معرفی و دانلود کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه

عکس جلد کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه

کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه نوشته‌ی اریک وایت همراه با تصاویری جذاب ماجرای پسر بچه‌ی خیال‌پردازی را روایت می‌کند که همه‌ی رویایش ساخت یک ماشین مسابقه است.

درباره کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه (Frankie Pickle and the Pine Run 3000):

فرانکی دومین فرزند از خانواده‌ای پنج نفره است. او قوه‌ی تخیلی قوی دارد و کار‌های بسیاری انجام می‌دهد، اما مشکل فرانکی در این است که می‌­خواهد همه چیز را خودش به تنهایی انجام دهد.

او خود را گاهی به عنوان یک مجسمه‌ساز معروف، دانشمندی اعجاب‌انگیز و اکنون یک راننده مسابقه معرفی می­‌کند! یکی از رویاهای فرانکی ساخت هیجان‌انگیز‌ترین ماشین مسابقه است، اما هنگامی که سعی می‌کند به تنهایی آن را بسازد، دچار مشکل می‌شود.

درباره مجموعه فرانکی خیارشور:

در این مجموعه شما با پسری به نام فرانکی آشنا می‌شوید که قوه تخیل بسیار قوی دارد. او با خیال‌پردازی‌های شگفت‌انگیزش به دنبال ماجراجویی‌های زیادی می‌رود و جلوی اتفاقات ناگوار را می‌گیرد. البته بعضی اوقات هم به دردسر می‌افتد.

در واقع فرانکی با ویژگی‌های منحصر به فردش در هر جلد از این مجموعه جذاب ماجرای جدیدی را خلق می‌کند که بسیار هیجان‌انگیز است. پس اگر علاقمند هستید تا با ماجراهای فرانکی خیارشور هم سفر شوید، این مجموعه دلچسب را دنبال کنید.

کتاب فرانکی فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 7 تا 12 ساله که به داستان‌های تخیلی علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با اریک وایت بیشتر آشنا شویم:

یکی از نویسندگان، تصویرگران و کارگردانان انیمیشن مطرح اریک وایت (Eric Wight) است. اولین کتاب او، دوست دختر مرده من، توسط انجمن خدمات کتابخانه بزرگسالان جوان، نامزد دریافت جایزه بهترین رمان گرافیکی در سال 2008 شد.

در بخشی از کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه می‌خوانیم:

بالاخره وقتی فرانکی از دست گره‌ها خلاص شد، نوبت تقسیم کردن نشان‌های افتخار رسید. همه کف اتاق نشیمن دور آتش ساختگی جمع شدند که مامان با لوله‌های کاغذ توالت و دستمال کاغذی‌های نارنجی درست کرده بود. آرژیل، مایه‌ی خوش شانسی گروه، به این مناسبت دستمال زرد رنگی دور گردنش بسته بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه
نویسنده
مترجمصبا اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-462-352-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه

برای دریافت کتاب فرانکی خیاشور 2: و ماشین مسابقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.