معرفی و دانلود کتاب صوتی روش کنترل ذهن

عکس جلد کتاب صوتی روش کنترل ذهن
قیمت:
۹۰۰۰۰ ۶۳,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روش کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روش کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روش کنترل ذهن

گاهی اوقات پیش می‌آید که فردی بدون داشتن تحصیلات آکادمیک، به دلیل زاویه‌ی نگاه منحصربه‌فرد خود در یک رشته‌ی خاص، دست به ابداعات مهمی بزند. کتاب صوتی روش کنترل ذهن، محصول اندیشه‌های یکی از همین افراد به نام خوزه سیلوا است که بدون گذراندن دوره‌های آکادمیک و بر پایه‌ی تحقیقات شخصی و نگاه ویژه‌ی خود در حوزه‌ی روان‌شناسی و شاخه‌ی هیپنوتیزم و کارکردهای مغز، به نتایج مهمی دست یافت. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در دسته‌ی کتاب‌های Self-Hypnosis است.

درباره‌ی کتاب صوتی روش کنترل ذهن

روش سیلوا به یکی از متدهای تجربی و غیرآکادمیک در حوزه‌ی روان‌شناسی اطلاق می‌شود که توسط خوزه سیلوا (José Silva) ابداع شده است. مبانی روش سیلوا، نتایج تحقیقات او در این روش و پیاده کردن بخش‌های مختلف آن، در کتاب صوتی روش کنترل ذهن (The Silva Mind Control Method) در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار گرفته است. نویسنده در این کتاب درباره‌ی شیوه‌ای از هیپنوتیزم و مدیتیشن صحبت می‌کند که مطابق با آن، ذهن به نهایت بهره‌وری خود در بعضی از کارکردهایش دست پیدا می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روش کنترل ذهن

ذهن از نظر بهره‌وری و عملکردهای خود به چندین سطح تقسیم می‌شود. خوزه سیلوا در تحقیقات خود و مباحثش در کتاب صوتی روش کنترل ذهن بر یکی از این سطوح متمرکز است که سطح آلفا نامیده می‌شود. زمانی که ذهن فرد در وضعیت آلفا قرار می‌گیرد، بدین معنی‌ست که از استرس‌ها و مزاحمت‌های محیط اطراف دور شده، به آرامش رسیده و در آماده‌ترین حالت خود برای خلاقیت ورزیدن و درک وقایع قرار دارد. زمانی که کاملاً بیدار و هوشیار هستیم، فرکانس‌های مغزی ما میان 14 تا 21 در نوسان هستند. فرکانس 14، محدوده‌ی ورود به حالت خواب است و وضعیتی میان خواب و بیداری را شامل می‌شود. سطح آلفا به وضعیت ذهنی‌ای اطلاق می‌شود که فرکانس‌های مغز میان 7 تا 14 متغیر هستند. بنابراین در حین بیداری باید با کمک تکنیک‌های خاصی مغزمان را وارد این وضعیت کنیم. پیشنهادی که خوزه سیلوا در کتاب صوتی روش کنترل ذهن مطرح می‌کند، نوعی مراقبه محسوب می‌شود.

دلیل اصراری که خوزه سیلوا به رساندن مغز به این سطح دارد، کارکردهای قابل توجهی هستند که به باور او ذهن تنها در چنین شرایطی پیدا می‌کند. در سطح آلفا، نیم‌کره‌ی راست مغز می‌تواند به اوج بهره‌وری خود برسد و حواس انسان چندین برابر فعال‌تر و تیزتر شوند. بعضی از افراد اعتقاد دارند که با عمل کردن به متد سیلوا و دستورالعمل‌های او در کتاب صوتی روش کنترل ذهن، شاهد تأثیرات مثبت و قابل توجهی بر حافظه و توانایی یادگیری نیز خواهیم بود. فراتر از آن و ازآنجا که نظریه‌ی سیلوا یک مبحث فراروان‌درمانی به‌شمار می‌رود، ادعا می‌شود که به کار بردن مراقبه‌ی توصیه‌شده توسط او، قدرت‌هایی مانند تلپاتی و حس ششم را نیز تقویت می‌کند. فارغ از درستی یا نادرستی این ادعاها که چندان هم قابل اثبات نیستند، می‌توان گفت که کتاب صوتی روش کنترل ذهن، تغییری اساسی در رویکرد افراد به زندگی و عادات آنان ایجاد خواهد کرد.

کتاب صوتی روش کنترل ذهن، حاوی دستورالعمل‌هایی برای نزدیک شدن به یک زندگی سالم‌تر و آرام‌تر است. خوزه سیلوا به مخاطبان کتاب خود ثابت می‌کند که با قرار دادن ذهنشان در وضعیتی آرام و به‌دور از استرس، امکان بیشتری را برای حل مشکلاتشان در اختیار خواهند داشت. چراکه ذهن در این وضعیت، خاطرات را بهتر به یاد می‌آورد، توانایی مدیریت و کنترل بحرانش بیشتر خواهد شد و بنابراین به راه‌حل‌های بهتری دست پیدا خواهد کرد. کتاب صوتی روش کنترل ذهن را نشر صوتی استودیو نوار با صدای پیمان قریب پناه و تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی علی اصغر شجاعی منتشر کرده و نسخه‌ی متنی کتاب را انتشارات نقش و نگار به چاپ رسانده است.

کتاب صوتی روش کنترل ذهن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی روش کنترل ذهن برای طیف وسیعی از مخاطبان از علاقه‌مندان به مبحث هیپنوتیزم و حس ششم گرفته تا علاقه‌مندان به آموختن مراقبه و مدیریت ذهن، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی روش کنترل ذهن می‌شنویم

هنگامی که خواب می‌بینیم چگونه آزاد و رها هستیم! مرزهای زمان و مکان، قوانین منطق و جبرهای وجدان کاملاً محو و نابود می‌شوند و ما خالق آثار خلق‌شده، زودگذر و فانی خود هستیم. فروید برای رویاها اهمیت خاصی قائل بود و معتقد بود آنچه در این وضعیت خلق می‌کنیم فقط به ما تعلق دارد. او می‌گوید برای درک یک انسان کافی‌ست به رویاهای وی پی ببرید. ما در دوره‌ی کنترل ذهن، رویاها را نیز جدی می‌گیریم؛ اما به شیوه‌ای دیگر. ما می‌آموزیم که به روش خاصی از آگاهی خود استفاده کنیم. فروید برخلاف کنترل ذهن، خواب‌های غیرارادی را بررسی می‌کند. اما سعی ما بر این است که خواب‌های عمدی و ارادی را پدید آوریم تا بتوانیم مشکلات معینی را حل کنیم. از آنجاکه موضوعات رویاها را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم و آن‌ها را به گونه‌ای دیگر تعبیر و تفسیر می‌کنیم، این امر با نتایج حیرت‌انگیزی همراه است. بدین وسیله، پیدایش وقایع در خواب‌های ما محدود می‌شود، اما به آزادی چشم‌گیری دست می‌یابیم و این خواب‌ها تأثیر شگرفی بر روی زندگی ما می‌گذارد. اگر رویایی را که از قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم تعبیر کنیم، نه‌تنها نسبت به روان رنجور خود شناخت پیدا می‌کنیم، بلکه برای مشکلات روزمره راه‌حل‌هایی نیز می‌یابیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
پیشگفتار
14 دقیقه
فصل یک: معجزه‌ی آگاهی
18 دقیقه
فصل دو: خوزه سیلوا کیست
15 دقیقه
فصل سه: هنر مراقبه یا مدیتیشن
19 دقیقه
فصل چهار: مراقبه‌ی پویا
18 دقیقه
فصل پنج: تقویت حافظه
10 دقیقه
فصل شش: روش آموزش سریع
22 دقیقه
فصل هفت: رویاهای خلاق
19 دقیقه
فصل هشت: قدرت کلام
21 دقیقه
فصل نه: قدرت تجسم
26 دقیقه
فصل ده: بهبود و تندرستی
16 دقیقه
فصل یازده: موفقیت در زندگی زناشویی
39 دقیقه
فصل دوازده: تقویت ادراک فراحسی یا ASW
20 دقیقه
فصل سیزده: کمک به دیگران از طریق کنترل ذهن سیلوا
15 دقیقه
فصل چهارده: تفکرات
3 دقیقه
فصل پانزده: نگاهی گذرا
36 دقیقه
فصل شانزده: روان‌پزشکی که با روش سیلوا کار می‌کرد
47 دقیقه
فصل هفده: افزایش اعتمادبه‌نفس
21 دقیقه
فصل هجده: کنترل ذهن و تجارت جهانی
24 دقیقه
فصل نوزده: کنترل ذهن و خودشناسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روش کنترل ذهن
نویسنده
مترجمعلی اصغر شجاعی
راویپیمان قریب پناه، تایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰۰ ۶۳,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روش کنترل ذهن

سجاددیانت
۱۴۰۲/۹/۵
خداوند هیچ موقع هیچکس را یادش نفرفته هست من فکر میکنم هرانسانی بسته به توان خودش خدا هم بهش آگاهی میده تا درست درمسیر آگاهی قرار بگیره لااقل درخودم که اونطور دیدم من تاحالا با فرکانس رادیویی ایران میخواستم آمریکا بگیرم نمیدونم مثالی خوبی هست یا نه ولی به ذهنم اونطور رسید کسی که میخواد با خدا ارتباط برقرار کنه اول باید فرکانسشو پیدا کنه بعد ارتباط برقرار کنه زیاد از آلفا بتا سردرنمیارم ولی اونو فهمیدم که باید ذهنتو دراون شرایط قرار بدی بعد کارهای بعدی رو انجام بدی هنوز تموم نکردم کتابو وهنوز تمرین هارو انجام ندادم ولی آن چه که مسلم هست فکرمیکنم درهای تازه‌ی درزندگی به رویم باز میشه بعدا نظرمو کامل مینویسم ممنون ازکتابراه وعوامل آن موفق باشید
جهان عظیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
انسان تفاوتش با دیگر مخلوقات اینه که ذهن و تفکر داره و این کتاب عالی که از یه نویسنده معروف (خوزه سیلوا) با راهکار و روشهایی که ارائه میده میتونه راه و روش کنترل تفکرت و ذهنیتت کمک کنه و به بهترین شکل با نگرش درست و تفکر عمیق یه استراتژی بهت ارائه بده که ذهنیتت تغییر کنه و بتونی کنترل ذهن و افکارت رو در دست بگیری و زندگیت رو تغییر بدی توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونید یا گوش بدید چون واقعا محدودیت های زندگیتون با نگرش هوشمندانه تغییر بده این کتاب شما رو به تعالی عالی ذهنی می رسونه و تمام احتمالاتی که فکر نمی کنید رو ارائه میده و باعث پیشرفتت در مدت خیلی کوتاهی میشه ممنون از کتابراه بابت ارائه کتاب‌های عالی که در اختیار همگی قرار میده
پوریاسوارنژاد
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خیلی جالب و هیجان انگیز است که بتوانیم به روش کنترل ذهن، تمرکزی عالی و زیبا را تجربه کنیم و از آن در انجام و حل مشکلات روزمره کمک بگیریم. شامل روش های گام به گام کنترل فکر، توصیه‌های نویسنده، مثال های عینی، راهبردهای مبتنی بر دلایل عقلی و منطقی و این که روش ها کاملا قانونی و از هر حیث پذیرفته کتاب هستند. ارزش چند با گوش دادن را دارد و یک نمونه تاپ در مجموعه کتابراه است که حتماً خوانندگان را در مسیر خودکاوی و بهبود فردی و خودشناسی یاری میکند. از تیم کتابراه سپاسگزارم و آرزوی سلامتی همه عزیزانی که در آن کار میکنند را دارم. لطفا به همین شکل ادامه دهید و انشالله موفق تر باشید.
شهرام آزادپور
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
باسلام خدمت عزیزان دوستان گلم کتاب فوق العاده‌ای است توصیه میکنم حتما این کتاب را خریداری کرده و اگر میخواهید نتیجه بگیرید تمریناتش را انجام بدید چون در چند سال آینده کنترل ذهن فراگیر شده وهر کس میخواهد از قافله عقب نماند باید بتونه ضمیر خودآگاه وناخودآگاه خودرا بشناسه وتحت کنترل خودش در آورد
mahmmad vahednasiri
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب مفیدی بود و مطالب درستی را بیان کرده بود. در مورد این که کنترل ذهنی جزء موضوعاتی است که امروزه همه انسان‌ها به آن نیاز دارند چرا که هم در آرامش فردی و هم بر آینده اجتماعی فرد تاثیر می‌گذارد ولی کاش در مورد فرکانس‌های ذهن مطالب را واضح تر بیان می‌کرد
mojgan asadi
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب تاثیر گذار و جالبیه و تمرینات جالبی داره، وقتی تمیرانتش رو انجام میدم تاثیرش کاملاً محسوسه
Negin.v
۱۴۰۲/۱۲/۸
گویندگی عالی اما خود کتاب خوب نبود هیچ کدام از توضیحات واضح نبود یک چیزی گفته بود و رد شده بود. در این زمینه کتاب غول درون بهترینه
منصور درویشی
۱۴۰۲/۹/۱۰
با توجه به تمرینات بهترین روش برای کنترل ذهن را ارائه داده‌اند با کمی دقت می‌توان تمرینها را ایرانیزه کرد
مجیدجانجانی
۱۴۰۲/۸/۲۹
یکی از بهترین و قابل درک ترین و واقعی‌ترین و کاربردی‌ترین کتابی که از بین بیش از ۲۵ کتاب مشابه که تابحال بهره برده‌ام
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
کتاب بسیار خوبی بود و روش‌هایی عالی را برای کنترل ذهن بیان نموده است. ممنون کتابراه
sobhan.yousefzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی، کنترل ذهن تون رو بدست خودتون میده تا بتونید هر چیزی رو به افکارتون راه ندید
یونس
۱۴۰۲/۱۰/۹
در صورتی که دقیق وقت بزاری و آموزشهایی که ارائه میدن رو به کار ببرید تجربه خوبیه
Arezoo Rah
۱۴۰۲/۹/۱۴
این جز بهترین کتابهایی بود که تا الان خوندم و تمرین‌های آن زندگی من رو تغییر داد
امیر عباسی
۱۴۰۳/۱/۱۳
لازم که تمرینات را به طور مستمر انجام بدید وگرنه نتیجه‌ای نمی‌گیرید
ناصر شیری
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب بسیار آگاهی بالای دارم خیلی لذت بروم صدای خواننده هم خیلی خوب هست
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روش کنترل ذهن

برای دریافت کتاب صوتی روش کنترل ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.