معرفی و دانلود کتاب تیم ارزش است: مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران

عکس جلد کتاب تیم ارزش است: مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیم ارزش است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیم ارزش است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیم ارزش است: مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران

کتاب تیم ارزش است نوشته‌ی ست گودین است که به صحبت درباره‌ی مسائل مهم و انواع چالش‌ها در حوزه‌ی کسب‌وکار می‌پردازد. اگر مدیریت یک تیم بزرگ را بر عهده دارید و از این بابت آشفته و سرگردانید، چنانچه احساس می‌کنید در زمینه‌ی کسب‌وکارتان، راه خود را گم کرده‌اید، یا حستان می‌گوید رییس و کارفرمایتان از پس کنترل اوضاع بر نمی‌آیند، این کتاب برای شماست!

درباره‌ی کتاب تیم ارزش است

ست گودین (Seth Godin) نویسنده، کارآفرین و سخنران شناخته‌شده‌ای است که سال‌هاست به طور تخصصی به عنوان مشاور در زمینه‌ی مارکتینگ و کسب‌وکار فعالیت دارد. او ابتدا کارش را به عنوان مدیر برند در شرکت نرم‌افزاری اسپیناکر آغاز کرد اما سه سال بعد استعفا داد و شرکت خود را راه‌اندازی کرد. گودین چند سال بعد این شرکت را که در زمینه‌ی بسته‌بندی کتاب فعال بود، فروخت و شرکت یویوداین را در زمینه‌ی تبلیغات و مارکتینگ به راه انداخت. شرکت جدید او خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرده و به همکاری با شرکت‌های بزرگی ماننده مایکروسافت رسید. پس از آن گودین به نوشتن کتاب در زمینه‌ی تجارت و بازرگانی روی آورد.

کتاب تیم ارزش است (The Song of Significance: A New Manifesto for Teams)، مجموعه‌ای از تجربیات ست گودین را در زمینه‌ی بازاریابی و مدیریت در خود جای داده که با زبانی ساده و کاربردی در اختیار مدیران، کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و کارمندان قرار گرفته است. این کتاب به تفصیل به ارائه‌ی راه‌حل‌های مفید برای مدیران می‌پردازد و به آن‌‌ها می‌آموزد که چطور باید یک تیم منسجم، یک‌دست و با بالاترین بهره‌وری را تشکیل داد و چگونه می‌توان محل کار را به مکانی امن برای رشد و ترقی تبدیل کرد.

معرفی و دانلود کتاب تیم ارزش است

ست گودین در این کتاب درباره‌ی آسیبی که کرونا و دورکاری بر مشاغل وارد آورده، سخن می‌گوید و توصیه‌هایی صمیمانه برای رهبران و کارفرمایان ارائه می‌دهد. او از این طریق به آن‌ها می‌آموزد که چطور می‌توان از این بحران عبور کرد. ست گودین در کتاب تیم ارزش است به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های این روزهای کارمندان و مدیران هم می‌پردازد. دغدغه‌ها و سوالاتی همچون اینکه «آیا هوش مصنوعی قادر خواهد بود جایگزین نیروی انسانی شود؟»، «آیا به‌زودی و با پیشرفت روزافزون و غیرقابل‌کنترل هوش مصنوعی بشر شغل خود را از دست خواهد داد؟»

کتاب تیم ارزش است مسائل و معضلات پیشِ روی مدیران را شرح می‌دهد و به مرور به ارائه‌ی راهنمایی‌های برای حل آن‌ها می‌پردازد. این مسائل شامل مواردی مانند رکودهای مالی و اقتصادی، جابه‌جایی ارزش پول کشورها و بی‌ثباتی وضعیت ارزهای دیجیتال است که کارفرمایان ایرانی نیز با آن‌ها درگیرند. او که معتقد است در یک کسب‌وکار انسان‌ها نه یک منبع، بلکه مهره‌ی اصلی و حائز اهمیت هستند، بر شبکه‌سازی و تیم‌سازی و ایجاد محیطی صمیمی و همدلانه تاکید دارد و آن را یکی از بال‌های صعود یک کسب‌وکار می‌داند.

ست گودین تا به حال بیش از 19 عنوان پرفروش در زمینه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار منتشر کرده و کتاب‌های او به 35 زبان ترجمه شده‌اند، هدف او ایجاد تغییری هوشمندانه و کنار زدن افکار سنتی در زمینه‌ی کسب‌وکار و تجارت است.

این اثر توسط صدرا صمدی دزفولی به فارسی ترجمه شده و انتشارات مون عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است.

کتاب تیم ارزش است مناسب چه کسانی است؟

اگر احساس می‌کنید در زمینه‌ی کسب‌وکارتان راه خود را گم کرده‌اید، اگر شغلتان پس از کرونا دچار آسیب شده یا در مسیر مدیریت تیمتان آشفته و سردرگم هستید، این کتاب برای شماست. کتاب تیم ارزش است که ذیل کتاب‌های مدیریت و خودیاری قرار می‌گیرد راهنمایی کامل و جامع برای مدیران و کارمندان هوشمندی است که مایلند با ایجاد یک تیم قدرتمند و مسئولیت‌پذیر و ساخت محیط کاری صمیمانه به نهایت بهره‌وری در شغلشان برسند.

در بخشی از کتاب تیم ارزش است: مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران می‌خوانیم

در چند سال گذشته سازمان‌ها دریافته‌اند راه مفید روبه‌جلو این است که بپرسند «زمین چه می‌خواهد؟» ساختن چیزهایی که تاب‌آور، با کمترین تأثیرات زیست‌محیطی، و پایدارتر باشند، راهی قدرتمند و روبه‌جلو و برعکس حالت سلطه‌گری و اتلاف منابع است. این حرکت در حال شتاب گرفتن است و تغییراتی را با خود به همراه می‌آورد. زمین مشتری شماست و اگر به آن خدمت کنید، بسیاری از مردم با شما همسو خواهند شد. درس اصلی این مرام‌نامه ساده است: هر سازمانی با هر اندازه‌ای می‌تواند با پرسیدن اینکه انسان‌ها چه می‌خواهند؟ به‌شکل مؤثری روبه‌جلو حرکت کند. برای کسانی که با ما تعامل دارند، چه‌چیزی معنا ایجاد می‌کند؟ مطمئناً این سؤالی نیست که صنعت‌گرایان قدیم پرسیده باشند. حتی کارآفرینان اینترنت هم این سؤال را نپرسیده‌اند. در حرکت روبه‌جلو، سؤالاتی که باید بپرسیم درباره‌ی بازار سهام، خرده‌فروش‌های محلی یا فضاهای ذخیره‌سازی ابری نیست. کار ما این نیست که حجم حافظه‌های ابری را بیشتر کنیم یا صرفاً سهام بازار را به دست آوریم. سؤال ما این است که مردم به چه‌چیزی نیاز دارند. به دنبال ایجاد چه تغییری هستیم؟ آیا تغییر مدنظر ما برای افرادی که با آن‌ها کار می‌کنیم، مهم است؟

پاسخ‌ها به این سؤالات متفاوت خواهد بود و هنوز شیوه‌نامه‌ی مشخصی در این زمینه موجود نیست. این سؤالات صرفاً مثل قطب‌نما عمل می‌کنند، برای دیدن آنچه مهم است. پاسخ هرکدام از این سؤالات انقلابی به‌تنهایی راهنمای مستقلی است، و البته هدف ما پیدا کردن نقطه‌ی تلاقی این پاسخ‌هاست. وقتی‌ اینترنت مصرفی وارد بازار شد، نه ارزان بود و نه راحت (جز ایمیل که از سال 1980 تا 1995 برنامه‌ی پرطرفدار بازار بود). یک دهه یا بیشتر طول کشید تا اینترنت بخشی از بازار تجارت شود. سازمان‌های بزرگ و کوچک درنهایت اینترنت‌دار شدند. وقتی‌ بسیاری از سازمان‌ها به ملاحظات زیست‌محیطی توجه کردند، به نظر می‌رسید این ملاحظات با اکثر اهداف شرکت‌ها در تعارض است.

فهرست مطالب کتاب

درآمد
سه آهنگ
به‌سوی معنا
چه بر سرِ مدیریت آمد؟
این بار، با معنا
تعهدات
بیایید جدی بگیریم
چه می‌سازیم و چطور درباره‌اش حرف می‌زنیم
مسیریابی
جلسات علائم بیماری‌اند
خلق سازمانی معنی‌آفرین
چوب جادو
ضمیمه
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیم ارزش است: مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران
نویسنده
مترجمصدرا صمدی دزفولی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-5914-51-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیم ارزش است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تیم ارزش است

برای دریافت کتاب تیم ارزش است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.