معرفی و دانلود کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم

عکس جلد کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم
قیمت:
۸۶۰۰۰ ۴۳,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم

لورن مگزینر در کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم داستان پسری به نام کارلوس سرانو را روایت می‌کند که تابه‌حال هیچ معمایی را در زندگی‌اش حل نکرده؛ اما حالا مجبور است برای جلوگیری از ورشکسته‌ شدن آژانس کارآگاهیِ مادرش، هر کاری بکند. جذابیت کتاب در این است که شما هم باید به کارلوس در حل پرونده‌ی کتاب کمک کنید. پرونده‌ای که 30 پایانِ محتمل دارد!

درباره‌ی کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم

آیا شما هم شیفته‌ی سریال‌ها و کتاب‌های جنایی و معمایی هستید و پابه‌پای شخصیت اصلی، خودتان سعی می‌کنید مجرم اصلی را پیدا کنید؟ اگر در این دسته قرار دارید، کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم (Case Closed1: Mystery in the Mansion) برای شماست! شخصیت اصلی این کتاب کارلوس است که همراه با مادرش در یک خانه‌ی درب‌وداغان زندگی می‌کند. مادر کارلوس یک آژانس کارآگاهیِ روبه‌ورشکستگی را اداره می‌کند.

لورن مگزینر (Lauren Magaziner) داستان را از آن‌جایی شروع می‌کند که مادر کارلوس آنفلوانزا می‌گیرد و نمی‌تواند سر قرار با یک مشتری ثروتمند برود. کارلوس مصمم است خودش همه چیز را در دست بگیرد و در این راه از بهترین دوستش، الیزا و برادر کوچک‌تر الیزا، فرانک، کمک می‌گیرد. آن‌ها باید کشف کنند که چه کسی نامه‌ی تهدید به مرگ را در صندوق پستی مادام گوینویر انداخته است. مادام گوینویر میلیونری است که در یک عمارت بزرگ، به‌تنهایی زندگی می‌کند و اخیراً کسی به‌دلیل گنج پنهان‌شده‌ی شوهر مرحومش، او را تهدید می‌کند. اما کارلوس و دوستانش تنها کسانی نیستند که باید فرستنده‌ی نامه را پیدا کنند. شما نیز می‌توانید در حل کردن معماها به این سه نوجوان ماجراجو کمک کنید!

کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم از آن کتاب‌هایی است که شما در آن راهی را انتخاب می‌کنید و با حل معماها به پایان داستان می‌رسید. مهم‌ترین نکته در این‌جاست که کتاب 30 پایان مختلف دارد و این شمایید که انتخاب می‌کنید شخصیت‌های کتاب به چه سرنوشتی دچار می‌شوند. برخی از پایان‌هایی که لارن مگزینر در نظر گرفته، ناخوشایند هستند و در آن‌ها همه چیز نابود می‌شود. بعضی از پایان‌های خوش نیز باعث می‌شوند که خواننده مزد زحماتش را بگیرد.

کارلوس پسری شجاع، ثابت‌قدم و تلاشگر است که با همراهی دوست وفادار، دلسوز و باهوشش، الیزا، سعی دارد مادرش را از وضعیت بد مالی نجات دهد. الیزا شخصیتی است که می‌توانید در طول کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم، از او راهنمایی بگیرید. مخصوصاً زمان‌هایی که به بن‌بست می‌خورید و فکر می‌کنید هیچ راه دیگری برای حل پرونده‌ی عمارت گوینویر به ذهنتان نمی‌رسد!

معرفی و دانلود کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم

شما در هنگام خواندن کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم می‌توانید انتخاب کنید که با کدام مظنون مصاحبه کنید، چه سؤالاتی از او بپرسید، چه سرنخ‌هایی را دنبال کنید و به چه پایانی برسید. دیگر بهتر از این چه می‌خواهید؟!

انتشارات پرتقال اولین مجلد از مجموعه‌ی پرونده‌‌های مختومه اثر لورن مگزینر را با ترجمه‌ی راضیه خشنود منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم

  • شخصیت‌های کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم پا به دنیای بزرگسالان گذاشته‌اند. لورن مگزینر در این کتاب داستانی تعاملی را با رمز و راز، تعلیق و شخصیت‌های دوست‌داشتنی ترکیب می‌کند. (بوک‌لیست)

  • کتاب‌های ژانر «تو هم ماجراجویی کن» بسیار سرگرم‌کننده هستند. کتاب لارن مگزینر قطعاً برای طرفداران حل معما لذت‌بخش خواهد بود. (مجله‌ی اسکول لایبرِری)

کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم برای نوجوانان بالای 12 سالی است که عاشق ماجراجویی و حل معما هستند!

در بخشی از کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم می‌خوانیم

«ما بهترین کارآگاه‌های شرکتیم.» با توجه به اینکه شرکت کارآگاه دیگری ندارد که مأمور این پرونده کند، عملاً دروغ نگفته‌ام.

گوینویر جرعه‌ای از چایش را می‌نوشد و آه می‌کشد: «هوووو‌م، نقل ژله‌ای.»

الیزا خم می‌شود، چشم‌هایش را تنگ کرده. من این حالت را می‌شناسم. این یعنی عمیقاً به فکر فرو‌ رفته. «بهتره از تهدید اول شروع کنیم. کِی به دستتون رسید؟»

گوینویر می‌گوید: «حدود دو ماه پیش، نامه‌ی تهدیدآمیزی توی صندوق پستم بود. نه آدرس فرستنده داشت، نه مُهر.»

الیزا می‌گوید: «جالبه.»

گوینویر می‌پرسد: «کجاش جالبه؟»

فرانک داد می‌زند: «منظورش اینه که حوصله‌سربره.» از زیر میز به پایش لگد می‌زنم.

الیزا به فرانک اعتنا نمی‌کند. «خب، وقتی اثر انگشت نداریم یعنی مجرم دستکش دستش بوده، اما مهم‌تر از اون اینه که این آقا یا خانم مجرم باهوشه. اینکه نامه‌ی تهدید پست نشده، یعنی یه ‌نفر اومده و خودش نامه رو انداخته توی صندوق ‌پست شما، پس توی همین شهره و چون تهدیدها ادامه‌دار بوده‌، احتمالاً هنوز همین‌جاست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم
نویسنده
مترجمراضیه خشنود
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات381
زبانفارسی
شابک978-622-274023-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۸۶۰۰۰ ۴۳,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم

برای دریافت کتاب پرونده‌های مختومه - پرونده‌ی اول: به دنبال مجرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.