معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی

وین دایر در خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی به صورت موجز و مختصر به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به خوشبختی و اهدافی که در زندگی دارید، هیچ راز مخفی و راه‌حل معجزه‌واری وجود ندارد؛ بلکه صرفاً باید تنظیمات ذهنتان را برای درک و تحلیل آنچه در اطرافتان می‌گذرد تغییر دهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی

پیدا کردن آنچه «راز خوشبختی» نامیده می‌شود، همواره دغدغه‌ای مهم و جدایی‌ناپذیر برای انسان بوده است. در این جستجوی هزاران ساله فهمیده‌ایم که راز خوشبختی، درست مانند سرچشمه‌ی آب حیات که در قصه‌ها زندگی جاودان را به یابندگانش می‌بخشد، مفهومی انتزاعی و تخیلی است. رسیدن به خوشبختی و کامیابی هیچ راز مخفی و پنهانی ندارد. شاید فکر کنید این‌ها همگی صحبت‌هایی مثبت‌نگرانه و خوش‌خیالانه است و گوینده‌ی آن‌ها احتمالاً با هیچ سختی و مشکلی در زندگی روبه‌رو نشده ولی این‌طور نیست. وین دایر (Wayne W. Dyer) نویسنده‌ی کتاب راز خوشبختی (Happiness Is the Way) (که در اینجا نسخه‌ی صوتی خلاصه‌شده‌ی آن پیش روی شماست)، اعتقاد دارد که هرکس با هر شرایطی در زندگی می‌تواند طعم خوشبختی و خوشحالی را بچشد و به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.

ایده‌ی اصلی خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی در این موضوع نهفته که با وجود این حقیقت که ما انسان‌ها مرکز جهان نیستیم و همه‌ی اتفاقات حول محور وجود ما رخ نمی‌دهند، ولی همه‌چیز برای ما مخلوق و زاده‌ی نوع تفکر و نگاه‌مان به جهان است. به عبارتی ماهیت هر اتفاق و رویدادی به طرز فکر ما در مورد آن بستگی دارد. وین دایر سخن مشهوری دارد که می‌گوید: «زمانی که به شکلی متفاوت به چیزی نگاه کنید، آن چیز واقعاً متفاوت می‌شود.» بنا به این گفته، تنها چیزی که برای رسیدن به خوشبختی نیاز داریم تغییر در طرز نگاهمان به جهان است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی

وین دایر معتقد است که هرکس صرفاً درونیات خودش را در زندگی بروز می‌دهد. به عبارتی، از کوزه همان برون تراود که در اوست. با این دید، اگر شما در زندگی با مواردی روبه‌رو می‌شوید که باب میلتان نیست، مثلاً از دست یکی از اطرافیان آزرده‌خاطر هستید چون با شما بد رفتار می‌کند، این به این دلیل است که شما هسته‌ی آن حال بد را در وجود خودتان نگه داشته‌اید. شاید این حرف اندکی بی‌رحمانه به نظر برسد، ولی وین دایر این‌طور عنوان می‌کند که جهان درست به شکلی با شما رفتار می‌کند که خودتان به آن اجازه داده باشید، پس اگر مدتی است که همه‌چیز در اطرافتان بد پیش می‌رود، شاید بهتر باشد کمی در اوضاع و احوال درونیتان تأمل کنید و ببینید از درون، چه پیامی را به دنیای اطرافتان ارسال کرده‌اید.

خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی توسط آرزو خوشابی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی فرزانه فائزی بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون ناشران این کتابند.

نکوداشت‌های کتاب راز خوشبختی

  • این کتاب که به زیبایی نوشته شده روح شما را لمس می‌کند. (Amy Polasky)
  • این کتاب باورنکردنی چشمان شما را به این موضوع باز خواهد کرد که چگونه بهشت، با عشقی خالص، عواقب فراموشی خدا را به ما هشدار می‌دهد. (Oscar I. Delgado)

خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به افرادی که به دنبال تغییر دیدگاه و سبک زندگی خود هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی می‌شنویم

نگرش حرف اول را می‌زند. من بیشتر عمرم را صرف مطالعه‌ی رفتارهای انسانی کرده‌ام. چه ضمن تحصیل در مقطع دکترا، کار در مقام استاد و مشاور یا نوشتن کتاب، مدام به این موضوع بازمی‌گردم. در این روند به مجموعه‌ای از مطالب پی برده‌ام که طی قرن‌ها در مورد خوشبختی و تلاش انسان برای دستیابی به آن نوشته شده است. افراد بسیاری با تصور اینکه می‌توانند خوشبختی را در چیزها یا انسان‌ها بیابند، عمرشان را صرف جستجوی آن کردند. این یک اشتباه بنیادی است. آموخته‌ام خوشبختی در واقع چیزی است که ما هستیم و از طرز فکر ما نشئت می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
نگرش حرف اول را می‌زند
8 دقیقه
یک پرتقال و یک شمع
10 دقیقه
فرد بدون محدودیت
5 دقیقه
چگونه اجازه می‌دهید با شما رفتار شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راز خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.