معرفی و دانلود کتاب جنایات

عکس جلد کتاب جنایات
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جنایات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جنایات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جنایات

فردیناند فون شیراخ، وکیل برجسته‌ی آلمانی، داستان‌های چندین پرونده‌ی جنایی را با جزئیات و با بیانی دقیق و گیرا، در کتاب جنایات روایت می‌کند. نویسنده در این داستان‌ها به شیوه‌ای جسورانه به سراغ آنچه که در ذهن جنایتکاران می‌گذرد می‌رود. این اثر به مدت 54 هفته‌ی متوالی (بیش از یک سال)، در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشته و جایزه‌ی کلایست را نیز دریافت کرده است.

درباره‌ی کتاب جنایات

احتمالاً اکثر مواقعی که با خبر وقوع یک جنایت روبه‌رو می‌شویم، اطلاعات زیادی از جزئیات آن به دست نمی‌آوریم و تمام آن چیزی که می‌بینیم، می‌شنویم یا می‌خوانیم، بر روایت یک واقعه از بیرون گود متمرکز شده است. در نتیجه معمولاً چیزی که در ذهن جنایتکار می‌گذرد و انگیزه‌ها و احساسات حقیقی او و عواملی که در اتفاقاتی که رقم خورده موثر بوده‌اند، نادیده گرفته می‌شود. رویکرد کتاب جنایات (Crime) در روایت حوادث و تبهکاری‌ها، با دیگر منابعی که بر روایت داستان‌های واقعی متمرکز هستند، متفاوت است. با خواندن این اثر، از زاویه‌ی دیگری به جزئیات پرونده‌های جنایی می‌نگریم؛ چرا که فردیناند فون شیراخ (Ferdinand Von Schirach)، نویسنده‌ی این مجموعه داستان، کاملاً درگیر این پرونده‌ها و پرونده‌های متعدد دیگری بوده و در بسیاری از آن‌ها نقش وکیل را بر عهده داشته است. تمام داستان‌هایی که در این مجموعه آمده‌اند، با نگاه ریزبینانه‌ی یک وکیل حاذق آلمانی و با قلم پرکشش او روایت شده‌اند و در صورتی که از طرفداران داستان‌های جنایی باشید، خواندن این اثر برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

فردیناند فون شیراخ در مجموعه داستان جنایات، ماجراها و جزئیات وقوع چندین پرونده‌ی جنایی را روایت کرده و به ریشه‌های حوادث هولناک اشاره نموده تا خواننده بتواند بیشتر با احساسات و درونیات افرادی که مرتکب جرایم گوناگون می‌شوند، آشنا شود. جنایت‌های درون خانوادگی، جرایم و جنایاتی که در دعواهای خیابانی رخ می‌دهند، عشقی که به وقوع یک جنایت منجر می‌شود و بسیاری از موضوعات دیگر، داستان این پرونده‌ها را تشکیل می‌دهند. جنایت‌هایی که وقوع برخی از آن‌ها بر خلاف افکار عموم مردم، تنها به همان لحظه‌ی حادثه برنمی‌گردد و ریشه‌های عمیق‌تری دارد.

کتابی که پیش رو داریم، عنوان پرفروش‌ترین کتاب Der Spiegel را برای 54 هفته‌ی متوالی حفظ کرده و همچنین، برنده‌ی جایزه‌ی کلایست (جایزه‌ی ادبی آلمان) شده است.

مجموعه داستان جنایات با نویسندگی یک وکیل حاذق، توسط فرهاد عبادی به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب دانیال آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب جنایات

  • هر قسمت از این مجموعه داستان‌های واقعی، بسیار شگفت‌انگیز و شوکه‌کننده است و جزئیات موجود در قصه‌های ادبیات آلمان را نیز در خود جای داده است. (Independent)
  • مسحورکننده... مجموعه‌ای جذاب که با لحن آرام و بیان گیرای خود خواننده را میخکوب می‌کند. فون شیراخ ما را با داستان غیرقابل پیش‌بینی انسان‌های نسبتاً معمولی روبه‌رو می‌کند و موقعیت‌های غیرقابل‌تحملی که درگیرشان شده‌اند را به خوبی توصیف می‌کند. (New York Times Book Review)
  • یک کتاب هیجان‌انگیز شامل ماجراهایی از جنایات مختلف که با تعلیق، بینش و دقت بالا توسط یک وکیل مجرب نوشته شده‌اند. (Bernhard Schlink نویسنده‌ی کتاب The Reader)

کتاب جنایات برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این مجموعه را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پلیسی و جنایی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب جنایات می‌خوانیم

مانند تمام برادرانش (حتی بزرگ‌­ترین آنان که بیست‌وشش‌ساله بود) با مادرش زندگی می­‌کرد؛ پدر کمی قبل از تولد وی از دنیا رفته بود. خانه­‌ی آن خانواده در نئوکلن شش اتاق داشت. شش اتاق برای ده نفر. او کوچک‌­ترین بود و بدترین اتاق را به او داده بودند. نورگیر اتاق شیشه‌­ی مات داشت و یک قفسه از جنس چوب کاج در آن وجود داشت. روی آن قفسه اشیائی وجود داشتند که دیگر کسی به آن‌ها احتیاج نداشت: جاروی بدون دسته، سطل بدون دستگیره، سیم‌­هایی که دستگاه‌­های آن‌ها وجود نداشتند. تمام روز را در آن اتاق جلوی کامپیوتر می­‌گذراند، و در حالی­ که مادر متقاعد بود که او هم، به مانند تمام برادران بزرگ­‌ترش، خود را با بازی‌­های ویدئویی سرگرم می­‌کند، کریم در سایت گوتنبرگ آثار کلاسیک ادبیات را می­‌خواند.

در دوازده‌سالگی برای آخرین بار تلاش کرد که جذب برادرانش شود. او یک برنامه‌­ی کامپیوتری طراحی کرد که می‌­توانست از فایروال­‌های امنیتی پست­‌بانک عبور نموده و بدون آن که کسی بفهمد میلیون­‌ها حساب بانکی با موجودی­‌هایشان را تا به آخرین سنت خالی کند. برادرانش نفهمیدند آن خل‌­وضع، آن‌گونه که او را می‌­نامیدند، چه چیزی می­‌گفت. یک پس‌­گردنی دیگر به او زدند و سی­‌دی برنامه را به سطل زباله انداختند. فقط ولید متوجه می‌­شد که کریم از بقیه‌­ی آنان سرآمدتر است و در مقابل دیگر برادران از او دفاع می­‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

فِهنِر
جام چای تاناتا
ویولن سِل
جوجه تیغی
شانس
فصل تابستان
دفاع مشروع
سبز
خار
عشق
اتیوپیایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جنایات
نویسنده
مترجمفرهاد عبادی
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-5429-10-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جنایات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جنایات

برای دریافت کتاب جنایات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.