معرفی و دانلود کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد

عکس جلد کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد
قیمت:
۲۰,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد

کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد نوشته‌ی اریک وایت همراه با تصاویری مهیج داستان پسر بچه‌ی خیال‌پردازی را به تصویر می‌کشد که خود را برای امتحان ریاضی‌اش آماده نکرده است.

درباره کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد (Frankie pickle and the mathematical menace):

فرانکی قوه‌ی تخیل بسیار قوی دارد و کار‌های زیادی انجام می‌دهد، اما اصلا به یادگیری درس ریاضی علاقه‌ ندارد. او همه اعداد و ارقام را دشمن خودش می‌داند و آن‌ها را به شکل هیولاهایی وحشتناک مجسم می‌کند، به همین خاطر همیشه بدترین نمرات را از درس ریاضی می‌گیرد. تا اینکه یک روز مجبور به یادگیری این درس می‌شود، چرا که دوباره امتحانات مدرسه فرا رسیده است.

حالا فرانکی با این هیولای ترسناک چه باید کند؟ او به شدت سردرگم و نگران است. فرانکی باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا ترسش را نسبت به امتحانات و یادگیری این درس شیرین کم کند و نمره خوبی در این امتحان کسب نماید. زیرا اکنون وقت آن فرا رسیده تا او علاوه بر تلویزیون دیدن، بازی کردن و خرید رفتن چیزهای بیشتری یاد بگیرد.

درباره مجموعه فرانکی خیارشور:

در این مجموعه شما با پسری به نام فرانکی آشنا می‌شوید که قوه تخیل بسیار قوی دارد. او با خیال‌پردازی‌های شگفت‌انگیزش به دنبال ماجراجویی‌های زیادی می‌رود و جلوی اتفاقات ناگوار را می‌گیرد. البته بعضی اوقات هم به دردسر می‌افتد.

در واقع فرانکی با ویژگی‌های منحصر به فردش در هر جلد از این مجموعه جذاب ماجرای جدیدی را خلق می‌کند که بسیار هیجان‌انگیز است. پس اگر علاقمند هستید تا با ماجراهای فرانکی خیارشور هم سفر شوید، این مجموعه دلچسب را دنبال کنید.

کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 7 تا 12 ساله که به داستان‌های تخیلی و در عین حال عبرت آموز علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با اریک وایت بیشتر آشنا شویم:

یکی از نویسندگان، تصویرگران و کارگردانان انیمیشن مطرح اریک وایت (Eric Wight) است. اولین کتاب او، دوست دختر مرده من، توسط انجمن خدمات کتابخانه بزرگسالان جوان، نامزد دریافت جایزه بهترین رمان گرافیکی در سال 2008 شد.

در بخشی از کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد می‌خوانیم:

فرانکی زل زد به اولین سؤال امتحان ریاضی و عدد 23 را نوشت. انگار درست نبود. با پاک کن به عدد حمله کرد و جای لکه‌ی سیاه رنگی روی دفترش ماند. شاید باید از این سؤال رد می‌شد، احتمالا سؤال بعدی راحت‌تر بود. اما اصلا اینطور نبود. سؤال بعدی ترسناک‌تر هم بود. راستش وقتی فرانکی سرش را کج می‌کرد، عدد 8 یکجورهایی شبیه دندان نیش می‌شد. یک جفت بال هم برای 8 کشید. حالا شبیه خفاش‌های خون‌آشام شده بود! برای عددهای دیگر هم، شاخ و چنگال و دُمِ خاردار کشید.

برگه‌ی امتحانی فرانکی پر از اعداد هیولایی شده بود! باید قبل از این که معلمش، خانم گوردون، مچش را می‌گرفت، از دست نقاشی‌ها خلاص می‌شد. فرانکی حلقه‌ی فلزی سبز رنگ ته مدادش را گاز زد و تا جایی که می‌توانست، پاک کن را از ته مداد بیرون کشید. شروع کرد به سابیدن یکی از عددهای 7 که آن را به شکل غول یک چشم کشیده بود، ولی یکدفعه پاک کنش، تنها پاک کنی که داشت، از ته مداد پرید بیرون، دو بار روی میز جهید و بعد قل خورد و رفت زیر صندلی خانم گوردون. این هیولاهای عددی بدون جنگ و دعوا از بین نمیرفتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد
نویسنده
مترجمصبا اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-462-350-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد

برای دریافت کتاب فرانکی خیارشور 3: و مبارزه با اعداد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.