معرفی و دانلود کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟

عکس جلد کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟

کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟ نوشته‌ی کیت مسنر درباره‌ی مدادی جادویی است که جواب تمام سوال‌ها را می‌داند. آوا با استفاده از این مداد امتحان‌های خود را با موفقیت پشت سر می‌گذارد اما کم کم سوال‌ها تغییر می‌کند و مداد حقایق عجیبی را درباره‌ی آوا فاش می‌کند که اصلاً خوشایند نیستند.

درباره‌ی کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند:

اگر مداد شما همه‌ی پاسخ‌ها را بداند چه می‌کنید؟ آیا از آن در تمامی آزمون‌ها استفاده می‌نمایید؟ می‌دانید آن وقت معلمان شما چه فکری می‌کنند؟

در رمان جذاب و خواندنی جواب‌ها از کجا می‌آیند؟ (All the Answers) آوا اندرسون مدادی را اتفاقی در کشوی خود پیدا می‌کند و با آن سر جلسه‌ی امتحان ریاضی می‌رود. او در حین پاسخ دادن به سوالات صدایی را می‌شنود که جواب‌های درست را می‌گوید. آوا با کمک دوستش سوفی متوجه شد که مداد فقط به تمامی سوالاتی پاسخ می‌دهد که جواب درست یا غلط مشخصی دارند و آینده را پیش‌بینی نمی‌کند. به مرور زمان این دو دوست به کاربردهای گوناگون مداد پی می‌برند و اعتمادبه‌نفس آوا نیز با هر جواب درست افزایش می‌یابد. اما با هر تراش دادن مداد نیز کوتاه‌تر می‌شود و وقتی مداد واقعیت ترسناکی را درباره‌ی خانواده‌ی آوا فاش می‌کند، او متوجه می‌شود که گاهی شجاع‌ترین افراد کسانی هستند که بدون تمام پاسخ‌ها زندگی می‌کنند و... .

کیت مسنر (Kate Messner) در کتاب حاضر با محوریت قرار دادن یک مداد جادویی به مسائل مهم‌تری همچون خانواده، دوستی و... می‌پردازد و با قلم توانمند خود شما را میهمان داستانی به‌یادماندنی می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند:

- نامزد جایزه Keystone سال 2016
- نامزد جایزه مگنولیا سال 2017

نکوداشت‌های کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند:

- جای تعجب نیست که قلم جادویی کیت مسنر بتواند داستانی جذاب، مهیج، خنده‌دار و در نهایت بسیار شگفت‌آور درباره‌ی یک مداد جادویی بنویسد! (Wendy Mass)

- مسنر شخصیتی دلپذیر خلق کرده است و داستان او بر هنجارهای مدرسه، دوستان و چند نسل خانواده متمرکز است. (Publishers Weekly)

- آوا در مورد مقابله و شجاعت درس‌هایی می‌آموزد که باید در بین خوانندگان مقطع متوسط ​​که با اضطراب‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند، باشد. گرچه آوا دائما نگران است، اما صدای رمان همچنان روشن و شاد است. (Booklist)

کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این رمان فانتزی به نوجوانانی که به داستان‌های تخیلی و جادویی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

با کیت مسنر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1970 به دنیا آمد و از همان کودکی شخصیت کنجکاوی داشت و امروزه تلاش می‌کند در کتاب‌های بسیاری که برای کودکان و نوجوانان می‌نویسد آن‌ها را به تجربه کردن دعوت می‌نماید. کیت در یکی از شهرهای کوچک در غرب نیویورک بزرگ شد و در دانشکده‌ی ارتباطات عمومی دانشگاه نیوهاوس دانشگاه سیراکیوز در رشته‌ی روزنامه نگاری تحصیل کرد و بعد از آن به مدت هفت سال به عنوان گزارشگر تلویزیون و تهیه‌کننده اخبار فعالیت داشت تا این‌که به نویسندگی روی دارد.

او اکنون به صورت حرفه‌ای به نویسندگی مشغول است، با همسر و دو فرزند خود زندگی خوب و آرامی دارد.

در بخشی از کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند می‌خوانیم:

قبل از ناهار با سوفی به سراغ کمد وسایلشان می‌رفتند که سوفی پرسید: «امتحان ریاضی چطور بود؟»

«خیلی خوب. ولی یه اتفاق خیلی عجیب افتاد. انگار که... »

«آوا!» صدای خانم رومرو بود که از پایین راهرو می‌آمد. یک دسته پارتیتور را چنان دیوانه‌وار تکان می‌داد که انگار می‌خواست از زمین بلند شود و پرواز کند. خانم رومرو ریز‌نقش بود و در موهای مشکی مجعدش رگه‌هایی سبزرنگ داشت. شبیه مرغ مگس‌خواری بود که میان هزارتوی آدم‌ها و کوله‌پشتی‌ها جست‌وخیز‌کنان راهش را باز می‌کرد. به آوا که رسید، برگه‌ها را بالا گرفت: «سوفی بهم گفت می‌خوای برای استعدادیابی گروه جَز آزمون بدی. به‌خاطر همین یه سری قطعاتی رو برات آوردم که به نظرم برات جالب باشن. باید یکی از اینارو اجرا کنی و چند میزان هم بداهه بنوازی. باشه؟»

«امممم... » آوا به سوفی نگاه کرد که درامز می‌نواخت و هفته‌ی پیش به او گفته بود باید به آزمون استعداد‌یابی جز بیاید. آوا مطمئن بود که جواب مثبت نداده است. شاید گفته بود: «به نظر که جالب میاد، باید بهش فکر کنم.» این در زبان آوا یعنی: «وحشتناکه، ولی تو متوجهش نمی‌شی. پس من یه سَری تکون می‌دم و بعداً یادم میره که بیام.»

اما حالا خانم رومرو، همراه با موسیقی، اینجا بود. «آزمون دو هفته دیگه تو اتاق موسیقی برگزار می‌شه. می‌تونی ساعت مطالعه، یا بعد از مدرسه بیای. مشکلی که نیست؟» خانم رومرو پارتیتور‌ها را به آوا داد و برگشت تا برود. «می‌بینمت.»

سوفی پشت سرش گفت: «ما میایم.»

فهرست مطالب کتاب

1- غیرجادویی
2- صدایی در گوش آوا
3- اسرار انجمن کلوچه ی شکلات چیپسی
4- مداد می‌داند
5- اِم اند اِم و لباس راحتی
6- جیسون چی؟
7- لیموناد، کلوچه ها و سؤالات
8- درست شبیه پیتر پن
9- قدرت اختیار احمقانه
10- پیشگوی کلاس علوم
11- تراشیدن و کوچک شدن
12- چکمه زمزمه می کند
13- اسرار مگوی سدار بی
14- خشم شب انتخابات
15- در دل شب
16- موسیقی، ماشین های هیولا و نیم تاج
17- مهمان ویژه
18- عملیات جَز
19- دونات های سوزان جهانی
20- ماجراجویی منتظر هیچ کس نمی ماند!
21- جواب ها و دروغ ها
22- کفش های قرمز
23- قرار ملاقات
24- دبلنای پی پی مرغ
25- آواز‌های غمگین
26- اردوی مرگ
27- بند‌ها و هولاهوپ ها
28- شکست مداد؟
29- ده نجات یافته
30- مثل جانی بنواز
31- سرطان و کلوچه ها
32- همچون فوت جادویی
33- داستان پدر‌بزرگ
34- وداع
35- رسیدن
36- فستیوال معروف جهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟
نویسنده
مترجمصبا اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-462-113-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟

برای دریافت کتاب جواب‌ها از کجا می‌آیند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.