معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس

عکس جلد کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس

سمیه پورمنفرد در کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس شما را با برترین نرم‌افزار ادیت عکس و کاربردهای حرفه‌ای آن آشنا خواهد کرد. در این اثر آموزشی ضمن آشنایی اجمالی با سبک‌های گوناگون عکاسی، نکات کاربردی درباره‌ی روتوش و ادیت عکس در محیط فوتوشاپ را نیز می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس

عکاسی هنری‌ست که امروزه در میان هنرهای کاربردی دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است و به شما کمک می‌کند لحظات مهم خود را به ثبت برسانید. در دنیای مدرن، با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، نقش عکاسی در زندگی روزمره هم پررنگ‌تر شده و کیفیت مناسب دوربین‌های موبایل و رونق زیاد عکس‌های سلفی، عکاسی را به پدیده‌ای روتین در زندگی انسان‌ها بدل کرده است. در کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس، نوشته‌ی سمیه پورمنفرد، با زیروبم ویرایش عکس در محیط برنامه‌ی فوتوشاپ آشنا می‌شوید تا عکس‌های حرفه‌ای‌تر و باکیفیت‌تری را به ثبت برسانید.

در مجموع، هنر عکاسی دارای ماهیت‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی گوناگونی است؛ بنابراین یادگیری ویرایش و ادیت عکس می‌تواند در ابعاد مختلف به کمک شما بیاید. عکاسی سبک‌های گوناگونی دارد؛ از عکس‌برداری از طبیعت، پرتره، مدلینگ، نجوم و پزشکی تا عکاسی از مجالس و همایش‌های گوناگون همانند مجالس عروسی، سیمنارهای هنری، پژوهشی و... . در کتاب حاضر، ضمن بیان تاریخچه‌ای مختصر از عکاسی و سبک‌های آن، با نرم‌افزار حرفه‌ای فتوشاپ و تکنیک‌های کاربردی آن جهت ویرایش عکس آشنا خواهید شد.

در ابتدای این کتاب، فرهنگی مشتمل بر واژگان و اصلاحات عکاسی آورده شده، سپس در فصل‌های مختلف اثر درباره‌ی ابزارهای گوناگون فوتوشاپ، افکت‌ها، تنظیمات پالت لایه، روتوش پوست صورت، فرمت‌های ذخیره‌سازی و بسیاری تکنیک‌های مهم ویرایش عکس آموزش‌های دقیقی را می‌آموزید. این مطالب به‌همراه تصاویر مرتبط با هر بخش ارائه شده‌ است تا کم‌ترین ابهامی نسبت به آموزش‌ها در ذهنتان باقی نماند.

کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و علاقه‌مندان به حوزه‌ی عکاسی می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند.

کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به عکاسی مجالس و ادیت عکس‌ها با برنامه‌ها و ابزارهای مرتبط، می‌توانند از آموزش‌های این کتاب استفاده کنند و تکنیک‌های مربوط به روتوش عکس در محیط فوتوشاپ را به‌شکل گام‌به‌گام بیاموزند.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس می‌خوانیم

برای اعمال بزرگ‌نمایی از طریق صفحه‌کلید کافی است «Ctrl و +» را فشار دهیم و برای اعمال کوچک‌نمایی نیز «Ctrl و -» را فشار دهیم. برای تنظیم مقدار بزرگ‌نمایی به اندازه‌ی صفحه‌ی مانیتور می‌توانیم از کلیدهای Ctrl + 0 و برای تنظیم بزرگ‌نمایی برابر پیکسل‌های تصویر از Ctrl + Alt + 0 استفاده خواهیم کرد. درصورتی‌که حالت نمایش تصویر در محیط کاری در حالت Window بوده و از حالت Tab استفاده نکرده باشیم، می‌توانیم با فعال کردن گزینه‌ی Zoom Resizes Windows در صورت اعمال بزرگ‌نمایی به تصویر، پنجره‌ی حاوی تصویر را نیز بزرگ‌نمایی کنیم.

تقریبا ساده‌ترین و عمومی‌ترین روش بزرگ‌نمایی در فتوشاپ ابزار Zoom است که از پالت ابزارها قابل انتخاب و استفاده است. برای دسترسی به این ابزار ذره‌بین شکل که در قسمت پایین جعبه‌ابزار قرار گرفته، می‌توان روی آن کلیک کرده یا حرف Z را از صفحه‌کلید فشار دهیم تا انتخاب شود. مزیت استفاده از این ابزار در انتخاب محل موردنظر برای انجام بزرگ‌نمایی است که امکان بزرگ‌نمایی را دقیقاً در محل مورد نظر فراهم می‌کند. هنگام انتخاب این ابزار به صورت پیش‌فرض علامت + در وسط آن ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده‌ی حالت Zoom in (بزرگنمایی) است. برای معکوس کردن عملکرد این ابزار کافی است دکمه‌ی Alt را بعد از انتخاب ابزار فشار دهیم تا علامت – در داخل آن ظاهر شود. به این منظور از آیکون مربوط در نوار تنظیمات ابزار Zoom نیز می‌توانیم استفاده کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
سپاسگزاری
مقدمه‌ی مولف
فرهنگ واژگان و اصطلاحات
فصل اول: عکاسی و سبک‌های آن
فصل دوم: آشنایی با نرم‌افزار ادیت عکس "فتوشاپ"
فصل سوم: تکنیک‌های ادیت عکس با فتوشاپ
فصل چهارم: چاپ عکس مجالس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-600-124-932-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس

برای دریافت کتاب تکنیک‌های حرفه‌ای ادیت عکس مجالس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.