معرفی و دانلود کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته

عکس جلد کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته

کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته نوشته‌ی اریک وایت همراه با تصاویری خیره کننده داستان پسر بچه‌ی نامنظمی را به روایت می‌کند که در مقابل هر گونه نظم و ترتیبی مقاومت به خرج می‌دهد. این کتاب در سال 2009 نامزد دریافت جایزه‌ی Cybils برای داستان‌های تصویری شد.

درباره کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته (Frankie Pickle and the closet of doom):

فرانکی دومین فرزند از خانواده‌ای پنج نفره است. خواهر بزرگتر او پایپر، علاقه زیادی به ورزش دارد و تمام وقت خود را به این کار اختصاص می‌دهد؛ اما لوسی، خواهر کوچکترش خودشیرینی و خوابیدن را دوست دارد. در میان اعضای این خانواده جالب فرانکی بی‌نظم‌ترین عضو است و در مقابل هر نوع نظم و بهداشتی مقاومت می‌کند.

یک روز مادر فرانکی به او اجازه می‌دهد تا برای مدتی اتاقش را مرتب نکند و هر طور دوست دارد وقتش را بگذراند. این موضوع فرانکی را بسیار خوشحال می‌کند اما بعد از مدتی می‌بیند که در گردابی از لباس‌های کثیف و اسباب بازی‌های شکسته گرفتار شده است.

وضعیت اتاق فرانکی کم کم به طور غیرقابل تحملی به هم ریخته می‌شود، او زمانی که در کمد خود را باز می‌کند کوهی از کتاب‌های جور و واجور بر روی سرش فرود می‌آید و بقایای غذاهای فاسد گوشه و کنار اتاقش را آلوده می‌کنند. اما با وجود همه این کثیفی‌ها فرانکی باز هم اتاقش را تمیز نمی‌کند.

به نظر شما فرانکی این پافشاری و بی‌نظمی را تا کجا ادامه می‌دهد و کی دست از کارهایش بر می‌دارد؟

درباره مجموعه فرانکی خیارشور:

در این مجموعه شما با پسری به نام فرانکی آشنا می‌شوید که قوه تخیل بسیار قوی دارد. او با خیال‌پردازی‌های شگفت‌انگیزش به دنبال ماجراجویی‌های زیادی می‌رود و جلوی اتفاقات ناگوار را می‌گیرد. البته بعضی اوقات هم به دردسر می‌افتد.

در واقع فرانکی با ویژگی‌های منحصر به فردش در هر جلد از این مجموعه جذاب ماجرای جدیدی را خلق می‌کند که بسیار هیجان‌انگیز است. پس اگر علاقمند هستید تا با ماجراهای فرانکی خیارشور هم سفر شوید، این مجموعه دلچسب را دنبال کنید.

کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 7 تا 12 ساله که به داستان‌های خیالی و در عین حال عبرت آموز علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با اریک وایت بیشتر آشنا شویم:

یکی از نویسندگان، تصویرگران و کارگردانان انیمیشن مطرح اریک وایت (Eric Wight) است. اولین کتاب او، دوست دختر مرده من، توسط انجمن خدمات کتابخانه بزرگسالان جوان، نامزد دریافت جایزه بهترین رمان گرافیکی در سال 2008 شد.

در بخشی از کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته می‌خوانیم:

فرانکی روی تختش نشست و به اتاقش خیره شد.
مامانش به آنجا می‌گفت فاجعه.
ولی فرانکی اتاق را همین شکلی دوست داشت.
بله، آدمک‌های اسباب بازی‌اش همه جا پخش و پلا بودند. این طوری راحت می‌توانست بازی دفعه‌ی قبل را از همان جای هیجان‌انگیز قبلی ادامه بدهد. بله، کُپه‌ی بزرگی از کتاب‌های مصور کنار تخت روی هم تلنبار شده بودند؛ اینجوری فقط باید دستش را دراز می‌کرد تا بی‌دردسر کتاب ماجراهای حیرت‌انگیز کاپیتان اتمی را بردارد و قبل از خواب بخواند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته
نویسنده
مترجمصبا اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-600-462-351-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته

ساناز عطایی
۱۴۰۱/۲/۱۷
خیلی کتاب خوب و اموزنده‌ای بود در مقایسه با سایر کتابهای مصور نکات اموزنده خوبی برای بچه‌ها داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته

برای دریافت کتاب فرانکی خیارشور 1: شلخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.