معرفی و دانلود کتاب دنیایت را تغییر بده: چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند

عکس جلد کتاب دنیایت را تغییر بده: چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند
قیمت:
۷۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیایت را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیایت را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیایت را تغییر بده: چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند

کتاب دنیایت را تغییر بده حاصل همکاری جان سی ماکسول و راب هاسکینز، به شما می‌گوید ایجاد تغییر و تحول آسان‌تر از تصورات شماست و هر کسی در هر کجا که باشد، می‌تواند هر تغییری را که بخواهد، صورت دهد. اثر حاضر نقشه‌راهی را برای تغییر دنیا در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن می‌توانید هر تغییری که آرزویش را دارید، در زندگی خودتان و دیگران به وجود بیاورید.

درباره‌ی کتاب دنیایت را تغییر بده

برای تغییر دادن جهان، لازم نیست ابرقهرمان باشید یا قدرت و ثروت عجیبی در اختیار داشته باشید. این پیام اصلی کتاب دنیایت را تغییر بده (Change Your World) به تألیف جان سی ماکسول (John C. Maxwell)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایکز و همکارش، راب هاسکینز (Rob Hoskins)، به شماست. مهم نیست که چند سال دارید، چقدر در زندگی تجربه کسب کرده‌اید، چه کارهای بزرگ یا مهمی انجام داده‌اید و کجای این جهان زندگی می‌کنید؛ هیچ وقت برای تغییر دیر نیست!

معرفی و دانلود کتاب دنیایت را تغییر بده

نویسندگان در کتاب دنیایت را تغییر بده راهکارها و روش‌هایی را برای ایجاد تغییر، چه در سطح زندگی شخصی و چه در سطح اجتماعی، گردآوری کرده‌اند و شما را برای قدم گذاشتن در این مسیر همراهی می‌کنند. در واقع این کتاب، شما را به کاتالیزوری در جهت ایجاد تغییر در خودتان، خانواده و جامعه‌تان تبدیل می‌کند. اگر آگاهانه قصد دارید در تغییر دادن وضعیت زندگی شخصی دیگر نیز مشارکت کنید، این کتاب باز هم برای شما مفید است.

کتاب دنیایت را تغییر بده در نه فصل نوشته شده است و به شما می‌آموزد ارزش‌های تحول‌آفرین را ایجاد کنید و به دیگران سرایت دهید، برای ایجاد تحول به عضویت گروه‌های مناسب درآیید تا یار و همراه داشته باشید، میزان اثرگذاریتان را بسنجید و در مسیر ایجاد دنیایی بهتر گام بردارید. نویسندگان در فصل اول قدم اول را برایتان توضیح می‌دهند؛ باید بفهمید چه چیزهایی لازم است در جهان تغییر کند و شما کدامشان را انتخاب می‌کنید. بعد از اینکه این مطلب را دریافتید، در فصل دوم یاد می‌گیرید که چطور کاتالیزوری برای تغییر شوید. در فصل سوم و چهارم لزوم همکاری با دیگران را برایتان توضیح می‌دهند و در فصل پنجم ضرورت عوض کردن ارزش‌ها برای ایجاد تغییرات. دو نویسنده در فصل ششم از تجربیات خودشان می‌گویند و خاطرنشان می‌کنند که باید بتوانید یک گروه را، ولو کوچک، پشت یک میز جمع کنید و میزهای تحول تشکیل دهید. فصل هفتم نحوه‌ی سنجش و ارزیابی مسیرتان را به شما می‌آموزد. فصل هشتم راه‌های گفت‌وگوی مؤثر با دیگران را نشان می‌دهد و در نهایت در فصل نهم، به طور خلاصه نقشه‌راهی برای تحول و دگرگونی در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب دنیایت را تغییر بده را شراره معصومی به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب دنیایت را تغییر بده

  • بهترین کتاب غیرداستانی سایت آمازون به انتخاب ویراستاران و نویسندگان
  • پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون در زمینه‌ی سیاست

کتاب دنیایت را تغییر بده برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی و کسانی که قصد دارند در زندگی خود و اطرافیانشان تغییر ایجاد کنند، از مطالعه‌ی این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب دنیایت را تغییر بده: چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند می‌خوانیم

هدف نهایی هر جنبشی، ایجاد آینده‌ای بهتر است که با ارزش‌های خوب شروع می‌شود. ارزش‌های خوب، رشد به وجود می‌آورند؛ رشد، تحول ایجاد می‌کند؛ تحول، جنبش ایجاد می‌کند؛ جنبش، تغییر به وجود می‌آورد و تغییر به ما کمک می‌کند که به‌همراه هم به‌سوی آینده‌ی بهتر برویم. همه‌ی این مراحل به‌همراه هم از اینجا به آنجا پلی می‌سازند. گذشتن از این پل و انجام این سفر از اینجا به آنجا، داستان بزرگی می‌شود که ارزش گفتن دارد. وقتی افراد داستانشان را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، آن‌ها هم می‌خواهند به این داستان بپیوندند و بخشی از آن باشند و همین موضوع به آن‌ها انگیزه می‌دهد که رشد کنند و وقتی رشد می‌کنند، همه‌ی این چرخه ادامه پیدا می‌کند.

وقتی به واژه‌ی تحول فکر می‌کنیم یا واژه‌ی جنبش به گوشمان می‌خورد، گاهی‌اوقات تصور می‌کنیم که این‌ها باید خیلی بزرگ باشند، اما گاهی‌اوقات عملکردهای کوچک منجر به تفاوت‌های بزرگی در اجتماعی از مردم می‌شود. برای مثال، یک دانشکده‌ی کوچک در یک منطقه‌ی روستایی پاراگوئه، دعوای بین استادان و رئیس دانشکده را تجربه کرد. روابط بین آن‌ها به‌شدت تحت فشار قرار گرفته بود و در آنجا هیچ حس همکاری‌ای وجود نداشت. به‌هرحال، آن دانشکده یکی از دانشکده‌هایی بود که برنامه‌ی آی.لید در آنجا معرفی شده بود. هیئت‌علمی در آنجا وظیفه‌ی نظارت بر کار دانشجویانشان را، وقتی‌که داشتند میزهای تحول را تسهیلگری می‌کردند، بر عهده داشتند. به‌عنوان بخشی از برنامه، به معلمان و استادان هم فرصتی داده می‌شد تا با یکدیگر تعامل کنند و یکی برای دیگری توضیح بدهد که برنامه چطور پیش می‌رود و دانشجویان تابه‌حال چه چیزی یاد گرفته‌اند. در کمال تعجب، توضیحاتی که آن‌ها دادند، خطوط ارتباطی بین معلمان و استادان را باز کرد و همین به آن‌ها انگیزه داد تا با مدیرشان رابطه‌ی بهتری پیدا کنند و درنتیجه، میزان همکاری افراد بیشتر شد. آن‌ها به کمک هم پلی ساختند که به همه‌ی دانشکده اجازه‌ی تغییروتحول را داد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
فصل 1: ما نمی‌توانیم منتظر تغییر بمانیم
فصل 2: کاتالیزوری برای تغییر شوید
فصل 3: همه‌ی ما به یکدیگر نیاز داریم
فصل 4: بیایید همه در یک جبهه قرار بگیریم
فصل 5: ارزشِ ارزش‌ها را تجربه کنید
فصل 6: تحول پشت یک میز و در یک فرصت زمانی اتفاق می‌افتد
فصل 7: آنچه انجام می‌شود، سنجیده می‌شود
فصل 8: بیایید صحبت کنیم
فصل 9: نوبت شماست که دنیای خود را تغییر دهید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیایت را تغییر بده: چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند
نویسنده،
مترجمشراره معصومی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات263
زبانفارسی
شابک978-622-220-822-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیایت را تغییر بده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیایت را تغییر بده

برای دریافت کتاب دنیایت را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.