معرفی و دانلود کتاب حال کاملا استمراری

عکس جلد کتاب حال کاملا استمراری
قیمت:
۴۹۰۰۰ 24500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حال کاملا استمراری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حال کاملا استمراری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حال کاملا استمراری

یاد بگیرید با ندای درون‌تان حال بیشتری به زندگی‌تان بدهید! گابریل برنستین در کتاب حال کاملا استمراری معادله‌ای سی‌روزه را برای از بین بردن افکار منفی به شما معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه شادی را به زندگی خود وارد کنید.

درباره‌ی کتاب حال کاملا استمراری:

امروزه، بسیاری از افراد به ما «شادی» می‌فروشند، اما در کتاب حال کاملاً استمراری (Add More Ing to Your Life: A Hip Guide to Happiness) ما یاد می‌گیریم که چگونه از طریق افکار مثبت، فعالیت بدنی، مراقبه و نوشتن احوالات درونی، تغییرات شخصی در زندگی خود ایجاد کنیم.

گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein)، سخنران انگیزشی و مربی زندگی، در این کتاب ما را آماده می‌کند تا منفی‌گرایی را رها و شادی را انتخاب کنیم. این کار از طریق معادله‌ای سی‌روزه انجام می‌شود که نمونه‌اش را تابه‌حال جایی ندیده‌ایم، برنامه‌ای که با آن هم حال جسممان خوب می‌شود و هم حال روحمان.

نویسنده‌ی کتاب با تأکید بر «لحظات کوانتومی» به تغییراتی اشاره می‌کند که یک‌شبه و برای کسانی رخ می‌دهند که کاملاً و قلباً برای تغییر آمادگی دارند. این تغییرات مستلزم ذهنی باز و آرزویی قلبی است تا بتوان از زنجیرهای گذشته رها شد. برنستین در این کتاب ما را برای این لحظات آماده می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب حال کاملاً استمراری:

- انتظار می‌رفت زنان جوانی مانند خانم برنستین، سبک زندگی دیگری مانند پوشیدن لباس‌های صورتی و کفش‌های پاشنه بلند را ترویج کنند اما اکنون الگوی جدیدی در زمینه خودیاری و معنویت عصر جدید وجود دارد و برنستین یکی از حلقه‌های این زنجیره است. (آلن سالکین، روزنامه نگار نیویورک تایمز)

- با گشودن این کتاب شما در حال انتخاب زندگی جدید خود هستید. گابریل اسرار شادتر و کامل‌تر زندگی کردن را به شما نشان می‌دهد و این کار را با روشی سالم و معنوی انجام می‌دهد. این کتاب نحوه تفکر شما درباره زندگی را دگرگون خواهد کرد. (امی پالمر، PowerwomenTV)

- گابریل برنستین هم مربی است و هم قصه‌گو، و به‌دنبال حقیقتی است که در تجربیات روزمره‌اش پیدا کرده است تا طلایی را استخراج کند که هدیه‌ی او به دیگران است. (ماریان ویلیامسون)

- اثری از ستاره‌ی درخشان نسل آینده‌ی درمانگران، رهبران انگیزشی و زنان خردمند روزگار ما. (کریس کار)

کتاب حال کاملا استمراری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از سبک زندگی فعلی‌تان ناراضی هستید و می‌خواهید تغییری در زندگی‌تان ایجاد کنید، یا اگر به‌دنبال آرامش و خوشبختی هستید و می‌خواهید بیشتر از زندگی در لحظه لذت ببرید، حال کاملاً استمراری شما را در این راه کمک می‌کند.

با گابریل برنستین بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز، سخنران انگیزشی و رهبری معنوی برای نسل جدید زنان امروزی‌ست. گابریل برنستین تاکنون هشت کتاب پرفروش از جمله: «کائنات هوای شما را دارد، معجزه‌گر باشید، ابر جاذب و...» را نوشته و در لیست 20 زن برتر مجله فوربس قرار دارد.

برنستین با رسانه‌هایی همچون رادیو اپرا، روزنامه وال استریت، CNN ،NBC ،CBS ،FOX و... همکاری می‌کند و در برنامه‌های آنان حضور دارد. در سال 2009 نیز نیویورک تایمز گابریل را الگوی جدید نسل جدید خواند و اپرا وینفری نیز او را به عنوان یک رهبر فکری جدید معرفی کرد.

در بخشی از کتاب حال کاملا استمراری می‌خوانیم:

وقتی الیسون نه‌ساله بود، یک روز عصر که از مدرسه برمی‌گردد، می‌بیند پدرش رفته و دار و ندار خانواده را هم با خودش برده است. مادر الیسون کاملاً پریشان شد و دو ماه تمام در اتاقش ماند و گریه و زاری کرد. الیسون که از آنچه پیش آمده بود درهم شکسته شده بود، احساساتش را درونش مخفی کرد و به این ترتیب، توانست از واقعیت اتفاقات دوری کند. علی‌رغم تلاش الیسون برای جلوگیری از آسیب روحی ناشی از طلاق پدر و مادرش، به هر حال، این اتفاق تأثیر فوری روی او داشت: اگرچه همیشه بسیار بااعتمادبه‌نفس و برون‌گرا بود، کم‌حرف و کمتر متکی به خود شد.

پانزده سال بعد، وقتی الیسون برای مشاوره پیش من آمد، حقیقت محضِ جدایی پدر و مادرش را به من نشان داد. تعجب کردم که چقدر بی‌تفاوت و با بی‌قیدی راجع به این موضوع حرف زد. با وجود اینکه جزئیات دردناکی برایم تعریف کرد، در واقع، بی‌حرکت و منفعل به نظر می‌رسید. انگار داشت راجع به فیلمی حرف می‌زد که شبِ قبل دیده بود. بعد از آن، از اوضاع و احوال زندگی فعلی‌اش برایم گفت. یک مشکلش این بود که باور نداشت در همۀ جنبه‌های زندگی خوب باشد، مخصوصاً در روابط. غُر زد: «مردها حالم را بد می‌کنند و هیچ کدام تا به حال، فایده‌ای نداشتند.» به‌ندرت به کسی اعتماد می‌کرد و هرگز به افراد اجازه نمی‌داد بهش نزدیک شوند.

علی‌رغم حرف‌های سفت و سختش، همۀ آنچه من دیدم دختر معصوم نه‌ساله‌ای بود که برای رهایی از دردی که در عمقِ وجودش نهفته بود، التماس می‌کرد. از او پرسیدم که تا به حال، با احساسش از طلاق والدینش روبه‌رو شده است یا نه. جواب داد: «اوه، آره، سال‌ها پیش از شرش خلاص شدم.» (در اینجا، «شرش» کلمۀ کلیدی بود.) آنچه در مدتی که با هم بودیم دریافتم این بود که او سالیان سال است دارد از شر همه چیز راحت می‌شود، از شر خوردن، فکر کردن، خرید کردن و... الیسون با دفن کردن احساسش از جدایی پدر و مادرش، هرگز به خودش فرصت نداده بود تا از آن خلاص شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مقدمۀ باحال!
فصل اول: احساس کردن: تسلیم شو و بعد، خلاص
فصل دوم: بخشودن: خودت را آزاد کن
فصل سوم: تعادل: برگرداندن آرامش و صفا
فصل چهارم: آینه‌سازی: خوب، بد، زشت
فصل پنجم: رهایی: توهمات رمانتیک
فصل ششم: صعود: راهت را به‌سوی افکار برتر «باحال» کن
فصل هفتم: حرکات کششی: فراسوی واکنش ضمیر ناخودآگاه
فصل هشتم: تغییر جهت کوانتومی: لحظات تغییر سریع در زندگی
فصل نهم: تمرکز: تنظیم انرژی شما روی موج مثبت
فصل دهم: شناختن: جهان پشت و پناه تو است
فصل یازدهم: اظهار وجود: همکاری در خلقت جهان
فصل دوازدهم: حال بیشتری به زندگی‌ات بده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حال کاملا استمراری
نویسنده
مترجمسید حسام فروزان
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-622-6652-15-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ 24500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حال کاملا استمراری

امید عرب
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
در حال خواندن هستش راهکارهای خوبی نشان میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حال کاملا استمراری

برای دریافت کتاب حال کاملا استمراری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.