین این سوال برایتان پیش بیاید که تکنیک EFT دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟ EFT مختصرشده‌ی سه کلمه‌ی Emotional Freedom Techniques است. این عبارت «رهایی هیجانی» معنا می‌شود. در روش رهایی هیجانی چه اتفاقی می‌افتد؟ در این روش، به نقاطی از بدن که از کودکی به دلیل تجربه‌های ناخوشایند مسدود شده‌اند، در مدت‌زمان‌های مشخصی، ضربه‌های ملایم وارد می‌شود تا این کانال‌ها که به تجربه احساسات مختلف می‌انجامند، باز شوند. بسته شدن این کانال‌ها عموما به خاطر احساسات منفی نظیر ترس، ناامنی، سرخوردگی، افسردگی و... است. ریشه عموم مشکلات جسمی را باید در همه‌ی این کانال‌های بسته‌شده‌ی بدن دانست. از طریق این تکنیک‌ها و آگاهی از احساسات مختلف نظیر خشم، عشق، نفرت، عصبانیت و... است که می‌توان این کانال‌ها را باز کرد. یاسمن گلچین توضیح می‌دهند که هر کدام از این‌ کانال‌ها دقیقا کجا قرار دارند که با ضربه‌های انگشت می‌توان راه آن‌ها را باز کرد.

انتشارات لیوسا کتاب تکنیک رهایی ذهن را با عنوان فرعی «چگونه با نیروی عشق و بخشش از دردهای جسمی و روحی رهایی یابیم» منتشر کرده و در دسترس خوانندگان قرار داده است. این کتاب دارای آموزه‌هایی است که می‌تواند افراد را به سمت داشتن استقلال مالی بدون محدودیت، ازدواج موفق و کاهش دردهای جسمانی و روانی سوق بدهد.

کتاب تکنیک رهایی ذهن مناسب چه کسانی است؟

اگر شما به مطالعات در حوزه‌ی روان‌شناسی و انرژی‌درمانی علاقه‌مند هستید، حتما از خواندن این کتاب احساس لذت خواهید کرد. چنانچه مدتی‌ست از دردهای جسمانی و اضطراب‌های پی‌درپی رنج می‌برید، آموزه‌های این کتاب به شما می‌گوید که دلیل و ریشه‌ی همه‌ی این بی‌قراری‌های درونی و دردهای جسمانی چیست.

درباره‌ی یاسمن گلچین بیشتر بدانیم

یاسمن گلچین سال‌ها در زمینه‌ی تکنیک EFT، فعالیت و دانش لازم را برای آن کسب کرده است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد EFT است و در حوزه‌های مختلف خودشناسی، روان‌شناسی معنوی و انرژی‌درمانی و... اطلاعات و تخصص کافی دارد. گلچین براساس دانش و تجربه‌ی خود، توانست در لندن موسسه تکنیک رهایی ذهن را تاسیس کند. او علاوه بر تالیف این کتاب، در طی سخنرانی‌ها و جلسات مختلف، افراد زیادی را با این تکنیک برای برطرف کردن مشکلات جسمی و روحی‌شان نجات داده است.

دربخشی از کتاب تکنیک رهایی ذهن می‌خوانیم

به گفته‌ى بادى هکت، یکى از کمدین‌هاى آمریکایى، «من همیشه افرادى را که در گذشته آزارم داده‌اند مى‌بخشم. مى‌دانید چرا؟ چون آن زمانى که من بار سنگین کینه را به دوش مى‌کشم، آن‌ها در حال گذران زندگى خود هستند.» اغلب ما انسان‌ها زمانى در گذشته از طرف شخص یا اشخاصى به دلایل مختلف آسیب دیده‌ایم. این آسیب‌ها مى‌توانند به دو صورت روحى یا بدنى باشند. آسیب روحى مستقیما با مسائل عاطفى شما در رابطه است و آسیب‌هاى بدنى، هم با جسم شما و هم با روحتان همراه مى‌شوند.

افرادى که با کلام خود به دیگران آسیب مى‌رسانند، از اعتمادبه‌نفس بسیار پایینى برخوردارند و با کنایه و زخم‌زبان به دیگران، سعى در پنهان‌کردن نکات منفى شخصیتى خود دارند. چنین افرادى بسیار ضعیف هستند و مى‌خواهند مطمئن شوند با عملشان شما را آزرده‌اند تا در دل پیروزى خود را جشن بگیرند. آیا تابه‌حال این سخنان به گوشتان خورده است؟ «راستى دیروز خانم الف را در مهمانى دیدم. آن‌قدر خودش را گرفته بود که انگار از دماغ فیل افتاده. از وقتى ازدواج کرده این‌طورى شده. من هم فرصت را غنیمت دیدم و در جمع، پته‌هاى شغل پدرش را ریختم روى آب. آن‌موقع قیافه‌اش دیدنى بود.» یا: «چند روز پیش آقاى ب را دیدم. چقدر مغرور است! ماشین گران‌قیمت خریده، مى‌خواهد نشان بدهد که پولدار است. فکر مى‌کنم باید به حسابش برسم. فردا مى‌روم مغازه‌اش حرف مى‌اندازم و جلوى مشترى‌هایش خرابش مى‌کنم. مى‌گویم او چند سال پیش ورشکست شده بود تا او باشد دیگر با ماشینش براى من ویراژ ندهد.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سخنى از نویسنده
1. آشنایى با EFT
2. چگونگى اجراى EFT
3. چگونه مى‌توان رمز پول را با EFT گشود؟
4. بخشش
5. ترس و عشق
6. رهایى از چاقى و اضافه‌وزن با EFT
7. رهایى از دردهاى فیزیکى
8. دوستى با خدا
9. بى‌خوابى
10. انتقاد
11. خاطرات دردناک گذشته
12. درددل نویسنده با شما
آخرین گفته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک رهایی ذهن: چگونه به وسیله‌ی تکنیک EFT به آرامش و سلامتى دست یابیم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-340-180-8
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تکنیک رهایی ذهن

شبنم
۱۴۰۲/۸/۹
به نظرم کتاب جالب وجذابیه ولی خب حداقل ۲ بار باید خونده بشه که راحت مطالب جابیفته فقط من در مورد این مطلب تحقیق کردم که انگار نویسنده تکمیل کننده‌ی این کتاب رو هم نوشته کاش اینجا اون کتاب رو داشت
زهرا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
بسیار کامل و عالی و خوب تکنیک رو توصیح داده اما سوالم این هست که واقعا کسی بوده که انجام بده و نتیجه بگیره
کاربر .
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
باسلام تکنیک‌های خوبی داره ذهن خوداگاه را معرفی کرده که چطور از شر افکار منفی بشه راحت شد
فرناز
۱۴۰۲/۳/۲۵
عالی عالی عالی. بسیار کاربردی و علمی. به زبان ساده و البته اصولی.
نمره‌اش بیسته.
مائده کبریتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خوشم اومد خیلی تقریبا اواسط کتاب هستم
تا اینجاش که خوشم اومد اما هنوز جرات انجام تکنیک رو نداشتم
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
کتاب عالی و کاربردیه خوشحالم که با این کتاب آشنا شدم ممنون از خانم گلچین عزیز
mohammad raeisi
۱۴۰۲/۳/۱۷
نسخه آزمایشی که عالی بود چیزی که دنبالش بودم هست ممنونم از خانم گلچین
مهناز باقرصاد
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب مفیدی یود من ازش خیلی خوب جواب گرفتم
fatemeh seyedi
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب فوق العاده‌ای بود خواندن آن را توصیه می‌کنم
mostafa ghasemei
۱۴۰۲/۸/۳
هرچی در مورد رهایی ذهن بخونی بیشتر میفهمی ما اسیر ذهنیم
مازیار
۱۴۰۲/۷/۳۰
کتاب خوبی بود و مطالب جذابی درآن گفته شده بود
Bita Ahmadi
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونین
قاسم حاجی میرزایی
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبی است برای بدست اوردن سلامتی
اشرف سعدی
۱۴۰۲/۳/۱۶
عالی بود امیدوار شدم به زندگی
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک رهایی ذهن

برای دریافت کتاب تکنیک رهایی ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.