معرفی و دانلود کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند

عکس جلد کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند

کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند داستان جذاب و آموزنده‌ای اثر والری گورباچف است که به ترس، شجاعت، دوستی و همدلی می‌پردازد. در این کتاب کودک، دو جوجه‌ی کوچک برای اولین‌بار به پارک می‌روند تا بازی کنند، اما زمین بازی بیش از حد خطرناک و شلوغ به نظر می‌رسد.

درباره‌ی کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند

کتاب کودک جوجه‌ها به پارک می‌روند (Chicken Chickens) اثر والری گورباچف (Valeri Gorbachev) درباره‌ی اولین‌باری است که مامان مرغه، دو تا جوجه‌ی کوچکش را به زمینِ‌ بازی پارک برده است. فضای شلوغ زمین بازی که پر است از بچه حیوانات مختلف، هم جوجه‌ها را به وجد می آورد و هم می ترساند. سرسره زیادی شیب دارد، چرخ‌وفلک زیادی تند است و تاب زیادی خطرناک است. سگ کوچولوها و گربه کوچولوها، از جوجه‌ها می‌خواهند که بیایند و بازی کنند اما جوجه‌ها بال یکدیگر را سفت گرفته‌اند و قبول نمی‌کنند. آن‌ها فقط دوتا جوجه‌ی کوچولویند. اما اوضاع این‌طور پیش نمی‌رود. جوجه‌‌ها بالاخره با تشویق موش‌ها و قورباغه کوچولو‌ها از پله‌های سرسره بالا می‌روند اما آن بالا، از ترس، سر جایشان خشک می‌شوند. اما این‌بار هم، با خلاقیت و حمایت دوستان، راهی برای غلبه بر ترسشان پیدا می‌کنند. حالا می‌توانند از بازی در زمین بازی پارک لذت ببرند.

اگر با کودکان سر و کار دارید، مخصوصا کودکان بالای 3 سال، می‌دانید که آن‌ها روزهای سختی را سپری می‌کنند. آن‌ها قد کوتاه، کوچک و ضعیفند. با این حال به نظر می‌رسد مستقل شده‌اند و می‌توانند کارهای خودشان را خودشان انجام دهند. کودکان بین ترس از انجام دادن کارهای جدید و اشتیاق به تجربه و یادگیری در نوسانند و بسته به ذات کودک و نوع رفتار کسانی که در تربیت او نقش دارند، می‌توانند شخصیت آینده خود را بسازند. این روزهاست که آن‌ها تصمیم می‌گیرند از همه‌چیز بترسند یا شجاعت امتحان کردن را داشته باشند. ماییم که می‌توانیم کمکشان کنیم. خواندن کتاب‌های کودک باارزشی مثل جوجه‌ها به پارک می‌روند می‌تواند گامی تأثیرگذار در این زمینه باشد.

والری گورباچف، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک متعدد اهل اوکراین است که در آمریکا زندگی می‌کند و تا به حال کتاب‌های کودک مورد توجهی نوشته و تصویرگری کرده است. او تصویرگری کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند را نیز با آبرنگ و جوهر انجام داده. تصاویر شلوغ، رنگارنگ و زیبای کتاب، کودکان را به معنای واقعی به وجد می‌آورد. صفحات کتاب، زمین بازی را که پر است از بچه‌های حیوانات مختلف و وسایل بازی گوناگون، در نهایت، شادابی به تصویر می‌کشد که دیدن آن برای کودکان و بزرگسالان لذتبخش و سرگرم‌کننده خواهد بود.

کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند از مجموعه‌ی قصه‌های دوستی انتشارات کتاب چ، ناشر کودک و نوجوان خانواده‌ی فرهنگی چشمه است. ترجمه‌ی این کتاب را نیز شیوا حریری، یکی از مترجمان خوب کتاب کودک و نوجوان انجام داده.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌های دوستی

مجموعه‌ی قصه‌های دوستی، کتاب‌هایی درباره دوستی، مهربانی و همدلی برای کودکان است که انتشارات چ آن را به چاپ رسانده. تصویرگری همه این کتاب‌ها و نویسندگی بیشتر آن‌ها را والری گورباچف بر عهده داشته و ترجمه را شیوا حریری انجام داده است. دو کتاب دیگر نوشته‌ی کارول روت، یکی دیگر از نویسندگان خوب کتاب کودک است.

در نکوداشت کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند

  • این کتاب به تجربه‌ای رایج در دوران کودکی می‌پردازد و نمی‌توان به‌راحتی کتاب کودک دیگری را نام برد که به طور مؤثر به همین تجربه‌ پرداخته باشد. این کتاب یک انتخاب عالی برای بلندخوانی در مهدکودک یا خواندن برای کودکان به صورت انفرادی است. (مجله‌ی کتابخانه مدرسه)

کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند برای کودکان 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند می‌خوانیم

گربه‌ی گنده گفت: «سلام جوجه‌ها، می‌خواهید تاب‌بازی کنید؟»
جوجه‌کوچولوها جواب دادند: «ممنون، اما می‌ترسیم زمین بخوریم. ما هنوز خیلی کوچولوییم».
بعد جوجه‌کوچولوها چند قوباغه و موش دیدند که سرسره‌بازی می‌کنند. از نردبان بالای بالای بالا می‌روند و بعد ویژ! پایین می‌آیند.
یکی از موش‌ها گفت: «سلام جوجه‌ها، بیایید بالا. نوبت شماست».
جوجه‌کوچولوها گفتند: «وای، نه! خیلی ترسناک است. ما هنوز خیلی کوچولوییم».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند
نویسنده
مترجمشیوا حریری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-5212-87-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند

برای دریافت کتاب جوجه‌ها به پارک می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.