معرفی و دانلود کتاب جهان خود را تغییر دهید: هر کس هر کجا که باشد می‌تواند تغییری ایجاد کند

عکس جلد کتاب جهان خود را تغییر دهید: هر کس هر کجا که باشد می‌تواند تغییری ایجاد کند
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جهان خود را تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جهان خود را تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جهان خود را تغییر دهید: هر کس هر کجا که باشد می‌تواند تغییری ایجاد کند

اگر می‌خواهید دنیایتان را متحول سازید، کتاب جهان خود را تغییر دهید برای شما نوشته شده است. جان سی ماکسول و راب هاسکینز در این اثر به شما می‌آموزند چطور هدف‌های خود را بشناسید و برای دستیابی به خواسته‌ها و رویاهایتان تلاش کنید و هیچ‌گاه امیدتان را برای تغییر از دست ندهید.

درباره کتاب جهان خود را تغییر دهید:

شما می‌توانید تغییرات مثبت و پایداری در جهان ایجاد کنید و لازم نیست برای این کار ثروتمند و مشهور باشید یا رهبری یک سازمان بزرگ را بر عهده بگیرید.

راهکارها و ایده‌هایی که راب هاسکینز (Rob Hoskins) و جان سی. ماکسول (John C. Maxwell) در کتاب جهان خود را تغییر دهید (Change your world) ارائه می‌دهند، همچون چراغی روشن در مسیرتان خواهد بود و شما برای ایجاد تغییر و تحول در جامعه خود و حتی بالاتر از آن، به این راهنمایی‌ها احتیاج دارید. تعداد زیادی از مردم، تصور می‌کنند دنیای کنونی دچار شکست شده، اما تغییر بسیار راحت‌تر از آن است که خیال می‌کنید.

نویسندگان در کتاب جهان خود را تغییر دهید به شما یاد می‌دهند، چگونه ارزش‌هایی را زنده کنید که باعث ایجاد تفاوت می‌شوند، چطور برای تغییر و تحول آماده شوید، چگونه به عضویت یکی از گروه‌های مناسب دربیایید یا یکی از این گروه‌های مناسب خود را جذب کنید، آن‌ها به شما می‌آموزند چگونه برای ایجاد تغییر به دیگران کمک کنید و چطور میزان اثرگذاری‌تان را بر دنیا بسنجید و به پیشرفت‌تان ادامه دهید.

از یاد نبرید که شما نباید برای تغییر و تحول سراسر دنیا نگران باشید. اگر بتوانید شرایط را فقط برای یک فرد در دنیای پیرامونتان بهبود دهید، لذت و رضایت را برای به وجود آوردن تفاوت تجربه می‌کنید.

مهم نیست در چه سن و سالی هستید، اهمیتی ندارد تاکنون چه کارهایی انجام داده و چه کارهایی انجام نداده‌اید، هیچ‌گاه برای انجام دادن کاری که دنیایتان را دچار تغییر می‌کند دیر نیست. امیدواریم کتاب جهان خودتان را تغییر دهید چشمانتان را باز کند، به شما کمک کند تا محیط‌زیست را از دیدگاهی متفاوت ببینید، نحوه زندگی‌تان را تغییر دهید و جهان پیرامونتان را متحول کنید.

کتاب جهان خود را تغییر دهید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی خود و اطرافیانتان تغییر ایجاد کنید این کتاب را از دست ندهید.

با نویسندگان کتاب جهان خود را تغییر دهید بیشتر آشنا شویم:

جان سی. ماکسول نویسنده و کشیشی آمریکایی است که آثار برجسته بسیاری در مورد رهبری نوشته است. ماکسول هر سال برای حدود پانصد سازمان در کل دنیا سخنرانی کرده و به وسیله برگزاری سمینارهای مختلف، تجربیات باارزش خود را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. او همچنین شرکتی به نام INJOY را تأسیس کرده که فعالیت‌هایش به بالا بردن آگاهی در مورد مدیریت و رهبری، در همه سطوح جامعه خلاصه می‌شود. خوب است بدانید کتاب‌های ماکسول تاکنون بارها در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال و بیزنس ویک قرار گرفته و همیشه فروش بالایی داشته است. برخی از مهم‌ترین آثار او عبارتند از: «دگرش در رهبری، افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، 10 قانون موفقیت، درجا زدن ممنوع، اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

راب هاسکینز که جان مکسول او را «رهبر رهبران» می‌خواند، کل زندگی‌اش را به پرورش رهبران جوان و خدمت به رهبران بزرگ اختصاص داده است. او این کار را با نظارت بر شرکت‌های نوپا، رهبری نهادهای تحولی محلی و جهانی، یا توصیه به سازمان‌های مردم‌نهاد و مؤسسات تحصیلات تکمیلی انجام داده است. هاسکینز معمولاً نوسازی تشکلات حاضر یا تحولات موفق را هدایت می‌کند. همچنین به شرکت‌ها برای احیای هدف و مأموریتشان مشاوره می‌دهد تا آماده رشد شوند.

او به استفاده از داده‌ها، تحقیق و شاخص‌ها در جهت تسریع به دست آوردن نتایج معروف است و روندی نوآورانه ابداع کرده تا نتایج و نه خروجی‌ها را اندازه‌گیری کند. او از سال 2004 رئیس نهاد وان هوپ بوده است.

جملات برگزیده کتاب جهان خود را تغییر دهید:

کوچک‌ترین کارها بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین نیت‌هاست.
درک درستی داشته باشید تا گرفتار سوءتفاهم نشوید.
ندای درونی همۀ انسان‌ها این است: جهان خود را تغییر دهید.
شما نمی‌توانید آینده را پیش‌بینی کنید؛ اما می‌توانید خلقش کنید.
کارهای کوچک، اگر مستمر باشند، به تغییرات بزرگی منجر می‌شوند.
هرگز به آن کسی که باید تبدیل نخواهید شد مگر کاری را که باید انجام دهید.
یادمان باشد: یک کتاب، یک قلم، یک کودک و یک معلم می‌توانند جهان را تغییر دهند.
آنچه دربارۀ تغییر بیش از همه‌چیز دوست دارم این است که تغییر مترادف واژۀ امید است.
اغلب‌ اوقات تصورات ما افکارمان را محدود می‌کنند و در نتیجه فرصت‌هایمان نیز محدود می‌شوند.
موفقیت، هم به صبر نیاز دارد هم به احساس نیاز. مصرانه تلاش کنید و برای دیدن نتایج کارهایتان صبور باشید.

در بخشی از کتاب جهان خود را تغییر دهید می‌خوانیم:

وقتی یک بنیاد جدید تحول در کشوری تأسیس می‌کنیم، من از مربیان تیم جان مکسول می‌خواهم به من ملحق شوند تا به مردم آموزش دهیم که در گردهمایی‌های تحولی چه کاری انجام دهند. صدها داوطلب مشتاق، به هزینۀ خودشان بخشی از این تحول می‌شوند.

اولین شب، همه را دور هم جمع می‌کنم و داستانی برایشان تعریف می‌کنم، داستانی دربارۀ خودشان که الهام‌بخش آن‌ها باشد. می‌گویم: چیزی نمانده زندگی شما به‌طرز زیبایی تغییر کند. شما قرار است به شرکت‌ها، دفاتر دولتی و مدارس بروید تا نحوۀ شرکت در گردهمایی‌های تحولی را به افراد آموزش دهید. در سه روز آینده، ما ده‌ها هزار نفر را آموزش می‌دهیم. شما هزینه و زمان بسیاری را بابت این آموزش صرف کرده‌اید و قرار است سخت کار کنید. اما همۀ تلاش‌هایتان به این ختم می‌شود که به دیگران ارزش اضافه می‌کنید و تغییری ایجاد می‌کنید.

سپس ادامه می‌دهم: تیم‌های دیگر مانند شما از شما جلوتر زده‌اند. آن‌ها هر آنچه را قرار است کشف کنید، زودتر تجربه کرده‌اند. جان‌فشانی‌ شما اهمیت خاصی دارد. مهم نیست چقدر تلاش می‌کنید و زمان و هزینه می‌گذارید، مهم این است که خیلی بیشتر از آن چیزی که می‌گذارید به شما برمی‌گردد. مهم نیست چقدر آموزش می‌دهید، مهم این است که بیشتر از آموزش یاد خواهید گرفت. مهم نیست که چقدر عشق بورزید، مهم این است که عشق بیشتری دریافت خواهید کرد. شما آمده‌اید تا تغییری مثبت در زندگی دیگران ایجاد کنید. وقتی اینجا را ترک می‌کنید، می‌فهمید دیگران نیز تغییر مثبتی در شما ایجاد کرده‌اند. زمانی که اهمیت این موضوع را تجربه کنید دیگر هیچ موفقیتی شما را راضی نخواهد کرد.

بعد از اینکه مربیان ساعت‌ها در رفت‌و‌آمد با ماشین یا مینی‌بوس بوده‌اند، اغلب در جاده‌های ناهموار، و ساعت‌ها وقت صرف آموزش دیگران کرده‌اند، آن‌هم از طریق مترجم‌های بی‌تجربه، در انتهای آن سه روز خسته‌کننده دور هم جمع می‌شویم تا دربارۀ تجربیاتمان حرف بزنیم و همگی داستان‌هایی می‌گوییم. می‌خندیم و گریه می‌کنیم و جشن می‌گیریم. به‌قدری این جو الهام‌بخش است که بیشتر مربیان در سری بعد، که آموزش‌های خارج از کشور داریم، دوباره داوطلب می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسندگان
1: نمی‌توانیم منتظر تغییر بمانیم
2: عاملی برای تغییر شوید
3: به تنها چیزی که نیاز داریم یکدیگر است
4: همگی با هم هم‌مسیر شویم
5: ارزشِ ارزش‌ها را بیابید
6: تحول سر تک‌تک میزها رخ می‌دهد
7: آنچه انجام می‌شود اندازه‌گیری می‌شود
8: بهتر است به حرف زدن ادامه دهیم
9: نوبت شماست که جهانتان را تغییر دهید
معرفی انتشارات جان مکسول
دربارۀ نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جهان خود را تغییر دهید: هر کس هر کجا که باشد می‌تواند تغییری ایجاد کند
نویسنده،
مترجمالهه علوی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-600-118-482-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جهان خود را تغییر دهید

Mojtaba Firuzi
۱۴۰۰/۷/۷
خیلی ممنون از لطف شما
کتابخوانی را راحت کردید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جهان خود را تغییر دهید

برای دریافت کتاب جهان خود را تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.