معرفی و دانلود کتاب جادوگران بازار نوین: گفتگو با معامله گران برتر آمریکا

عکس جلد کتاب جادوگران بازار نوین: گفتگو با معامله گران برتر آمریکا
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوگران بازار نوین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوگران بازار نوین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوگران بازار نوین: گفتگو با معامله گران برتر آمریکا

جک دی. شواگر در کتاب جادوگران بازار نوین، استراتژی‌های مالی را که معامله‌گران موفق به کار می‌برند افشا می‌سازد. او به سراغ سوپراستارهای مالی می‌رود، و سؤالاتی را که افراد علاقه‌مند به بازار مالی یا مشغول در این حوزه دارند، مطرح می‌کند. مطالعه‌ی این کتاب شما را به یکی از جادوگران بازار مالی تبدیل خواهد کرد.

درباره کتاب جادوگران بازار نوین

جک دی. شواگر (Jack D Schwager) تاجر، مدیر، سرمایه‌گذار و نویسنده‌ی معروف کتاب‌های حوزه‌ی بازار مالی و اقتصاد است. او مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی اقتصاد از کالج بروکلین دریافت نمود و برای مقطع کارشناسی ارشد همین رشته، در دانشگاه براون مشغول به تحصیل شد و موفق شد در سال 1971 فارغ‌التحصیل شود. او تا کنون کتاب‌های زیادی در مورد صنعت و معامله‌گران بزرگ بازارهای مالی نوشته است، از جمله: کتاب جادوگران بازار، کتاب جادوگران بازار سهام، جادوگران بازار صندوق سرمایه‌گذاری و... یکی از آثار موفق او کتاب جادوگران بازار نوین (The New Market Wizards) است که محمدرضا شیروانی آن را ترجمه و انتشارات نبض دانش اقدام به نشر آن نموده است.

چقدر با افراد موفق در حوزه‌ی مالی و بازارهای جهانی آشنایی دارید؟ آیا این افراد از همان آغاز کار با زیر و بم استراتژی‌های اقتصادی آشنایی داشته‌اند؟ آیا از همان ابتدا دست به معاملاتی زده‌اند که سودهای کلانی برایشان به ارمغان آورده است؟ پاسخ منفی است. بدون شک همه‌ی این افراد با کسب تجربه به جایگاه کنونی‌شان دست یافته‌اند. اما آیا برای رسیدن به موفقیت باید تمام پستی‌ها و بلندی‌هایی را که آنان در مسیر موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، ما هم از سر بگذرانیم؟ قطعاً اینطور نیست. یکی از بهترین راهکارها، نشستن پای صحبت‌های افراد موفق و درس گرفتن از تجربیات آنان است. برای این منظور جک دی. شواگر به گفت‌وگو با موفق‌ترین افراد حوزه‌ی بورس و سرمایه‌گذاری می‌پردازد و سؤالاتی را مطرح می‌کند. در پاسخ این سؤالات اسرار و رازهای بی‌شماری از استراتژی‌های بازار مالی برایتان آشکار می‌شود.

کتاب جادوگران بازار نوین در هشت بخش و با این عناوین تهیه و تنظیم شده است: چشم‌انداز معاملات، بزرگ‌ترین بازار جهان، آینده، بازار چندگانه، مدیران صندوق سرمایه‌گذاری و زمان‌بندی، بازیکنان چندبازاری، ماشین‌های پول‌ساز، روان‌شناسی معامله، طنین آخرین زنگ.

معرفی و دانلود کتاب جادوگران بازار نوین

نکته‌ی مهمی که از این گفتگوها به دست می‌آید این است که باید از هر شکست پند بگیریم و در معاملات بعدی خود هوشمندانه‌تر عمل کنیم. در مسیر پیش رو دام‌های بسیاری وجود دارد که ممکن است شما را به بیراهه بکشاند، برخی از قوانین به‌شکلی ناخودآگاه تغییر می‌کنند. چیزی که ذکر آن لازم می‌نماید این است که هرچه معماها و اسرار این راه پیچیده‌تر شوند، راه‌های جذاب‌تری برای حل آنان به وجود می‌آید. پس باید عزم خود را تا رسیدن به‌ قله‌های موفقیت جزم کنید.

در ادامه به ذکر نام تعدادی از افرادی که شواگر در کتاب جادوگران بازار نوین به مصاحبه با آن‌ها پرداخته، می‌پردازیم: بیل لیپشوتز، رندی مک کی، ویلیام اکهارت، مایکل کار، هاوارد سایدلر، مانرو تراوت، آل وایس، استنلی دراکن میلر، ریچارد دریهاوس، گیل بلیک، ویکتور اسپراندیو، تامباسو، لیندا بردفود راشکه، مارک ریچی، جو ریچی، بلر هال، جف یاس و ...

نکوداشت‌ کتاب جادوگران بازار نوین

کتاب جادوگران بازار نوین به افراد می‌آموزد که چطور به یک معامله‌گر بزرگ تبدیل شوند و به قله‌ی پیروزی صعود کنند. (وال استریت ژورنال)

کتاب جادوگران بازار نوین برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در بازار مالی مشغول به فعالیت هستید و یا قصد ورود به این عرصه را دارید، مطالعه‌ی این کتاب فواید بسیاری برای شما خواهد داشت.

در بخشی از کتاب جادوگران بازار نوین: گفتگو با معامله گران برتر آمریکا می‌خوانیم

اگر شما مطمئن هستید که بازار به طور قابل‌توجهی بالاتر یا پایین‌تر از سطح 55 واحد قرار می‌گیرد، می‌توانید در آن جا معامله کنید. اما اگر با نزدیک‌شدن به زمان انقضا بازار به نزدیکی سطح قیمت 55 واحد برسد، شما نمی‌توانید مطمئن باشید که قراردادها به شما واگذار خواهند شد یا نه. در واقع، شما نمی‌خواهید در ساعات پایانی معاملات، موقعیت اسپرد (اسپرد در بورس به میزان تفاوت قیمت خریدوفروش بین دو قیمت پیشنهادی و پذیرفته شده اشاره دارد) بیست و سه هزار قراردادی خود را نقد کنید؛ زیرا برای خروج از معامله به این اندازه، باید مبلغ زیادی را در اسپرد پیشنهاد/پیشنهاد بپردازید. درصورتی‌که به دلیل این فرض که بازار بالای 55 واحد منقضی می‌شود، موقعیت قرارداد خرید 54 واحد را پوشش ندهید، به این فرض که بازار در پایین‌تر از سطح ۵۵ واحد بسته شود، می‌توانید در نهایت آن را حفظ کنید و یک موقعیت خرید خالص عظیم در آخر هفته داشته باشید.

یکی از جالب‌ترین عناصر معامله این بود که یک بازارساز در سمت مخالف بیست هزار لات (لات نشانگر بالاترین قیمتی است که در یک روز برای خرید یا فروش یک سهم یا اوراق بهادار پرداخت شده است) از موقعیت اسپرد قرار گرفته بود. وقتی با موقعیت‌هایی از این اندازه در یک بازار معاملاتی سروکار دارید، به‌طورکلی می‌دانید چه کسی طرف مقابل است. روز انقضا فرامی‌رسد و ازآنجایی‌که بازار در آخرین ساعات معاملات خود است، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ قیمت نزدیک به ۵۵ واحد است.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
پیش‌درآمد
بخش اول: چشم‌انداز معاملات
اتفاقات ناگوار در معامله
صدام حسین معاملات بدی انجام داد
نتیجه‌گیری
بخش دوم: بزرگ‌ترین بازار جهان
بیل لیپشوتز، سلطان ارزها
بخش سوم: آینده - بازار چندگانه
بازارهای آتی - درک اصول
رندی مک کی، معامله‌گر کهنه‌کار
ویلیام اکهارت، ریاضیدان
سکوت لاک‌پشت‌ها
مایکل کار
هاوارد سایدلر
مانرو تراوت
آل وایس
بخش چهارم: مدیران صندوق سرمایه‌گذاری و زمان‌بندان
استنلی دراکن میلر
ریچارد دریهاوس
گیل بلیک
ویکتور اسپراندیو
بخش پنجم: بازیکنان چندبازاری
تام باسو
لیندا بردفورد راشکه
بخش ششم: ماشین‌های پول‌ساز
CRT ماشین بازرگانی
مارک ریچی
جو ریچی
بلر هال
جف یاس
بخش هفتم: روان‌شناسی معامله
زن و هنر معامله‌گری
چارلز فاکنر
رابرت کراوس
بخش هشتم: طنین آخرین زنگ
جادوی معامله‌گران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوگران بازار نوین: گفتگو با معامله گران برتر آمریکا
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات383
زبانفارسی
شابک978-622-7848-84-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوگران بازار نوین

Amp
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کتاب از لحاظ محتوا، فوق العاده مفیده و حتما پیشنهاد میکنم اگه با اصطلاحات آشنایی دارید بخونید.
اما از نظر ترجمه خیلی خیلی ضعیفه و مترجم کوچک‌ترین آشنایی با بازار‌های مالی نداره و یه تعداد زیادی از اصطلاحات رو اشتباه بیان کرده به طوری که معنای جمله کاملا بهم ریخته.
هرچقدر از ضعیف بودن ترجمه بگم کمه
احسان
۱۴۰۲/۹/۲۵
ساده‌ترین واژه توی بازارهای مالی، مثل "حمایت" به "پشتیبانی" ترجمه شده.
در مجموع اگر با اصطلاحات آشنایی داشته باشید و زیاد سخت گیر نباشید مطالعه این کتاب خوبه.
Javid Amini
۱۴۰۲/۱۰/۲
یک از بهترین کتاب‌های مهم در بازار‌های مالی که باید مطالعه کرد اما متأسفانه ترجمه روان و گیرا ندارد تا به شکل درست مطالب را درک نمود.
پدرام باقری
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب درس‌های خودش رو راجع به معامله گری میده. تجربه معامله‌ گران حرفه‌ای در بازار هست، نصیحت‌های جالبی راجع به بازار به معامله گران میده پیشنهاد میکنم بخونید
جواد ارجنکی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب حوصله سر بریه! چیز زیادی دستگیرم نشد! اگه اهل این هستید که از سخن دیگران کدهایی رو شناسایی کنید و به کار ببندید این کتاب برای شماست.
زار
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ترجمه خودش علمه متاسفانه دوستانی که از بازار مالی اطلاعات زیادی ندارن ترجمه میکنن
mohamdreza sharifi
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
جملات تخصصی خوب ترجمه نشده، بعضی جملات باید همان انگلیسی نوشته بشه تا درک بشه
محمد رضا عهدی
۱۴۰۲/۱۱/۱
یک کتابی عالی در زمینه یاد گیری نحوه تفکر افراد برنده در بازارهای مالی
محمد نصر
۱۴۰۳/۱/۱۳
با بازار آشنایی نداشته،. کلمات به درستی ترجمه نشده
سید مسعود
۱۴۰۲/۱۱/۱
کتاب خوبیه برای شناخت و چیستی بازار‌های مالی
محمدرضا مجدالدین
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
کتاب بی نظیری هست برای افرادی که در بازارهای مالی فعالند
حسین قادر
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ترجمه خوبی نداشت
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب جادوگران بازار نوین

برای دریافت کتاب جادوگران بازار نوین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.