معرفی و دانلود کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان

عکس جلد کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان

کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان نوشته جورج سمیوئل کلاسون، علاوه بر اینکه به شما می‌آموزد چگونه ثروت و درآمد خود را افزایش دهید، درباره اخلاق در کسب و کار نیز سخن می‌گوید. همچنین داستان‌هایی واقعی از زندگی افراد ثروتمند را روایت می‌کند.

در برابر شما آینده‌تان مانند جاده‌ای که به دوردست منتهی می‌شود گسترده شده است. در طول راه، آرزوهایی دارید که خواهان برآورده شدنشان هستید. تمناهایی که دوست دارید محقق شوند.

برای تحقق این آرزوها و تمناها، باید که در مسائل مالی موفق باشید. استفاده از قواعد مالی در این کتاب به طور واضح و روشن توضیح داده می‌شوند. اجازه دهید که این قوانین شما را از مشقت‌های داشتن یک جیب خالی به سوی یک زندگی غنی‌تر و سعادتمندتر که با جیبی پر پول امکان‌پذیر می‌شود، رهنمون گردد.

مانند قانون جاذبه، این قوانین پولی نیز، جهان‌شمول و نامتغیرند. همان‌طور که برای بسیاری افراد دیگر صدق کرده‌اند، برای شما هم صادق‌اند و راه‌حل مطمئنی برای داشتن جیبی پر پول‌تر، حساب بانکی بزرگ‌تر و پیشرفت مالی بیشتر هستند.

کامیابی شما به عنوان یک ملت به کامیابی مالی و اقتصادی هر کدام از ما به عنوان یک شخص واحد بسته است.

کتاب ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon) در خصوص موفقیت‌های انفرادی هر کدام از شماست. موفقیت به معنای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و توانش‌های فردی هر کردام از شما. اینکه از آمادگی مناسبی برخوردار باشید، رمز موفقیت‌تان است. اعمال شما عقلانی‌تر از افکارتان نیستند و افکار شما از ادراکتان عقلانی‌تر نخواهد بود.

این کتاب که درمان جیب‌های بی‌پول است، همچنین راهنمای ادراک مسائل اقتصادی نیز هست. هدف این کتاب در واقع این است: به آن‌هایی که در آرزوی موفقیت مالی‌اند، دیدگاه‌هایی می‌بخشد تا کمکشان کند پول به دست بیاورند، پول پس‌انداز کنند و با استفاده از اندوخته‌هایشان پول بیشتری به دست آورند.

جورج سمیوئل کلاسون (George Samuel Clason) خشنود می‌شود اگر صفحات کتابش برای شما، الهام‌بخش داشتن حساب‌های بانکی قوی‌تر، کسب موفقیت‌های مالی بزرگ‌تر و یافتن راه‌حل‌هایی کارآمدتر جهت مشکلات مالی پیچیده شحصی‌تان باشد.

بابل به ثروتمندترین شهر دنیای باستان تبدیل شد، زیرا شهروندانش ثروتمندترین افراد زمان خود بودند. آن‌ها ارزش پول را می‌شناختند. آن‌ها از قوانین اقتصادی در جهت جمع کردن پول، پس‌انداز کردن پول و استفاده از اندوخته‌ها در جهت به دست آوردن پول بیشتر استفاده می‌کردند. آن‌ها برای خودشان چیزی را فراهم کردند که همه آرزوی داشتنش را دارند، منبع درآمدی برای آینده.

با جورج سمیئول کلاسون بیشتر آشنا شویم:

جورج سمیوئل کلاسون نویسنده و سرمایه‌گذار آمریکایی در نوامبر 1874 در شهر لوئیزیانا به دنیا آمد. او از داشنگاه نبراسکا فارغ‌التحصیل شد و برای مدت کوتاهی در ارتش مشغول به کار شد. به عنوان تجارت‌پیشه‌ای موفق، شرکت کلاسن مپ را در دنور کلرادو بنیان نهاد و اولین اطلس راه‌های ایالات متحد آمریکا و کانادا را منتشر ساخت. در 1926، نخستین سری از مقاله‌های مشهورش در خصوص معاش و موفقیت‌های اقتصادی را با استفاده از تمثیل‌های نگاشته شده بر لوح‌های کشف شده در بابل باستان به چاپ رسانید. این مقالات به شکلی گسترده و در نسخه‌های بسیار توسط بانک‌ها و شرکت‌های بیمه توزیع شد.

برجسته‌ترین اثر کلاسون کتاب ثروتمندترین مرد بابل است که بعد از گذشت حدود یک قرن از انتشارش، همچنان در کشورهای مختلف دنیا تجدید چاپ می‌شود. کلاسون با این کتاب الهام‌بخش افرادی مثل رابرت کیوساکی و دونالد ترامپ نیز بود. جورج در 7 آوریل 1975 درگذشت. از دیگر آثار او می‌توان به کار درست خود را پیدا کنید و پیش به سوی طلا اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ثروتمندترین مرد بابل می‌خوانیم:

پنجاه قطعه طلا! ردان، نیزه‌ساز بابل قدیم، هرگز این مقدار طلا در کیسه‌ی چرمی با خودش حمل نکرده بود. او بسیار خوشحال از قصر پادشاه سخاوتمند برمی‌گشت. طلاها در کیسه‌ای که به کمرش آویخته بود با هر قدمی که برمی‌داشت جرینگ و جرینگ می‌کردند، شیرین‌ترین موسیقی‌ای که تا به حال به گوشش خورده بود.

پنجاه قطعه طلا! همه‌اش مال او بود! به سختی می‌توانست این اقبال را که به او رو آورده بود باور کند. چه قدرتی در این قطعه‌های طلای پرسر و صدا وجود داشت! آن‌ها می‌توانستند هرچه می‌خواست خریداری کنند، خانه‌ای بزرگ و مجلل، زمین، گله و رمه، شتر، اسب، ارابه، هر چیزی که آرزویش را می‌کرد.

چطور باید از سکه‌هایش استفاده می‌کرد؟ امروز عصر در حال رفتن به منزل خواهرش، به هیچ چیزی به جز این فکر نمی‌کرد که صاحب قطعه‌های سنگین و درخشان طلایی است که به همراه دارد.

درست چند روز بعد از همان بعدازظهر بود که رُدان وارد مغازه‌ی ماتون شد که وام‌دهنده‌ی طلا و دلال جواهرات و پارچه‌های کمیاب بود. بی‌آن‌که به چپ و راست که پر از کالاهای رنگارنگ بود نگاهی بیندازد، به انتهای مغازه رفت و در آن‌جا ماتون را دید که بر قالیچه‌ای نشسته بود و برده‌ای سیاهپوست در حال پذیرایی از او بود.

رُدان در حالی که پاهایش را از هم باز کرده و سینه‌ی پرمویش از نیم‌تنه‌ی چرمی‌اش بیرون زده بود آرام ایستاد و گفت: «برای مشورت نزد تو آمده‌ام، زیرا نمی‌دانم چه کار کنم.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مردی که در آرزوی طلا و ثروت بود
ثروتمندترین مرد بابل
هفت علاج یک کیف خالی
الهه‌ی سعادت را ملاقات کنید
پنج قانون طلا
وام‌دهنده‌ی بابل
دیوارهای بابل
تاجر شتر بابل
لوح‌های گلیِ بابل
خوش‌اقبال‌ترین مرد بابل
شرحی تاریخی از شهر بابل
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-96011-9-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان

MohammadRH
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این کتاب بصورت داستانی نوشته شده که نکات بسیار مهمی را درباره‌ی امور مالی و اقتصادی بیان می‌کنه. با این کتاب یاد میگیرم که چطور درآمد خود را مدیریت کنیم و حتی چگونه خرج کنیم و پولمان ذخیره کنیم. لذت بخش‌ترین بخش این کتاب این است که شما با داستان‌هایی روبرو میشوید که مانند آنرا در زندگی روزمره خود میبیند و درآن دچار اشتباهاتی میشوید. از خوندن این کتاب لذت ببرید.
علی زندی فر
۱۴۰۲/۶/۲۶
یه کتاب فوق العاده در مورد مسائل مالی مخصوصا در مورد پس انداز و سرمایه گذاری نکات خیلی جالبی رو توضیح میده، همچنین کل کتاب به صورت داستانی هست که جذابیتش رو چند برابر میکنه، حتما توصیه میکنم که بخونید
farhad _nagafi51
۱۴۰۱/۱/۲
بسیار عالی. معرفی این کتاب را از کلیپ صوتی میلیونر‌های جهان شنیدم که گفتن این کتاب مطالعه کردن. بسیار جذاب و دوست داشتنی وقتی میبینی آدمهای هشت هزار سال پیش چنین ایده‌ای داشتن و دقیقا خودر ا در آن زمان حس می‌کنی.
فاطمه صابری
۱۴۰۰/۶/۱۹
برای انهایی که به پس انداز. سرمایه گذاری و حرفه‌ای نو فکر می‌کنند عالی است.
داستان گونه و اموزشی است.
فرصت زیادی برای خواندن ان لازم است تا جزییاتش را بفهمید.
به ادم‌های بی حوصله توصیه نمی‌شود.
عباس فرهادی
۱۴۰۲/۷/۲۷
بسیار عالی وقتی می‌بینی از چند صد سال پیش هم آدمهایی بودن که به دنبال برنامه ریزی برای مسائل مالی انجام میدادن آدم رو به فکر فرو میبره. من که خیلی دوست داشتم این کتاب رو
کاربر matin bld
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
این مدل کتاب‌ها شروع خوبی برای درک بهتر کنترل و‌مدیریت پوله مخصوصا این کتاب! مطمئنا از خوندنش پشیمون نمیشید و ایده و مسیر‌های جدیدی با خوندنش براتون نمایان میشه. موفق باشین
حسین کاشانی
۱۴۰۰/۱/۲۲
زیباست تفکر، تجربه و تعهد انسان‌های شرافتمند...
مکتوب نمودن و به یادگار گذاشتن تجربیات مفید برای آیندگان، تعهد یک انسان شرافتمند است...
آیا ما به آیندگان فکر می‌کنیم...
محمد امین رشیدی
۱۳۹۹/۱/۱۲
کتاب راه فوق العاده عالی باعث افزایش سطح درک و رشد شخصیت ما میشود ولی بهتر است تخفیفات بهتری برای کتاب‌ها در نظر گرفته شود تا بتوانیم بیشتر استفاده کنیم
edris edrisi
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
اصول حسابداری شخصی رو میشه ازین کتاب به راحتی فهمید و میشه فهمید ک دقیقا راه ثروتمند شدن هم راحته و هم سخت
فقط بستگی به خود فرد داره
Shamim
۱۴۰۲/۳/۱۱
یکم با اندیشه‌های امروز متفاوت.. و بیشتر تاکید بر روی کار جسمی داره تا ذهنی.. و اگه کسی در حال انجام تمرینات متافیزیک باشه یکم وارد چالش میشه
حامد رزمجو جلودار
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب خوبیه
هر چند بعضی مطالب در طول کتاب تکرار میشه اما شاید این تکرار با هدف بوده و قصد این رو داشته که مطالب وارد ناخودآگاه خواننده بشه
Saeed Basaty
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کتاب بسیار خوبیست قانون پول و پس انداز رو بخوبی بیان کرده شاید برای دنیای امروزی کمی قدیمی باشه اما بازم کاربردیه و من از روشهاش لذت بردم
Zeinab Mosavi
۱۳۹۹/۳/۱۰
فک کنم توی ۴ روز تمومش کردم زبان دوستانه و صمیمی داره که تورو غرق داستانهاش میکنه...
اولین کتاب در زمینه سرمایه گذاری طولانی مدته
S h
۱۳۹۹/۹/۲
بهترین کتاب دراین زمینه بنظرم پدرپولداروپدرفقیر ازاین کتاب الهام گرفته ویه مقدارشاخ وبرگ بهش داده
ر.علی زارع
۱۴۰۱/۴/۶
فوق العاده عالی
شما راهکار مالی با داستانها دریافت میکنید
که بسیار کارساز و عملی هست
مشاهده همه نظرات 50

راهنمای مطالعه کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان

برای دریافت کتاب ثروتمندترین مرد بابل: رازهای موفقیت در زمان باستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.