معرفی و دانلود رایگان کتاب شیمیدان

عکس جلد کتاب شیمیدان
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیمیدان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیمیدان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیمیدان

کتاب شیمیدان نوشته‌ی استفانی مایر، رمانی پلیسی با درون‌مایه جاسوسی است. اگر شما هم به رمان‌های پلیسی علاقه دارید، این کتاب را حتما بخوانید!

قهرمان اصلی کتاب شیمیدان (The chemist) یک متخصص است که با دولت آمریکا کار می‌کند و رازهای سیاهی در دل دارد. وقتی او از طرف گروهی از همکاران سابقش که برایش کار می‌کردند زیر سوال می‌رود، در شرایط سختی قرار می‌گیرد. تنها یک مرد است که می‌تواند به وی کمک کند تا در این شرایط بتواند خودش را حفظ کند.

استفانی مایر (Stephenie Meyer) نویسنده این رمان در یک خانواده بزرگ در فینیکس آریزونا بزرگ شد، او پنج برادر و خواهر دارد. مایر در دانشگاه جوانان بیرمنگهام در یوتا تحصیل کرده و مدرک کارشناسی زبان انگلیسی خود را در سال ۱۹۹۷ دریافت کرده است.

در رمان شیمیدان، مایر قهرمانی جدید، آتشین و جذاب را با مجموعه مهارت‌های بسیار تخصصی خلق می‌کند. او یک بار دیگر نشان می‌دهد که چرا یکی از نویسندگان پرفروش جهان است.

در بخشی از کتاب شیمیدان می‌خوانیم:

«ماموریت امروز برای زنی که خود را درحال حاضر کریس تیلر می‌نامید، به صورت عادی درآمده بود. زودتر از آنچه که می‌خواست، بیدار شد. اقدامات احتیاطی معمول شبانه خود را جمع‌آوری کرد. واقعاً سخت بود، که غروب همه آنها را دوباره برپا کند و صبح قبل از هر کاری آنها را جمع کند. اما زندگی او ارزشمندتر از آن بود که لحظه‌ای را به تنبلی بگذراند. پس از انجام کارهای روزانه، سوار اتومبیل سدان خود شد. که بیشتر از چند سال از ساخت آن گذشته بود. ولی آن‌قدر سالم و سرحال بود تا در یاد کسی بماند. حتی در ساعات طولانی رانندگی، بین سه مرز اصلی و عبور از تعداد بیشماری خطوط نقشه فرعی، پس از رسیدن به فاصله‌ای مناسب نزدیک چندین شهر، دوباره راضی نشد تا از آنها عبور کند. آن شهر خیلی کوچک است، آن یکی فقط دو جاده ورودی و خروجی دارد. دیگری به نظر آن‌قدر گردشگران کمی دارد که با وجود تمامی اقدامات معمول برای پنهان شدن، حتماً او را پیدا می‌کنند. او لیستی از اماکن تهیه کرده بود، تا شاید در روزهای آینده دوباره به آنجا بازگردد. یک مغازه جوشکاری؛ فروشگاه لوازم اضافی ارتش؛ بازار کشاورزان... دوباره فصل هلو شده بود. باید مقداری هلو می‌خرید. بالاخره هنگام غروب به مکان شلوغی رسید که هرگز به آنجا نرفته بود. حتی کتابخانه عمومی نیز کسب و کار نسبتاً خوبی داشت. چراکه، مایل بود تا در صورت امکان از یک کتابخانه استفاده کند. یافتن کتابخانه رایگان سخت‌تر بود. اتومبیل خود را در قسمت غرب ساختمان، خارج از دید دوربین موجود سَر دَر بالای ورودی، پارک کرد. در داخل کتابخانه، تمامی کامپیوترها درحال استفاده بودند و مردم علاقمند بسیاری نیز منتظر خالی شدن یک سیستم به انتظار نشسته بودند.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیمیدان
نویسنده
مترجمزهرا لاری
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات514
زبانفارسی
شابک978-600-9780-1-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیمیدان

a z
۱۴۰۲/۳/۲۵
نصفی از جمله‌ها کتاب معلوم نبود که برای کدو م شخصیت است برای همین رو اعصاب بود ولی داستانش خوب بود
maryam nazemi
۱۳۹۸/۵/۲۳
ترجمه در حد گوگل ترنسلیت بود و ویراستاری هم که نداشته ظاهرا واقعا احساس غبن و توهین شدن میکنم
امیر حسنی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خیلی کتاب خوب و روانی هست ترجمه هم تا انجا که اجازه داده میشه کامل هست
maryam nazemi
۱۳۹۸/۵/۲۳
پنج ستاره نظر قبلیم تصادفی بود ارزش نیم ستاره هم نداره
علی رضائی
۱۴۰۱/۹/۱۹
بسیار کتاب جذابی و هیجان انگیزی بود اکشن و جاسوسی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب شیمیدان

برای دریافت کتاب شیمیدان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.