معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی: آیا انتخاب‌های شما به رشد و پیشرفت شما کمک می‌کند؟

عکس جلد کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی: آیا انتخاب‌های شما به رشد و پیشرفت شما کمک می‌کند؟
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی: آیا انتخاب‌های شما به رشد و پیشرفت شما کمک می‌کند؟

کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی اثری از جان سی ماکسول، سخنران، مشاور امور بازرگانی و نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت شخصی و شغلی است. ماکسول در این کتاب از آثار و نتایجی که انتخاب‌های درست و آگاهانه بر زندگی افراد می‌گذارند، به‌تفصیل سخن گفته و راهکارهایی مؤثر و کاربردی نیز در این خصوص ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) در کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی (Success is a Choice) به چیستی و ماهیت انتخاب می‌پردازد و به مخاطب خود نشان می‌دهد که در سایه‌ی انتخاب‌های صحیح و آگاهانه، دستیابی به اهداف و آرزوها و موفقیت در زندگی، رؤیایی تحقق‌ناپذیر و دور از ذهن نخواهد بود. بنابراین اگر از دست نیافتن به آرزوهایتان خسته و دلسرد شده‌اید، اگر از استعدادهای بالقوه‌ی بسیاری برخوردارید اما هنوز نتوانسته‌اید از آن‌ها بهره ببرید، اگر مدام در چرخه‌های باطل رویدادهای تکراری و اشتباهات جبران‌ناپذیر گرفتار شده‌اید و نمی‌توانید افکار و انرژی خود را بر کاری متمرکز کنید، نگران نباشید. افراد زیادی مانند شما در شرایط مشابهی به سر می‌برند و ماکسول به همین دلیل دست به تألیف چنین کتابی زده است تا شما را از این افکار و وضعیت دشوار برهاند.

اما چرا باید به سخنان ماکسول گوش بدهیم؟ جان ماکسول از سخنرانان، مربیان و مشاوران تجاری برجسته و نام‌آشناست و کتاب‌های بسیاری در حوزه‌های موفقیت‌های شخصی و شغلی، مدیریت و رهبری به نگارش درآورده است. ماکسول بیش از سی سال از عمرش را در کلیسا وقف ارائه‌ی آموزش‌های مختلف به افراد کرد اما روزی از روزهای زندگی ناگهان تصمیم گرفت تا در سرنوشت خود، تغییر و تحولی شگرف به وجود آورد. او گروه INJOY را پایه‌گذاری کرد و دست به تألیف کتاب‌های متعددی زد. ماکسول هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین نویسندگانِ به‌نامِ حوزه‌های نام‌برده و همچنین از رهبران بزرگ دنیای کسب‌وکار محسوب می‌شود و به همین خاطر است که هنگامی که از اهمیت انتخاب درست در زندگی شخصی و حرفه‌ای سخن می‌گوید، باید کلام او را مد نظر قرار داد و از افکار و اندیشه‌هایش در جهت بهبود زندگی بهره برد.

کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی کتابی درباره‌ی موفقیت است. از نگاه ماکسول، نویسنده‌ی کتاب، موفقیت چیزی جز یک انتخاب نیست. او فرمولی ساده برای موفقیت دارد:

آنچه شما هستید + انتخاب‌های صحیح = موفقیت!

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی

به اعتقاد مکسول این فرمول برای هر فردی و در هر جای جهان بدون توجه به پیشینه و شرایط زندگی گذشته و اکنون وی و همین‌طور بدون توجه به استعدادها و قابلیت‌های او گزاره‌ای تقریباً صحیح به شمار می‌آید. بر اساس همین فرمول و نگرش بوده که او در این کتاب 14 ترفند عملی و کاربردی را معرفی می‌کند و به مخاطب خود کمک می‌کند تا به اهمیت انتخاب‌های صحیح و آثار و نتایج درخشانِ آن در زندگیِ خود پی ببرد و با به‌کارگیری این راهکارها، در مسیر موفقیت قدم بگذارد.

ماکسول با زبانی صریح و بی‌پرده و از طریق ارائه‌ی مثال‌های متعدد از افراد بااستعدادی که نتوانسته‌اند به جایگاه و رشدی که لیاقتِ آن را داشته‌اند، دست یابند، این ایده که موفقیت افراد صرفاً از استعداد آن‌ها ناشی می‌شود را به بحث و گفت‌وگو می‌گذارد و آن را مردود می‌داند. از نگاه ماکسول، داشتنِ شور و اشتیاق و باور به خود، عملگرایی، متمرکز کردن انرژی و افکار، پشتکار و آموزش‌پذیری و بسیاری خصلت‌های دیگر می‌توانند موجب شوند تا فرد بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند و جنبه‌های مثبت خود را پرورش دهد و در نهایت به آن تغییر اساسی که در زندگی در پیِ آن است، دست یابد.

کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی را به همت رادیو مثبت، با ترجمه‌ی علی رسولی و خوانش صابر سماواتی و سمانه مبلغ‌حسینی می‌شنوید.

کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

به همه‌ی شما که می‌خواهید از راه اتخاذِ تصمیم‌های صحیح و آگاهانه به رشد و پیشرفت و موفقیت‌های بیشتری در زندگی دست پیدا کنید، شنیدنِ کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی: آیا انتخاب‌های شما به رشد و پیشرفت شما کمک می‌کند؟ می‌شنویم

موفقیت از کجا سرچشمه می‌گیره؟ شاعر و نمایشنامه‌نویس فرانسوی می‌گه: «اگه موفق بشی، همیشه افراد ساده‌لوحی هستند که می‌گن شما با استعدادی.» وقتی افرادی به موفقیت‌های بزرگ می‌رسند، معمولاً دیگران خیلی ساده همه‌چیز رو به استعداد اون‌ها ربط می‌دن. اما این یک دیدگاه اشتباه و گمراه‌کننده درباره‌ی موفقیته. اگه برای رسیدن به موفقیت فقط به استعداد نیاز بود، پس چرا من و شما افراد خیلی بااستعدادی رو می‌شناسیم که به موفقیت‌های زیادی نرسیدند. استعداد اصلاً کافی نیست. پیتر دراکر، پدر مدیریت مدرن می‌گه: «ظاهراً بین اثربخشی انسان و هوشش و بین تخیل و دانشش، همبستگی کمی وجود داره. هوش، تخیل و دانش، منابع مهمی‌اند. اما فقط اثربخشیه که باعث می‌شه اونها نتیجه داشته باشند.» محدودیت این منابع مهم، مربوط به محتوای اون‌هاست. اگه استعداد به‌تنهایی کافی بود، تأثیرگذارترین و بانفوذترین افراد باید بااستعدادترین‌ها می‌بودند اما بیشتر اوقات این‌طوری نیست. این مواردی رو که می‌گم، در نظر بگیرید. بیشتر از 50 درصد از مدیران عامل پانصد شرکت فورچون توی دانشگاه معدل متوسطی داشتند. 65 درصد از کل سناتورهای آمریکا توی دوران مدرسه، جزء رده‌پایین‌های کلاس بودند. 75 درصد از رؤسای جمهور آمریکا توی مدارسشون از حد متوسط پایین‌تر بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
معرفی - قسمت اول
15 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
16 دقیقه
قسمت ششم
15 دقیقه
قسمت هفتم
17 دقیقه
قسمت هشتم
15 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
15 دقیقه
قسمت یازدهم
19 دقیقه
قسمت دوازدهم
15 دقیقه
قسمت سیزدهم
15 دقیقه
قسمت چهاردهم
15 دقیقه
قسمت پانزدهم
15 دقیقه
قسمت شانزدهم
16 دقیقه
قسمت هفدهم
15 دقیقه
قسمت هجدهم
16 دقیقه
قسمت نوزدهم
15 دقیقه
قسمت بیستم
18 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
18 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی: آیا انتخاب‌های شما به رشد و پیشرفت شما کمک می‌کند؟
نویسنده
مترجمعلی رسولی
راویسمانه مبلغ حسینی، صابر سماواتی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی

برای دریافت کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.