معرفی و دانلود کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه

عکس جلد کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه
قیمت:
۳۸۰۰۰ 19000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه

آیا یلنا می‌تواند بدون جادو از سرزمینش محافظت کند؟ کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه از ماریا وی اسنایدر ادامه‌ی جلدهای قبل این مجموعه است. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز بار دیگر با تالیف داستانی فانتزی مرزهای تخیل را به عقب رانده و شما را به روایتی هیجان‌انگیز، قدرتمند و اثرگذار از تلاش یلنا برای نجات جان خود و عزیزانش مهمان می‌کند.

حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه

سفری دیگر به سرزمین ایژیا، جایی که سرنوشت بی‌رحمانه‌تر از قبل زندگی یلنا را به بازی می‌گیرد. او که از شغل خطرناکش - چشیدن غذای پادشاه برای اطمینان از مسموم نبودن آن- جان سالم به در برده، حال بخشی حیاتی از تعادل بین ایژیا و سیتیا است. جادویی که روزی خطر مرگ را برای او به دنبال داشت امروز ابزاری قدرتمند برای حفظ این صلح شکننده و رابطه‌اش با والک است، اما چه اتفاقی می‌افتد اگر یلنا روزی این توانایی را از دست بدهد؟ ماریا وی اسنایدر در کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه (Shadow Study) ورقی دیگر از سرگذشت قهرمان مجموعه‌اش را با شما به اشتراک می‌گذارد تا بار دیگر به قلمروی جادو سفر کنید.

ماجراهای این قسمت از داستان هیجان‌انگیز اسنایدر از جایی شروع می‌شود که یلنا خودش را در محاصره‌ی دشمنان و دسیسه‌های قدرت می‌بیند. او ناچار است راهی برای نجات خودش از توطئه‌های آنها پیدا کند، مخصوصا به این دلیل که بخش بزرگی از نقشه‌های پنهانی جان والک را نشانه رفته‌اند. البته یلنا با تکیه بر قدرت‌های جادوگری خود تا اینجا بسیاری از خطرها را از بین برده، اما دامنه‌ی سیاست‌های پیچیده هر روز در حال گسترش است. یلنا تصمیم دارد تمام توان خود را برای کشف دست‌های پنهان و دسیسه‌ها به کار بگیرد اما با چالش جدیدی روبه‌رو می‌شود: قدرت او به دلیلی نامعلوم مسدود شده.

یلنا مجبور است این راز را از دیگران پنهان کند، چون هیچکس نباید از میزان آسیب‌پذیری او آگاه شود و در همین حین باید متوجه شود چه کسی مسئول خنثی کردن قدرت‌های اوست. ماجراهای کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه آنقدر چالش‌برانگیز هستند که یلنا نتیجه می‌گیرد روزهای چشیدن سم بسیار آسان‌تر بود...

کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای گروه سنی نوجوانان مناسب است اما اگر طرفدار داستان‌های فانتزی هستید، مطمئن باشید که از آن لذت خواهید برد.

با ماریا وی اسنایدر بیشتر آشنا شویم

ماریا وی اسنایدر (Maria V. Snyder) فانتزی‌نویس آمریکایی است. او ابتدا در رشته‌ی هواشناسی تحصیل کرد اما با کشف علاقه‌اش به داستان‌نویسی، مسیر تحصیلات آکادمیک خود را تغییر داد. او تا امروز پنج مجموعه داستان و بیشتر از بیست داستان کوتاه منتشر کرده که حماسه‌ی ایژیا معروف‌ترین آن‌هاست. اسنایدر با انتشار این مجموعه افتخارات متعددی از جمله فینالیست جایزه RITA، انتخاب توسط Booksense، دریافت نقد ستاره‌دار از Publishers Weekly و اثر پرفروش نیویورک‌تایمز را از آن خود کرد و شهرتی جهانی به دست آورد.

در بخشی از کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه می‌خوانیم

ابتدا که تمریناتش را شروع کرد فقط آربون را می‌شناخت. پسر اطراف ساختمان را به والک نشان داده بود و به سؤالاتش پاسخ داده بود. آربون یک‌فصل قبل از والک به مدرسه‌ی هِددا آمده بود و روی زدن هدف با تیروکمان کار می‌کرد که پس از یادگیری کامل زدن هدف با چاقو بود. آن دو صدها ساعت در ساختمان آموزشی با هم سپری کردند و رقابت دوستانه‌ای میان آن‌ها آغاز شد. در طول یکی از جلسات یک‌روزه‌شان آربون به والک گفت: «چاقو باید تو چوب فرو بره، نه اینکه به هدف بخور و برگرد. با اون پرتاب ضعیف نمی‌تونی یه خرگوش بکشی، چه برس به پادشاه».

والک به پرحرفی آربون توجه نکرد و به حرف او فکر کرد. پرتاب او قدرتی نداشت. باید عضلاتش را ورزیده می‌کرد. آن شب والک اتاق وزنه را پیدا کرد. هوا پر از بوی عرق و بدن بود. چند نفر دیگر زیر نور ضعیف فانوس تمرین می‌کردند. نمی‌دانست که آیا چهار مرد و دو زن شاگرد هستند یا مربی و آن‌ها هم خود را معرفی نکردند. وقتی والک به سمت هالتر رفت، بیشتر او را نادیده گرفتند. اما همیشه یک آدم حرف مفت زن حاضر بودند که درحالی‌که دیگران می‌خندیدند پرسید: «هی، مردنی، می‌خواهی مادرم و خبر کنم کمک کنه؟ ببینیمت؟»

والک به مرد زل زد. قدبلندتر، چاق‌تر بود و عضلات کلفتی داشت و می‌توانست والک را تکه‌تکه کند. پاسخ کنایه‌آمیزش درباره‌ی مادر مرد را برای خودش نگه داشت. اما یک روز دیگر نگران نخواهد بود که چه کسی را عصبانی می‌کند. همان‌طور که وزنه‌های سنگین را بلند می‌کرد، بر آن زمان در آینده تمرکز کرد. وقتی حرف مفت زن متوجه شد والک به کنایه‌های او جواب نمی‌دهد و هر شب علی‌رغم درد و گرفتگی عضلاتش به بلندکردن وزنه‌های سنگین ادامه می‌دهد! دست از آزار و اذیت او برداشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه
نویسنده
مترجمزهرا لاری
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات420
زبانفارسی
شابک978-622-5871-01-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ 19000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه

Ghzl♡s
۱۴۰۱/۵/۲۳
مثل کتابهای قبلی عالیه غلطهای املایی داشت ولی آزاردهنده‌ترین قسمت اینه که انگار یه جلد قبل این جلد بوده
چون بعضی جاها به قسمتی از جلدای قبلی اشاره شده ولی برخی اتفاقا رو که مربوط به کتابای منتشر نشدست نخوندم
هر پنج تا جلد قبلی (مطالعه زهر، دانش جادو، دانش آتش، گویهای بلورین طوفان، شیشه‌های دریا)
خوندم
اول باید ادامه‌ی داستان اپال کوآن ترجمه و منتشر میشد و بعد سه گانه جلد یلنا رو منتشر میکردن
در کل حیلی اتفاقا تو جلد قبلی ک منتشر نشده افتاده و باعث میشه خوندن این جلد بدون دونستن اون اتفاقا آزار دهنده باشه
غریب طوس
۱۴۰۱/۵/۸
با اینکه داستان دچار افت بوده ولی من هنوز دوستش دارم (جلد یک بهترین کشش داستانی رو داشت)
و باید بگم ترجمه و ویراستاری این جلد به شدت افت کرده، بعضی جاها که اسم‌ها جا به جا بود باید حدس میزدیم اینجا درمورد چه کسی داره صحبت میشه، یا نقل قول‌ها از نظر ویراستاری جوری بود متوجه نمیشدم کی داره صحبت میکنه
Farzad Hooshmandi
۱۴۰۱/۶/۲۷
ویراستاری کتاب در حد داستان نبود. البته مجموعه حماسه ایژیا عالی هست. اما توضیح داده نشد که اپال چطوری با دولن ازدواج کرد. ریما کجای داستان بود. و این نشان دهنده‌ی این هست که یک جلد از کتاب ترجمه نشده که نشانه ضعف در مدیریت انتشار کتابراه هست.
ابوالفضل واعظی
۱۴۰۲/۵/۳
فکر کنم قبل این جلد جلدای دیگه‌ای بوده و راستش من جلدای قبلش رو نخونده بودم و اول داستان کمی گیج شدم که جریان چیه اما هرچی جلوتر میرفت رفته رفته داستان جذاب تر میشد؛ اونایی هم که جلدای قبل رو نخوندن میتونن از خوندن این داستان جذاب لذت ببرن.
یاسمن گیاهی
۱۴۰۱/۹/۱۸
خیلی قشنگ بود فقط خیلی خوب میشد اگر جلد بعدی هرچه سریعتر وارد بازار میشد انتظار خیلی عذاب آوره من برای این کتاب ۱سال صبر کردم و خب خیلی خوب می‌شد که گذشته‌ی والک و اینکه چطوری به اینجا رسیده یک کتاب جداگانه بشه
فتانه خلیلی
۱۴۰۲/۲/۲۴
چند صفحه شو خوندم. ترجمه ضعیف و تخت اللفظیه.
غلط املایی و بکار بردن علایمی نگارشی در جای نادرست آدمو گیج می‌کنه.
بنظر داستان خوبی داره ولی متأسفانه مترجم جذابیت کتابُ نابود کرده.
فرزند زهرا
۱۴۰۲/۹/۳۰
ترجمه خیلی ضعیف و بد بود وسط کار آدم از خوندن کتاب پشیمون میشه ولی ظاهرا همین ترجمه فقط در دسترس هست
اگر کتابهای قبلی را نخونده باشید هیچی ازش سردر نمی‌آرید
Romina Amiri
۱۴۰۲/۸/۱
من کلا این مجموعه رو دوست دارم هر وقت بتونم جلدای دیگه رو هم دنبال میکنم اگه از سبک فانتزی عاشقانه خوشتون میاد توصیه میکنم.
🍂
۱۴۰۲/۲/۲۵
شاید داستان جالبی بود ولی بنظرم بخاطر اشتباهاتی که در ترجمه داشت داستان خوب جلوه داده نشد، غلط املایی و درست بکار نبردن علائم نگارشی😑
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۷/۱
ترجمه ضعیف بوده و غلط املایی زیاد داشت
منتظر جلد بعدی هستم اما واقعا فکر می‌کنم کتاب ضعیفه و ارزش خوندن نداره
ویدا امیدی
۱۴۰۲/۳/۱۶
در کل کتاب خوبیه نسبت به جلدهای قبلی که خیلی کش میداد تا به موضوع اصلی پرداخته بشه تو این جلد از ابتدا هیجان انگیز بود
فریبا قطبی
۱۴۰۲/۶/۲۴
داستانیست زیبا و جالب برای پرکردن ساعاتی از روز جالب است و خواننده را با خود به درون داستان میبرد.
نگار قریشی زاده
۱۴۰۲/۴/۱۳
داستانش خوبه اما تم داستان مورد پسندم نبود میتونست بهتر روایت بشه
س س
۱۴۰۲/۴/۱۱
کتابی جالب و مورد علاقه برای افرادی که داستان‌های تخیلی دوست دارند
Ra
۱۴۰۲/۳/۲۳
این کتاب بسیار هیجان انگیزه و به نوجوانان پیشنهاد میکنم عالیه
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه

برای دریافت کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد اول): دانش سایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.