معرفی و دانلود کتاب جک فقیر و جیمی پولدار

عکس جلد کتاب جک فقیر و جیمی پولدار
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جک فقیر و جیمی پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جک فقیر و جیمی پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جک فقیر و جیمی پولدار

سه داستان جذاب و پنجاه شاه‌جمله در باب موفقیت! در کتاب جک فقیر و جیمی پولدار، اثر امیرعلی جنتیان، مخاطب داستان‌هایی فرحبخش و جملات انگیزشی آموزنده‌ای خواهید بود که شما را به ساختن زندگی‌ای درخشان و بی‌عیب‌ونقص دعوت می‌کنند. اثر پیش رو به همت انتشارات مانیان روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره کتاب جک فقیر و جیمی پولدار

رگ‌های بشریت، هم‌اینک، در هزاره‌ی سوم میلادی، نیازمند خونی تازه است. این خون تازه همانا نسل جدیدی‌ست که در حال برآمدن است. نسلی که سر تسلیم شدن ندارد؛ نسلی که آگاهی و عمل را دلاورانه به یکدیگر گره می‌زند؛ نسلی جسور و بی‌باک که ضمن درس گرفتن از اشتباهات و خطاهای پیشینیان خود، بر این اشتباهات و خطاها دریغ و افسوسِ بیهوده نمی‌خورد. نسلی جنگجو که می‌خواهد ساختمان موفقیت خویش را به دستان جوان و ورزیده‌ی خود بنا کند. امیرعلی جنتیان، به عنوان یکی از سخن‌گویان بلیغ و فصیح این نسل، در کتاب جک فقیر و جیمی پولدار، نقشه‌ی پی‌ریزیِ این ساختمان عظیم موفقیت را ترسیم نموده است.

در کتاب جک فقیر و جیمی پولدار مخاطب سه داستان آموزنده و پنجاه جمله‌ی انگیزشی درخشان خواهید بود؛ گفته‌هایی کوتاه و گزیده که هر یک تأثیری شگرف و سازنده بر روح و روان مخاطبین خود به جای خواهند گذاشت.

کتاب جک فقیر و جیمی پولدار خطاب به مخاطبین نوجوان نوشته شده است. اگرچه مطالب بیان‌شده در آن، به هیچ رده‌ی سنی خاصی اختصاص ندارد.

از این کتاب سه اصل بنیادین موفقیت را خواهید آموخت:

یک: سرنوشت آدمی را نه شرایط او، بلکه تصمیمات و کنش‌هایش تعیین می‌سازد.

دو: برای رسیدن به انتهای جاده‌ی موفقیت و کامیابی، باید جسارتِ آزمودن تجارب تازه را داشته باشید. چرا که با انجام کارهای تکراری، جز نتایج تکراری، هیچ حاصلی ارزانی شما نخواهد شد.

سه: ضرورت دارد که آموختن از خطاهایتان را بیاموزید. زیرا در غیر این صورت، این خطر وجود دارد که در آینده نیز در معرض ارتکاب همان خطاها قرار گیرید.

نکوداشت‌های کتاب جک فقیر و جیمی پولدار

- در کتاب جک فقیر و جیمی پولدار، نوشته‌ی امیرعلی جنتیان، مطالبی مهم و آموزنده، در قالب داستان بیان شده است؛ مطالبی که برای گروه سنی نوجوان بسیار تأثیرگذار و انگیزه‌بخش خواهد بود. مطالعه‌ی این کتاب را بسیار توصیه می‌کنم. (دکتر حسین شیرمحمدی، سخنران و نویسنده‌ی چهارده عنوان کتاب)

- امیرعلی جنتیان، در اولین کتابش، جک فقیر و جیمی پولدار، پنجاه جمله‌ی انگیزشی و سه داستان آموزنده نوشته که به زبانی ساده و روان، مفاهیم رشد فردی را مطرح می‌کنند. به نوجوانان توصیه می‌کنم که این کتاب ارزشمند و شگفت‌انگیز را مطالعه کنند. با آرزوی جهانی شدن امیرعلی جنتیان! (اعظم آقابابایی، مؤسس مجموعه‌ی آموزشی - پژوهشیِ نوجوان توانگر)

کتاب جک فقیر و جیمی پولدار مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانِ کتاب‌خوان مخاطبین اصلی امیرعلی جنتیان در کتاب جک فقیر و جیمی پولدار بوده‌اند. اگرچه به زعم نویسنده، بزرگسالان نیز می‌توانند از مطالعه‌ی این اثر بهره‌مند شوند.

با امیرعلی جنتیان بیشتر آشنا شویم

امیرعلی جنتیان نویسنده‌ی جوان و عضو فعال گروه نوجوانان نویسنده است. کتاب جک فقیر و جیمی پولدار نخستین اثر به‌انتشاررسیده از جنتیان به شمار می‌رود. او در این اثر خواندنی که خطاب به نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآمده، تا حدودی تحت تأثیر آرای آنتونی رابینز، نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکا، بوده است.

در بخشی از کتاب جک فقیر و جیمی پولدار می‌خوانیم

جک پسر فقیری بود که در شهر تگزاس زندگی می‌کرد. او همیشه آرزو داشت موفق شود و دوست نداشت مانند خواهر و مادرش زندگی کند؛ برای همین پا به راه موفقیت گذاشت. جک گاهی برای دوستانش نمایش بازی می‌کرد و در نمایش‌هایش اظهار می‌کرد: «من آدم قدرتمندی هستم و شماها هم با من شریک هستید.»

او خیلی وقت‌ها جلوی آینه می‌رفت و ثروتمندشدن را تمرین می‌کرد. خواهرش همیشه به او می‌گفت: «آخه جک ما را چه به این حرف‌ها! ما همینیم که هستیم؛ نه شغل داریم و نه پول! تو چه می‌گویی؟» جک هم جواب می‌داد: «نداریم که نداریم؛ دست که داریم به دست می‌آوریم. درست است ضعیف هستیم ولی تلاش می‌کنیم تا قوی و قدرتمند ‌شویم. خدا به همۀ آدم‌ها عقل و توانایی داده است.»

یک روز، جک در حالی که در خیابان قدم می‌زد با پیرمردی برخورد کرد. پیرمرد متوجه شد که جک وضع مالی خوبی ندارد؛ برای همین به او گفت: «بیا و کنار پسر من کار کن. پسر من جوان توانمندی مثل تو را استخدام می‌کند و تو می‌توانی وضع مالی خوبی پیدا کنی. پسر! چیزهایی که مانع پیشرفتت می‌شود رها کن.» جک پاسخ داد: «باید با مادرم مشورت کنم.» پیرمرد گفت: «من در کوچۀ سه زندگی می‌کنم. آن جا را برای چند روز کرایه کردم و چند روز دیگر می‌خواهم به شهر خودم بر‌گردم.» جک پس از شنیدن این حرف‌ها با پیرمرد خداحافظی کرد و رفت تا با مادر و خواهرش دربارۀ این موضوع مشورت کند. مادر او پس از شنیدن پیشنهادی که به جک شده بود گفت: «هر طور صلاح می‌دانی پسرم. اگر مطمئنی به موفقیت می‌رسی هر کاری برای موفقیتت بکن.» خواهر جک سریع خود را میان حرف آن دو انداخت و گفت: «جک، نرو. من دربارۀ تو زود قضاوت کردم. من را ببخش.» جک گفت: «من تو را بخشیده‌ام؛ آد‌م‌ها اگر همدیگر را نبخشند دنیا همین طور بد و بدتر می‌شود.»

فهرست مطالب کتاب

تقدیم
سپاس
پیشگفتار
جک فقیر و جیمی پولدار
مرغ شجاع و روباه مکار
برایان و رؤیای ماجراجویی
جملات انگیزشی و کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جک فقیر و جیمی پولدار
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-7926-79-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جک فقیر و جیمی پولدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جک فقیر و جیمی پولدار

برای دریافت کتاب جک فقیر و جیمی پولدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.