معرفی و دانلود کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

عکس جلد کتاب حق شما برای ثروتمند شدن
قیمت:
۷۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حق شما برای ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حق شما برای ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

در کتاب حق شما برای ثروتمند شدن، رونوشت مهم‌ترین سخنرانی‌های ناپلئون هیل، یکی از پیشگامان کتاب‌های انگیزشی، یکجا جمع‌آوری شده و برای اولین بار در اختیار شما قرار می‌گیرد. هیل در این سخنرانی‌ها رازهای موفقیتش را با شما در میان می‌گذارد، هفده اصل موفقیت را به صورت دقیق و طبقه‌بندی‌شده ارائه می‌کند و فهرستی از مهم‌ترین انگیزه‌های مثبت و منفی را به دست می‌دهد که ماهیت بشر را به تصویر می‌کشند.

درباره‌ی کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

کتاب‌های موفقیت و خودسازی در دهه‌های اخیر رونق بسیاری داشته‌اند. ناپلئون هیل کسی است که ادبیات موفقیت را بنیان گذاشته و از پدران رویای آمریکایی به حساب می‌آید. کتاب‌های او منابع کلاسیکی برای نویسندگان حوزه‌ی موفقیت و خودیاری به‌شمار می‌رند. برخی ریشه‌ی قانون جذب و تمامی متعلقاتش را به او نسبت می‌دهند. طرز فکر او بر نسل‌های بعدی، به خصوص در آمریکا، تأثیرات به‌سزایی گذاشته است و حتی گفته می‌شود که وسعت تأثیر عقاید او را در شخصیت‌های مشهوری چون دونالد ترامپ نیز می‌توان دید.

معرفی و دانلود کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

سلسله سخنرانی‌های ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در کتاب حق شما برای ثروتمند شدن (Your Right to Be Rich) گردآوری شده است. او این سخنرانی‌ها را در بهار 1954 در شیکاگو ایراد کرد. به عقیده‌ی برخی نقطه‌ی عطف زندگی ناپلئون هیل، آشنایی‌اش با اندرو کارنگی است که در این کتاب شرح برخی از این دیدارها ذکر شده و نقاط تأثیرپذیری او از اندرو کارنگی توضیح داده شده است.

به عقیده‌ی ناپلئون هیل، ثروتمند شدن به بخت و اقبال ارتباطی ندارد، بلکه تمام انسان‌ها با هر شرایط مادی و معنوی، شایسته‌ی ثروتمند شدن هستند. از طرفی او می‌گوید تمام کسانی که به ثروت مادی دست پیدا می‌کنند، خوشبخت و راضی نیستند. ثروت باید در تمامی جنبه‌های زندگی تجلی یابد تا احساس رضایت داشته باشید. اگرچه محور اصلی موفقیت در سخنان هیل، همان بعد مادی زندگی است، او نیم‌نگاهی به ابعاد غیرمادی نیز دارد. ناپلئون هیل در کتاب حق شما برای ثروتمند شدن از علم موفقیت سخن می‌گوید و معتقد است موفقیت از راه علم به دست می‌آید. او ادعا می‌کند اصول علمی و معتبری را در اختیارتان قرار می‌دهد که به دقت طبقه‌بندی و سازماندهی شده‌‌اند و اگر متعهدانه به کار گرفته شوند، شما را به ثروت واقعی می‌رسانند.

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن شامل هفده فصل است که هفده اصل موفقیت ناپلئون هیل را ارائه می‌دهند. هر کدام از این اصول به تنهایی ارزشمند هستند، اما ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و برای رسیدن به ثروت بیکران باید تمام‌شان را با هم به کار بگیرید و هیچ کدام را از قلم نیندازید. او نقطه‌ی شروع رسیدن به موفقیت را تعیین یک هدف قطعی، و تداوم در تلاش برای رسیدن به این هدف می‌داند. در کنار این اصول، 9 انگیزه‌ی مهم نیز ارائه شده‌اند که هیل آن‌ها را الفبای موفقیت می‌نامد. این انگیزه‌ها، احساسات و امیال مثبت و منفی انسان ها را برملا می‌کنند و ماهیت بشری را به تصویر می‌کشند. شناخت این انگیزه‌ها و طریقه‌ی کنترلشان شما را به سوی ثروتمند شدن سوق می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

ناپلئون هیل در کتاب حق شما برای ثروتمند شدن برای اولین بار از مفاهیم آشنایی مانند ارتباط میان ذهن سالم و بدن سالم، نگرش ذهنی مثبت، انضباط شخصی و ... حرف می‌زند. این مفاهیم امروزه برای ما آشنا هستند، اما در نوشته‌های ناپلئون هیل کاملاً تازگی داشتند. ریشه‌ی این مفاهیم را می‌توانید در کتاب مذکور پیدا کنید و درک عمیق‌تری را نسبت به آن‌ها به دست آورید. از نظر او قدرتمندترین ابزار ما، قدرت ذهن‌ است. همه چیز از درون آغاز می‌شود. اگر قصد دارید به ثروت دست پیدا کنید، باید درونتان را پرورش دهید و افکارتان را با مسیری که برای خود در نظر گرفته‌اید، هماهنگ کنید.

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن با همکاری بنیاد ناپلئون هیل گردآوری و تصحیح شده و در اختیار طرفداران او قرار گرفته است. این بنیاد در هر فصل یادداشت‌هایی را نیز اضافه کرده که به راحت‌‌تر شدن فهم مطالب کمک می‌کند. این کتاب را مهین خالصی به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

نکوداشت‌های کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

  • طی بیست و پنج سال گذشته بیشتر از هر کس دیگری شانس خوب و اقبال پیشرفت داشته‌ام، اما اگر با نوشته‌های ناپلئون هیل آشنا نمی‌شدم، امروز اینجا نبودم. فلسفه‌ی او زندگی من را دگرگون کرد. (او.جی ماندینو، نویسنده و سخنران)
  • من ناپلئون هیل را از سال 1922 که دانشجوی کالج سیلِم بودم، می‌شناسم. او در مراسم فارغ‌التحصیلی ما سخنرانی کرد. سخنرانی‌اش در نظرم ورای کلمات بود. در حرف‌های او خرد و جوهره‌ی حقیقت را می‌دیدم. (سناتور جنینگز رندالف)
  • ناپلئون هیل درس‌هایی به شما می‌دهد که تا به حال نیاموخته‌اید. او اصولی را در اختیارتان می‌گذارد که می‌توانید برای شناسایی و پیاده‌سازی راه‌های رسیدن به اهداف شخصی‌تان به کار بگیرید. (دبلیو. کلمنتاین استون چیرمن، بنیاد ناپلئون هیل)

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب کسانی است که به مطالعه‌ی کتاب‌های خودسازی و موفقیت علاقه دارند و به دنبال راهی برای رسیدن به ثروت هستند.

در بخشی از کتاب حق شما برای ثروتمند شدن می‌خوانیم

کنترل ذهن شما در دست کیست؟ چه کسی تعیین می‌کند ذهن شما مثبت باشد یا منفی؟ از شما می‌خواهم متناسب با میزان استفاده از این حق قانونی به خودتان نمره بدهید، چرا که ارزشمندترین چیزی است که دارید و خواهید داشت. تنها چیزی که کنترل کامل و بی‌چون‌وچرا بر آن دارید، حق مثبت ساختن و مثبت نگه‌داشتن ذهن خویش است یا اینکه بگذارید در اثر شرایط زندگی، ذهنتان منفی شود. شما باید تلاش کنید ذهن خود را مثبت نگه دارید. چرا؟ با وجود این‌همه تأثیرات منفی در اطرافتان -آدم‌های منفی، شرایط منفی- اگر به جای اینکه شرایط دلخواه خود را در ذهنتان ایجاد کنید، خود را رها کرده و وارد آن شرایط منفی شوید، نگرشتان منفی خواهد شد. اگر تصور کاملاً واضحی از تفاوت بین ذهن منفی و ذهن مثبت دارید، می‌توانید مجسم کنید وقتی ذهنتان مثبت یا منفی است، چه اتفاقی در شیمی مغز می‌افتد؟ آیا به تفاوت بین دستاوردهای زمانی که می‌ترسید، با زمانی که نمی‌ترسید، پی برده‌اید (چه در زمینه‌ی فروش، تدریس، سخنرانی و نویسندگی و چه در هر زمینه‌ی دیگری)؟

وقتی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را نوشتم، برای رئیس‌جمهور روزولت در دور اول ریاست‌جمهوری‌اش در طی آن رکود اقتصادی وحشتناک کار می‌کردم. من با همان نگرش ذهنی منفی که گریبان‌گیر همه بود، کتاب را نوشتم (به‌عبارت‌دیگر، ذهنیت منفی‌ای که من داشتم، ناخودآگاه از طرف توده‌ی مردم به من تحمیل شد). چند سال بعد که آن کتاب را بیرون آوردم و خواندم، متوجه شدم به‌دلیل منفی بودنش فروش نمی‌رود، چرا که خواننده‌ی کتاب دقیقاً همان نگرش ذهنی‌ای را که نویسنده هنگام نوشتن کتاب دارد، پیدا می‌کند، قطع‌نظر از اینکه چه نوع زبان یا اصطلاحات علمی‌ای به‌کار می‌برد. وقتی در یک چهارچوب ذهنی مثبت و حسابی سرحال بودم، پشت ماشین تحریرم نشستم و بی‌اینکه کلمه‌ای از کتاب را تغییر دهم، آن را دوباره تایپ کردم. این همان چیزی بود که باعث موفقیت آن کتاب شد. وقتی در حالت ذهنی منفی قرار دارید، توانایی انجام هیچ کاری را ندارید. اگر می‌خواهید کاری که انجام می‌دهید، سودی به شما برساند، همچنین هر کاری که انتظار دارید دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهد، مردم با شما همکاری کنند، اگر می‌خواهید «چیزی» به مردم بفروشید یا اگر می‌خواهید تأثیر خوبی بر مردم بگذارید، تا وقتی که در چهارچوب ذهنی مثبت قرار نگرفته‌اید، به این کارها نزدیک نشوید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر بر مجموعه سخنرانی‌ها
اصل 1: قطعیت هدف
اصل 2: مغز متفکر
اصل 3: ایمان عملی
اصل 4: پیمودن مسافت اضافی
اصل 5: شخصیت دلپذیر
اصل 6: ابتکارعمل شخصی
اصل 7: نگرش ذهنی مثبت
اصل 8: انضباط شخصی
اصل 9: اشتیاق
اصل 10: توجه کنترل‌شده
اصل 11: تفکر صحیح
اصل 12: یادگیری از بدبیاری‌ها و شکست‌ها
اصل 13: همکاری
اصل 14: تصور یا تخیل خلاق
اصل 15: تندرستی
اصل 16: بودجه‌بندی پول و زمان
اصل 17: قانون نیروی کیهانی عادت
نتیجه‌گیری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حق شما برای ثروتمند شدن
نویسنده
مترجممهین خالصی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-220-838-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

Mehdi.M.Sh
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
این کتاب عینا مثل کتاب فلسفه موففیت از همین نویسنده و همین انتشارات است چرا یک کتاب رو دوبار چاپ کردید؟ سر فصل‌ها و محتویان عینا مثل هم هستند فقط ترتیب آن‌ها فرق کرده
وحید مرادی
۱۴۰۲/۱۱/۹
کتاب بسیار مفید توصیه میکنم مطالعه بفرمایید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

برای دریافت کتاب حق شما برای ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.