معرفی و دانلود کتاب جولیان، کارآگاه مخفی

عکس جلد کتاب جولیان، کارآگاه مخفی
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جولیان، کارآگاه مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جولیان، کارآگاه مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جولیان، کارآگاه مخفی

کتاب جولیان، کارآگاه مخفی را آن کامرون، با قلم زیبا و لطیف خود به رشته‌ی تحریر درآورده است. در این کتاب جولیان به همراه دوست همیشگی‌اش، گلوریا و برادر کوچکترش هیویی، ماجراجویی تازه‌ای را آغاز می‌کنند؛ دستگیری چند مجرم فراری خطرناک! این سه کارآگاه مخفی کوچک برای گیر انداختن مجرمان فراری به راه می‌افتند و در این مسیر با جرم‌ها و ماجراهای زیادی مواجه می‌شوند.

درباره‌ی کتاب جولیان، کارآگاه مخفی

صبح یک روز بارانی، جولیان به همراه برادر کوچکش، هیویی و دوست صمیمی‌اش، گلوریا، تصمیم گرفته‌اند علیه جرم مبارزه کنند. این سه کارآگاه کوچک به اداره‌ی پست رفته بودند که باران شدت گرفت و مجبور شدند تا بند آمدن باران صبر کنند. در همین زمان برگه‌هایی را پیدا کردند که رویشان با حروف بزرگ نوشته شده بود: «تحت تعقیب»! و به شهروندان هشدار داده بود که مجرمان خطرناکی فرار کرده‌اند و 25 هزار دلار برای دستگیری‌شان جایزه تعیین شده است. جولیان، هیویی و گلوریا تصمیم گرفتند برای دستگیری مجرمان دست به کار شوند. با خودشان فکر کردند و فهمیدند که هیچ‌کس توجهی به کارهایشان نمی‌کند، پس می‌توانند زیر نقاب بازی‌های بچگانه همه‌جا بروند و مخفیانه دست به این عملیات مهم بزنند! به این ترتیب بود که سه کارآگاه مخفی داستان ما به راه افتادند تا مجرمان فراری را دستگیر کنند و به سزای اعمالشان برسانند.

کتاب جولیان، کارآگاه مخفی (Julian, Secret Agent) با زبان ساده و طنزی نیرومند و صمیمانه نوشته شده که برای بچه‌ها قابل فهم است و حسابی آن‌ها را می‌خنداند. توصیفات جذاب آن کامرون (Ann Cameron) نیز قوه‌ی خلاقیت و تخیل آن‌ها را قلقلک می‌دهد و باعث می‌شود به همه‌چیز با کنجکاوی و دقت بیش از پیش نگاه کنند. داستان این کتاب همانند دیگر کتاب‌های مجموعه‌ی جولیان محتوایی آموزنده دارد، ارزش‌های انسانی مانند دوستی، کمک و همدلی به کودکان آموزش داده می‌شود و مهارت‌های زندگی آن‌ها را تقویت می‌کند.

کتاب جولیان، کارآگاه مخفی توسط دیان آلیسون (Diane Worfolk Allison) تصویرسازی شده که به صحنه‌هایی از ماجراجویی‌های جولیان، هیویی و گلوریا جان می‌بخشد و با طراحی‌های ساده و حرفه‌ای بر صمیمیت کتاب می‌افزاید.

کتاب جولیان، کارآگاه مخفی، یکی از جلدهای مجموعه کتاب‌های جولیان است که توسط فرمهر منجزی به فارسی برگردانده شده و نشر کتاب چ، واحد کتاب کودک و نوجوان نشر چشمه، آن را در رده‌بندی کتاب‌های ونوشه به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های جولیان

مجموعه کتاب‌های جولیان (Julian's World)، مجموعه‌ای پرفروش به قلم آن کامرون (Ann Cameron) است. این داستان‌ها ماجراهای شیطنت‌آمیز پسری به نام جولیان و رابطه‌ی او با خانواده و دوستانش را با زبانی طنز و صمیمی بازگو می‌کند. در هر جلد از این کتاب‌ها، با ماجرایی تازه و پرکشش از جولیان و دوست صمیمی‌اش گلوریا یا برادر کوچکترش، هیویی، روبه‌رو می‌شوید که تخیلتان را قلقک می‌دهد و شما را حسابی می‌خنداند.

توصیف‌های لطیف و شیرین از ویژگی‌های سبک نوشتاری آن کامرون به‌شمار می‌رود. گفت‌وگوهای بامزه و سرزنده نیز شخصیت‌هایی جان‌دار و دوست‌داشتنی می‌آفریند. نثر زیبای کامرون در این مجموعه کتاب‌ها با تصویرسازی‌های چشم‌نواز و لطیف آن استراگل (Ann Strugnell) همراه شده است که تمامی اتفاقات و شخصیت‌ها را پیش چشم می‌آورد و جذابیت کتاب‌ها را بیش از پیش بالا می‌برد.

در این مجموعه عواطف زیبای انسانی به تصویر کشیده شده و ارزش‌های اخلاقی پیرامون خانواده، دوستی و همدلی در کنار مفاهیمی همچون ترس، کنجکاوی و آرزوها به کودکان آموزش داده می‌شود.

از سری کتاب‌های جولیان می‌توان «جولیان کارآگاه مخفی»، «تابستان رؤیایی جولیان» و «جولیان پزشک رؤیاها» را نام برد که توسط نشر کتاب چ به انتشار رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب جولیان، کارآگاه مخفی

  • داستانی با طنز تأثیرگذار و هیجان بی‌وقفه. (بولتن مرکز کتاب‌های کودک)
  • پلات داستان کتاب جولیان، کارآگاه مخفی خوب پرداخته شده و شخصیت‌ها ماهرانه ترسیم شده‌اند. کتابی خوش‌خوان و جذاب است که خوانندگان ضعیف‌تر را هم درگیر می‌کند. (School Library Journal)

کتاب جولیان، کارآگاه مخفی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان رده‌ی سنی 10 تا 12 سال آموزنده، سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود؛ به خصوص اگر به داستان‌های کارآگاهی و ماجراجویانه علاقه‌مند باشند.

در بخشی از کتاب جولیان، کارآگاه مخفی می‌خوانیم

رفتیم خانه‌ی گلوریا ناهار خوردیم. بعد از آن شروع کردیم به گشت زدن و با دوچرخه‌هایمان دور‌و‌برها پلکیدیم.

به نظر می‌رسید خلاف‌کارها از ما دوری می‌کنند. تا نیمه‌های بعدازظهر واقعاً هواگرم بود و ما هم خسته بودیم.

حدودهای ساعت چهار تصمیم گرفتیم با دوچرخه به طرف سوپرمارکت برویم. با خودمان فکر کردیم ممکن است یک آدم خلاف‌کار بخواهد برود سوپر‌مارکت و مقداری خوراکی تهیه کند و دوباره به پناهگاهش برگردد.

توی سه سوپر‌مارکت اولی که رفتیم همه‌چیز عادی بود؛ بچه‌ها گریه می‌کردند، پدرها یا مادرها چرخ‌های خرید را هل می‌دادند، بعضی بچه‌ها سعی می‌کردند چرخ‌های خرید را مثل روروئک برانند، مردم صدها قوطی ماهی تُن و انواع کنسرو را این‌طرف و آن طرف می‌انداختند،بچه‌ها با اصرار از شیرینی‌هایی می‌خواستند که آگهی تبلیغاتی‌اش را در تلویزیون دیده بودند.چهارمین سوپرمارکت، سوپر‌مارکتی بود که تا حالا آن‌جا نرفته بودم. از همان راهی رفتیم که به سوپرمارکت‌های دیگر رفته بودیم. اول پارکینگ را وارسی کردیم، روی صندلی عقبِ ماشین‌ها دنبال اسلحه، جسد و چیزهایی شبیه این می‌گشتیم. چیزی پیدا نکردیم.

کنار ماشینی ایستادیم و به سگی که توی ماشین بود نگاه کردیم. گلوریا گفت: «ببینید چه قشنگ و بامزه است!» او سگ‌ها را حتی از من و هیویی هم بیش‌تر دوست دارد.

شیشه‌ی پنجره را لمس کرد و سگ سعی کرد دستش را بو بکشد. بعد سگ با چشم‌های قهوه‌ایش نگاه خشمناکی به گلوریا کرد و نالید و کمی نفس‌نفس کشید و بعد کمی دیگر فین‌فین کرد. سگ دست‌های پشمالویش را به شیشه‌ی ماشین چسباند.

فهرست مطالب کتاب

1. مبارزه علیه جرم
2. درباره‌ی چیزها حرف می‌زنیم
3. یک آدمِ قُلدر دیدیم
4. یک داستان می‌سازم
5. گیر انداختنِ یک دو‌دوِ فوق‌العاده
6. گفت‌وگو
7. درباره‌ی درخت‌ها
8. جادوگر را تماشا کردیم
9. گزارش دادیم
10. یوجین را امتحان کردیم
11. نوری در پایانِ راه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جولیان، کارآگاه مخفی
نویسنده
مترجمفرمهر منجزی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7776-01-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جولیان، کارآگاه مخفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جولیان، کارآگاه مخفی

برای دریافت کتاب جولیان، کارآگاه مخفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.