معرفی و دانلود کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

عکس جلد کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر
قیمت:
۷۷۰۰۰ 53900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

اگر به فکر آینده مالی خود هستید و می‌خواهید در زمینه سرمایه‌گذاری و تجارت به موفقیت برسید، کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر نوشته‌ی رابرت کیوساکی، می‌تواند دانش مالی‌تان را بالاتر ببرد و چگونگی کار با پول را به شما آموزش دهد. این کتاب چندین سال است که در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر:

بیش از بیست سال از انتشار کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر (Rich Dad Poor Dad) می‌گذرد؛ اثری پرفروش و محبوب که همچنان طرفدران خود را دارد و به عنوان یکی از کتاب‌های تجاری و مالی موفق شناخته می‌شود.

کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر داستان بزرگ شدن پسری به نام رابرت نزد دو پدر خود است؛ یعنی پدر واقعی‌اش و پدر بهترین دوستش. این دو مرد تفاوت‌های زیادی با همدیگر دارند و هرکدام براساس افکار و بینش مالی خود با پول‌شان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با این حال پدر واقعی رابرت هرچند تلاش بی‌وقفه و زیادی برای کسب ثروت انجام داده اما به خاطر نداشتن سواد مالی و هوش اقتصادی درست، هیچگاه به موفقیت نرسیده است. اما پدر دوستش برخلاف او، دانش خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری دارایی‌هایش داشته و تنها برای درآمدی ناچیز شغل کارمندی را انتخاب نکرده است.

رابرت کیوساکی با زبانی ساده و صمیمی مهم‌ترین نکات در حوزه موفقیت و سواد مالی را به شما آموزش می‌دهد و از روش‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، راه‌اندازی مشاغل، استقلال مالی و... حمایت می‌کند.

درواقع کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر بسیاری از باورهای عمومی را به چالش می‌کشد و روش‌های نوین و کارآمدی را برای کسب ثروت و درآمد بالا ارائه می‌دهد. برای مثال کیوساکی مفاهیمی نظیر دارایی و بدهی را تعریف می‌کند، به شما می‌آموزد که فرزندان‌تان باید بدانند در آینده باید چگونه از پول‌‌شان استفاده کنند، به والدین نشان می‌دهد که چرا سیستم مدرسه برای آموزش کودکان‌شان مورد اعتماد نیست، داشتن خانه‌‌ی شخصی به عنوان یک دارایی بزرگ را به چالش می‌کشد و...

در انتها باید گفت؛ اگر به اطراف دقت کنید، هر چه می‌گذرد ثروتمندان روز به روز درآمد بیشتری پیدا می‌کنند و فقرا نیز فقیرتر می‌شوند اما تا به حال به دلیل آن فکر کرده‌اید؟ پاسخ این سوال را باید در چگونگی سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی و میزان دانش و سواد مالی افراد جست‌وجو کرد. پس اگر می‌خواهید به طور دقیق و روشن پاسخی برای ابهامات ذهنی خود بدهید و دیدی جدید نسبت به این مسائل پیدا کنید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر:

- برنده جایزه Audie برای اطلاعات تجاری در سال 2001 (Audie Award for Business Information)
- بیش از شش سال است که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.
- بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به فروش رفته و به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور دنیا ترجمه شده است.

کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

ثروتمند شدن و داشتن یک شغل موفق و سطح بالا آرزوی بسیاری از مردم جهان است، اگر شما هم چنین خواسته‌هایی دارید و می‌خواهید زندگی‌تان کیفیت بالاتری داشته باشد، این کتاب برای شما مناسب است.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول که برای شش سال موفق شد در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد، کسی جز رابرت کیوساکی (‏‫ Robert Kiyosaki) نیست. او یک سرمایه گذار، مربی و کارآفرین است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه گذاری توانسته فکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را تغییر دهد.

او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با حرف‌هایی نظیر پس‌انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی مدت و... به ثروت رسید. بنابراین باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر داد.

کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که موفق شد برای دو سال متوالی، شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در حوزه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین خاطر کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

باید گفت کسب‌وکار این سرمایه گذار ژاپنی - آمریکایی از سال 1985 با تاسیس یک شرکت آموزش بین المللی آغاز شد که در آن به ده‌ها هزار دانشجو در سراسر جهان، دروس تجارت و سرمایه گذاری را آموزش می‌داد. رابرت در سال 1994 شرکت خود را فروخت و از طریق سرمایه گذاری‌هایش توانست در سن 47 سالگی بازنشسته شود.

در بخشی از کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر می‌خوانیم:

در سال 1923، عده‌ای از دولتمردان بزرگ و ثروتمندترین تاجران، درهتل ساحلی اجواتر واقع در شیکاگو، گردهمایی را برگزار کردند. در بین آن‌ها افرادی همچون آقای چارلز اسچب، سرپرست بزرگ‌ترین شرکت خصوصی فولاد، ساموئل اینسال، ریاست بزرگ‌ترین صنایع همگانی دنیا، هووارد هاپسون، سرپرست بزرگ‌ترین شرکت گازی دنیا، اوار کروگر، ریاست کمپانی بین‌المللی کبریت که در آن زمان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها بود، لئون فریزر، ریاست بانک تسویه‌ی بین‌المللی، ریچارد ویتنی، ریاست بورس نیویورک، آرتور کاتن و جسی لیورمور، دو تن از بزرگ‌ترین معامله‌گران سهام و آلبرت فال، عضو ریاست کابینه‌ی دولتی، حضور داشتند. بیست و‌ پنج سال بعد این نه نفر کارشان بدین صورت خاتمه یافت. اسچب بعد از پنج سال قرض و بدهی در حالی مرد که حتی یک پنی هم نداشت. ساموئل اینسال در یک غربت در حال ورشکستگی مرد. کوروگر و کاتن نیز درحال ورشکستگی مردند. هاپسون دیوانه شد. ویتنی و آلبرت فال به تازگی از زندان آزاد شده‌اند. فریزر و لیور مور نیز خودکشی کردند.

شک دارم کسی بتواند بگوید واقعاً برای این مردان چه اتفاقی افتاد. اگر به سال 1923 نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که آن زمان چند سالی جلوتر از سال 1929، یعنی سال رکود بازار و کساد مالی و اقتصادی، بوده است و بعید می‌دانم این افراد و زندگی‌شان تحت‌ تأثیر این رکود و شکست قرار گرفته باشند. نکته‌ی قابل‌ توجه این است که امروزه ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که تغییر و تحول خیلی سریع‌تر و عظیم‌تر از زمانه‌ی آن مردان رخ می‌دهد. شک دارم حتی در بیست و‌ پنج سال آینده ویرانگری بمب‌ها و انفجارها با فراز و نشیب‌هایی که این مردان در زندگی با آن روبه‌رو بودند، مطابقت کند. نگرانی من این است که بسیاری از مردم به‌ جای این‌که توجه خود را بر تحصیلات که عظیم‌ترین ثروت است معطوف دارند همه‌ی هم و غم خود را به مسائل مالی و پول اختصاص می‌دهند. اگر مردم این آمادگی ذهنی را پیدا کنند که نسبت به تغییر و تحولات انعطاف‌پذیر باشند و منطقی با آن‌ها برخورد کنند و سعی در یاد‌گیری داشته باشند، آن‌ وقت از طریق همین تغییرات و تحولات ثروتمندتر خواهند شد. اگر آن‌ها فکر کنند که با پول همه‌ی مشکلات حل خواهد شد، می‌ترسم آن‌ها زندگی پرمشقتی را پیش روی خود داشته باشند. هوش و ذکاوت مشکلات را حل کرده و پول تولید می‌کند. پول بدون هوش و ذکاوت خیلی زود بر باد فنا می‌رود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
3 دقیقه
سپاس و قدردانی
15 دقیقه
مقدمه: یک ضرورت - قسمت اول
23 دقیقه
مقدمه: یک ضرورت - قسمت دوم
18 دقیقه
مقدمه: پدر ثروتمند، پدر فقیر
7 دقیقه
درسی از روبرت فراست
4 دقیقه
بخش اول: درس یک - ثروتمندان برای پول
15 دقیقه
شکل‌گیری یک مشارکت و همکاری
7 دقیقه
شروع درس‌ها
5 دقیقه
اضافه حقوق سی‌سنتی
16 دقیقه
روز شنبه و یک دنیا انتظار - قسمت اول
14 دقیقه
روز شنبه و یک دنیا انتظار - قسمت دوم
3 دقیقه
درس یک - ثروتمندان برای پول کار نمی‌کنند
13 دقیقه
امتناع از بزرگ‌ترین دام زندگی - قسمت اول
18 دقیقه
امتناع از بزرگ‌ترین دام زندگی - قسمت دوم
12 دقیقه
امتناع از بزرگ‌ترین دام زندگی - قسمت سوم
9 دقیقه
یافتن چیزهایی که دیگران از دست می‌دهند
3 دقیقه
بخش دوم: درس دو - چرا باید سواد مالی
11 دقیقه
ثروتمندترین تاجران دنیا
16 دقیقه
قانون اول - شما باید تفاوت بین یک سرمایه
24 دقیقه
چگونگی مبدل شدن روُیاهای مالی
15 دقیقه
چرا افراد ثروتمند پولدارتر می‌شوند
9 دقیقه
بخش سوم: درس سه - به فکر تجارت شخصی - قسمت یک
15 دقیقه
بخش سوم: درس سه - به فکر تجارت شخصی - قسمت دو
16 دقیقه
بخش چهارم: درس چهار - تاریخچه‌ی مالیاتی - قسمت یک
14 دقیقه
بخش چهارم: درس چهار - تاریخچه‌ی مالیاتی - قسمت دو
8 دقیقه
بخش چهارم: درس چهار - تاریخچه‌ی مالیاتی
30 دقیقه
بخش پنجم: درس پنج - ثروتمندان پول می‌آفرینند - قسمت یک
25 دقیقه
بخش پنجم: درس پنج - ثروتمندان پول می‌آفرینند - قسمت دو
20 دقیقه
بخش پنجم: درس پنج - ثروتمندان پول می‌آفرینند - قسمت سه
25 دقیقه
بخش ششم: درس شش - برای پول کار نکنید - قسمت یک
23 دقیقه
بخش ششم:‌ درس شش - برای پول کار نکنید - قسمت دو
2 دقیقه
بخش هفتم - غلبه بر موانع
19 دقیقه
غلبه بر ترس
21 دقیقه
غلبه بر بدبینی
13 دقیقه
غلبه بر سستی و تنبلی
10 دقیقه
غلبه بر عادت‌ها
5 دقیقه
بخش هشتم - شروع کار
24 دقیقه
یک - دلیلی مهم‌تر از واقعیت بیابید
28 دقیقه
چهار - تسلط پیدا کردن به یک فرمول
26 دقیقه
هفت - یک سرخ‌پوست بخشنده باش
6 دقیقه
بخش نهم - هنوز بیشتر می‌خواهید؟ - قسمت یک
13 دقیقه
بخش نهم - هنوز بیشتر می‌خواهید؟ - قسمت دو
11 دقیقه
سخن آخر
5 دقیقه
سه نوع درآمد
9 دقیقه
رمز استقلال مالی
2 دقیقه
دست به‌کار شو!
5 دقیقه
درباره‌ی نویسنده روبرت تی.کیوساکی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر
نویسنده
مترجممژگان مقتدری
راویفرهاد اتقیایی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۷۰۰۰ 53900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

pardis snb
۱۴۰۲/۹/۴
کتاب رازهای یک ذهن میلیونر رو بیشتر دوست داشتم و برای ما کاربردی تر بود. این کتاب هم برای کسی که تصمیم داره سواد مالی خودش رو بالا ببره خوندن و شنیدنش خالی از لطف نیست و حتی اگه یک نکته مفید یاد بگیریم هم عالیه. ولی به طور کلی کمی کسل کننده بود و حاشیه زیاد داشت. من توصیه میکنم که اگر خلاصه کتاب رو بخونید هم چیزی از دست نمیدین
پوریا بابایی
۱۴۰۰/۵/۲۱
موضوعی که دراین کتاب نظر منو جلب کرد توصیه کیوساکی به فراگیری علم حساب یا همون حسابداری بود، من به شخصه این معنا رو در زندگی تجربه کردم که هرچی بیشتر با این علم آشنا میشم به همون نسبت میزان درامدم هم اضافه میشه... البته کار من معامله گری در بازارهای مالیه، به بقیه معامله گران هم توصیه میکنم که وقت بزارن و حسابداری یاد بگیرن...
Pouya dehghani
۱۴۰۰/۳/۲۳
کتابی فوق العاده و عالی برای خریدش شک نکنید تا متوجه فرصت‌های مالی تون بشید و از سگ دو زدن برای کارفرما‌ها خارج شوید و برای خودتان ثروت بدست بیارید نه رئیستون و با پرداخت مالیات به دولت و همچنین یاد میگیرید که چطور پول خود را خرج کنید تا پول برای شما کار کند نه اینکه شما برای پول کار کنید
Darya zamani
۱۴۰۰/۳/۹
کتاب بدی نبود
این کتاب چیزی هم نگفت ولی نمیدونم عاشق بازاریابی فروش شدم ینی تو ذاتم دوس داشتم اما فهمیدم چ خوبه یادگیریش بیشتر علاقه مند شدم برای منی ک تو کار خرید فروش نیستم
و اون مثال اخر کتاب هم جالب بود فقط با ۷ هزار اون مسکن خرید دوستش
طریقه همین هوشا روشای مختلف ذهن برتر آدم بوجد میاره
مجید ملکی
۱۴۰۰/۸/۱۱
کتاب خیلی خوبی هست، پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید، ولی یک سری از مطالب برای ما که در ایران هستیم مانند خرید خانه و مالیات که مطرح میشه به این صورت نیست که برای یه عده تناقض پیش میاد. صدای خواننده فوق العاده و دلنشین هست.
سید حسن جهانمیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
کتاب بسیار عالی در زمینه هوش مالی یاد گرفتم برای پول کار نکنم بلکه پول برایم کار کنه و مثال‌هایی که در مورد فروش و خرید توضیح می‌دهد
مهرداد افلاک
۱۴۰۱/۵/۱۷
کاش این کتاب رازودترازاینها می‌خواندم.. کتابی است که بایدآن را بارهاوبارها خواند وبه دیگران پیشنهاد ویا به عزیزان هدیه داد
ابوذر نصیری
۱۴۰۱/۳/۲۷
کتابی فوق العاده و عالی این کتاب باید تو تمام مقاطع دبیرستان تدریس بشه و تک تک بچه‌ها هر سال دو بار بخونن ممنون از برنامه کتابراه
Morteza Firouzi
۱۴۰۰/۸/۲
تعریف این کتابرو خیلی شنیدم خداروشکر که با اپلیکیشن کتابراه اشنا شدم بتونم منظم گوش بدم... تشکر میکنم از عوامل کتابراه..
babak varasteh
۱۴۰۰/۵/۷
نمیدونم چند بار دیگه به این کتاب گوش کنم، برام تکراری میشه! چرا هر بار چیز جدیدی داخلش پیدا میشه؟!!! راوی هم عالیه واقعا.
tedi 1700
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مفهوم کلی کتاب رو میشه توی چند صفحه خلاصه کرد کتاب پر از گزافه گویی‌های بیخود هست. کلا رابرت کیوساکی معروف هست به تکرار و گزافه
Human Amin
۱۴۰۲/۹/۲۶
هیچ چیز جز فوق العاده نمیشه گفت. ترس رو برای انجام ریسک برای رسیدن به اهدافمون در زندگی از بین میبره.
Nasim Taqizadeh
۱۴۰۱/۱/۵
کتاب جالبی بود
این کتاب ذهن آدم و باز می‌کنه👍👍
ولی در کنار این کتاب باید دانش علم اقتصاد رو هم فرا گرفت
مصطفی کوشش
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
عالی بووود
طرز فکر پول رو میخوای عوض کنی و انقلاب مالی در زندگی ایجاد کنی بخون و عمل کن
Faeze Asoode
۱۴۰۰/۱۰/۴
کتابی فوق العاده که بهت خط فکری میده، اگه دوست داری ثروتمند بشی این کتاب رو از دست نده
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

برای دریافت کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.