معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی

آیا استاد بزرگ، گرگوری و شاگردانش می‌توانند به وضعیتی فاجعه‌بار سامان بدهند یا شرایط برای همیشه تغییر کرده است؟ جوزف دیلینی، نویسنده‌ی محبوب رمان‌های فانتزی، در کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی، ادامه‌‌ی ماجراجویی‌ها و رشادت‌های توماس و دیگر اعضای جسور گروه محافظین را روایت می‌کند. گفتنی است این اثر ذیل دو مجموعه‌ی «آخرین شاگرد» و «کتاب نوجوان» نشر افق منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی

محافظ بزرگ، گرگوری، به همراه آلیس و شجاع‌ترین شاگردش، توماس وارد، پس از یک نبرد سخت و طاقت‌فرسا که دور از خانه رخ داده بود، سرانجام قرار است که به خانه‌ی خود بازگردد. اما حالا پرسش اینجاست که آیا محافظان شهر بالاخره می‌توانند برای مدتی هم که شده با خیال راحت استراحت کنند و طعم آرامش را بچشند؟ پاسخ به این پرسش، همان‌طور که می‌شود آن را پیش‌بینی کرد، منفی خواهد بود؛ زیرا این گروه جسور و فداکار به محض بازگشت‌ به سرزمین خود، با یورش همه‌جانبه‌ی دشمنان جدید و قدیمی‌شان روبه‌رو می‌شوند. این‌بار دشمن چه برنامه‌‌ای در سر می‌پروراند؟ آیا محافظین باز هم می‌توانند امنیت شهر را تأمین کنند یا شرایط قرار است برای همیشه تغییر کند؟ اگر به یافتن پاسخ این پرسش‌ها علاقه دارید و می‌خواهید از پایان این ماجرای هیجان‌انگیز و خطرناک آگاه شوید، مطالعه‌ی کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی (The Last Apprentice: Rise of the Huntress)، به قلم جوزف دیلینی (Joseph Delaney) را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. مسئولیت تصویرگری این کتاب سرگرم‌کننده را مانند دیگر عناوین مجموعه‌ی آخرین شاگرد، پاتریک آراسمیت (Patrick Arrasmith) برعهده داشته است.

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی

توماس وارد، که هواداران پروپاقرص کتاب‌های آخرین شاگرد او را با نام تام می‌شناسند، همراه با آلیس و استاد گرگوری در زمان بازگشت به خانه درمی‌یابند که محل زندگی محافظ بزرگ، استاد گرگوری نابود گشته، شهر توسط سربازان پلید دشمن تسخیر شده است و تمام جادوگران محبوس در زندان رها شده‌اند تا بتوانند اعمال خبیثانه‌ی خود را از سر بگیرند. در چنین شرایط دشواری، اعضای گروه برای پیدا کردن استراتژی و تجدید قوا، مجبور می‌شوند عقب‌نشینی کنند و در جزیره‌ای امن پناه بگیرند. به نظر می‌رسد که دشمن این‌بار واقعاً قدرتی بسیار بالاتر از محافظین دارد؛ اما چاره چیست؟ آیا گرگوری و تام می‌توانند راه‌حلی پیدا کنند یا این‌که هیچ‌وقت به خانه باز نخواهند گشت؟...

کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی (The Spook's Nightmare)، همچون جلدهای دیگر مجموعه‌ی آخرین شاگرد، دارای روایتی جذاب و نفس‌گیر است. جوزف دیلینی فقید که در خلق داستان‌های فانتزی، چه در رده‌ی سنی بزرگسال و چه نوجوان، مهارت کم‌نظیر خود را بارها به طرفداران این ژانر ادبی نشان داده بود، در این کتاب نیز موفق شده است با زبان ساده و منحصربه‌فرد خود، مخاطب را میخکوب کند. این رمان سرگرم‌کننده توسط مریم منتصرالدوله به زبان فارسی ترجمه شده به وسیله‌ی نشر افق در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

آخرین شاگرد (Wardstone Chronicles)، یک مجموعه‌ی علمی-تخیلی و فانتزی به قلم جوزف دیلینی و با تصویرگری پاتریک آراسمیت، مناسب گروه سنی نوجوان است. جوزف دیلینی در این مجموعه با خلق شخصیت‌های خبیثی همچون جادوگران، اشباح و سربازان سنگدل موفق به ساختن یک دنیای فانتزی تاریک و خاص شده است؛ دنیایی که بدون شک می‌تواند برای ساعت‌ها، طرفداران داستان‌های فانتزی را سرگرم خود سازد. نشریه‌ی معتبر بوکلیست، این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین‌ مجموعه‌های منتشرشده در چند سال گذشته معرفی کرده است. موفقیت این مجموعه کتاب تا اندازه‌ای بوده که در سال 2014، سرگئی بودروف (Sergei Bodrov)، فیلم‌ساز مشهور روس، با اقتباس مستقیم از داستان کتاب «انتقام جادوگر» از این مجموعه، فیلم سینمایی هفتمین پسر را کارگردانی کرد.

روایت کلی مجموعه‌ی آخرین شاگرد در خصوص زندگی پسرکی معمولی به نام توماس وارد یا همان تام است. تام پس از شکست‌های پی‌ در پی در یافتن شغلی مناسب، تصمیم می‌گیرد که به جمعیت محافظان بپیوندد. محافظان، گروهی‌ست که به رهبری استاد گرگوری اداره می‌شود و هدف اصلی اعضای آن‌ در بند کردن جادوگران و محافظت از مردم در برابر نیروهای خبیث و شیطانی است. در این میان، استاد گرگوری روز‌به‌روز پیرتر می‌شود و طی حوادث مختلف، شاگردان زیادی را از دست می‌دهد. تا حدی که پس از مدت زمان کوتاهی از تام به عنوان یکی از نامزدهای اصلی جایگزینی استاد گرگوری نام برده می‌شود. بنابراین قهرمان داستان ما تصمیم می‌گیرد که با تلاش مضاعف، از همیشه بهتر عمل کند و خود را برای چالش‌های بیشتر و خطرناک‌تر آماده سازد؛ چراکه ممکن است به‌زودی استاد گرگوری او را به عنوان جانشین بعدی خود اعلام نماید.

مجموعه‌ی آخرین شاگرد شامل سیزده جلد است که البته در ترجمه‌ی مریم منتصرالدوله به زبان فارسی، برخی از جلدهای آن با یکدیگر ادغام شده‌اند. نسخه‌ی فارسی آخرین شاگرد به صورت یک مجموعه‌ی ده جلدی توسط نشر افق به انتشار رسیده است. عناوین این ده جلد به‌ترتیب عبارت‌اند از: «آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر»، «آخرین شاگرد 2: طلسم‌بین»، «آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح»، «آخرین شاگرد 4: هجوم فیند»، «آخرین شاگرد 5: خشم چشم خونی»، «آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین»، «آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی»، «آخرین شاگرد 8: خشم پنهان»، «آخرین شاگرد 9: چوبه‌ی دار خون‌آشام» و «آخرین شاگرد 10: هفتمین پسر».

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی آخرین شاگرد

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های انگلستان به مدت هفت هفته؛
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه.

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آخرین شاگرد

در سال 2014، فیلمی سینمایی به نام هفتمین پسر (Seventh Son)، با اقتباس از کتاب اول این مجموعه، یعنی «آخرین شاگرد: انتقام جادوگر» ساخته و اکران شد. از بازیگران این فیلم می‌توان بن بارنز، جف بریجز، آلیسیا ویکاندر و جولیان مور را نام برد.

کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به کتاب‌های فانتزی و ماجراجویانه علاقه‌مند هستند، از مخاطبین اصلی و طرفداران رمان آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی به حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی می‌خوانیم

با احتیاط بازشان کردیم. اما سگ‌ها نه به ما حمله کردند و نه به جان هم افتادند. دوتا از سگ‌ها فوری بیرون پریدند. همه نگران بودیم. کلو، بلاد و بون از دیدن من خوشحال شدند. نوازش دوباره‌ی آن‌ها و این‌که دوباره دم‌شان را با هیجان تکان می‌دادند خیلی برایم خوشایند بود، از خوشحالی بغض گلویم را گرفته بود. آن‌ها گرسنه و کثیف بودند و من از رفتاری که باهاشان شده بود به‌شدت ناراحت بودم. اما دست‌کم قدرت شمن بر آن‌ها از بین رفته بود و دوباره خودشان بودند. از انتهای اتاق وارد تونل که شدیم، دنبال‌مان آمدند.

من جلو رفتم و آلیس پابه‌پایم می‌آمد. محافظ پشت‌سر آدریانا بود که از پشت به او حمله نکنند. سرتاسر تونل گلی بود و هیچ حفاظ چوبی نداشت و فکر وزن گلی که بالای سرمان بود ما را می‌ترساند. ممکن بود زنده‌زنده همان‌جا دفن شویم. هرلحظه امکان داشت قسمت‌هایی از تونل بسته شود. راه‌هایی هم وجود داشت که می‌شد آن‌ها را دید. گاهی مثل مار پر پیچ وخمی بودند و دائم بایستی به خودم می‌گفتم که آن‌ها در حرکت نیستند.

فانوس‌ها خیلی بهتر از شمع‌هایی بود که بار اول به همراه آلیس و لیزی روشن کرده بودیم. هنوز چیزی نگذشته بود که اولین تکه از استخوان‌ها را دیدیم. مثل کپه‌ای که در اقامتگاه لیزی دیده بودم نبودند. بیش‌تر از بیست یارد جلو نرفته بودیم که تکه‌ای از استخوان بدن انسانی را دیدم. گاهی جمجمه‌ی نیم‌سوخته‌ای یا تکه‌ای از پا یا استخوان دست یا حتی انگشت پای کسی را کنار دیوار می‌دیدیم. کنار جسد سالم پای آدمی ایستادم، فقط انگشت کوچک پایش را کنده بودند. سمت چپ پا جمجمه‌ای بود. ریشه‌ی درخت از چشم چپ جسد وارد شده بود و از چشم راستش به درون خاک فرو رفته بود.

فهرست مطالب کتاب

1: غرق در خون
2: تو هنوز نمردی!
3: پیرمرد
4: کبوترهای شهری
5: غیرآدمیزاد
6: یک مرده‌ی دیگر
7: استخوان‌های شست
8: افسانه‌ی بوگن
9: حمله‌ی بوگن
10: دشمن خطرناک
11: دست‌آموزِ جادوگر
12: حیاطِ استخوان
13: هدیه‌ی من به منطقه
14: مبارزه تا پای جان
15: انگشت شست
16: بدترین کابوس استادت
17: مرده
18: شبح گم‌گشته
19: مخفیگاه گریم
20: قدرت بی‌پایان
21: آماده برای جنگ
22: جنگ در تپه‌ی تین‌والد
23: کابوس‌ها
24: طلسم‌های کهن
25: ضربه‌های بال پرنده‌ها
26: اسیر تاریکی
27: همین حالا استخوان‌هایت را می‌شکنم!
28: بوگن
29: قربانی
30: روز جزا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-964-369-950-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی

Puya Persia
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
تشکر میکنم از کتابراه که لذت کتاب خواندن دوباره در من ایجاد کرد در مورد کتاب هم بگم مثل جلد‌های قبلی هیجانی بود با تشکر از مدیریت کتابراه عزیز
امیر شفیعی
۱۴۰۲/۸/۲۶
من کل مجموعه رو به ترتیب در کمترین زمان ممکن خوندم و بیشترین لذت ممکن رو بردم ممنون از دیلینی و ممنون از کتابراه
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
مثل جلد‌های قبلی سرگرم کننده و خوبه
mehdimoghimi
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار زیبا و جذاب و سرگرم کننده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.