معرفی و دانلود کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری

عکس جلد کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری
قیمت:
۵۴,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری

کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری نوشته‌ی جواد شادی است. هدف او از نگارش این کتاب، آموزش رفتار صحیح با همسر و جلوگیری از متلاشی شدن نهاد خانواده بوده است.

درباره کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری

همه‌ی ما در میان جمع دوستان و آشنایانْ افرادی را می‌شناسیم که یا از همسر خود جدا شده‌اند و یا در شرف طلاق و جدایی هستند. چه می‌شود که زن و مردی که روزی با عشق و علاقه‌ی بسیار اقدام به تشکیل خانواده کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند که از هم جدا شوند؟ عوامل اقتصادی، اجتماعی، عاطفی، جنسی و تفاوت‌های فرهنگی، مواردی هستند که در این مقال به‌طور خلاصه می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

بیشترین آسیب طلاق متوجه فرزندان است. از آنجایی که طلاق غالباً پس از اختلافات و مشاجرات به وقوع می‌پیوندد، فرزندان طلاق دچار اختلالات رفتاری بسیاری از جمله کج‌خلقی، منفی‌بافی، افسردگی و ... می‌شوند. زن و مرد هر دو پس از جدایی به‌شدت آسیب‌پذیر می‌شوند. طلاق پیامد‌های اجتماعی بسیاری را نیز در پی دارد و فقط به خانواده محدود نمی‌شود. افزایش تعداد زنان خودسرپرست و مشکلات مالی آنان، افزایش کودکان خیابانی، افزایش جرایم، نابسامانی‌های اخلاقی و ... فقط اندکی از پیامدهای اجتماعی پدیده‌ی طلاق هستند.

با وجودی که برخی از ازدواج‌ها از روی عشق و با خواست دو طرف صورت می‌گیرد ولی پس از مدتی شاهد نابودی آن‌ها هستیم. در این نوع طلاق‌ها یکی از دو طرف یا هر دو هنوز به درجه‌ای از رشد اجتماعی و عقلانی نرسیده‌اند و شیوه‌های درستی برای رفتار با همسر خود، اتخاذ ننموده‌اند. علت این امر این است که نه در خانواده و نه در محیط‌های آموزشی نظیر دانشگاه‌ها به این موضوع، یعنی همسرداری، پرداخته نشده است. جواد شادی با آگاهی از موضوعات فوق به نگارش کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری پرداخته و اقدام به آموزش شیوه‌های صحیح رفتار با همسر نموده است.

کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام دختران و پسرانی که در شرف ازدواج هستند و همچنین زنان و مردان متأهل که خواهان بهبود روابط خود با همسرشان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری می‌خوانیم

209) سؤالاتی که نباید بپرسید

«مشکلت چیه؟ چرا همیشه این کار رو می‌کنی؟»

مثلاً فرض کنیم که همسرتون همیشه عادت داره درِ خمیردندون رو باز بذاره. به جای اینکه به اون بگین: «مشکلت چیه؟ چرا همیشه این کار رو می‌کنی؟» می‌تونید بگید: «عزیزم میشه لطف کنی از این به بعد درِ خمیردندون رو بیشتر ببندی؟ شاید احمقانه به نظرت برسه، ولی مواقعی که این کار رو می‌کنی، احساس می‌کنم بیشتر دوستم داری.»

بعد، دفعه بعدی که درِ خمیردندون رو بست، اون لذّت بیشتر دوست داشته شدن رو احساس کنید و بذارید خوشحالتون کنه. بغلش کنید و ببوسیدش. به اون بگین که: می‌دونم کار کوچیک و پیشِ ‌پا‌افتاده‌ایه، امّا واقعاً ممنونم که این کار رو کردی.

فهرست مطالب کتاب

نامه‌ای به حضرت دوست
سخن مؤلف
سیاست‌ها و ترفندهای همسرداری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-752734-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری

برای دریافت کتاب حنانه‌: ترفندهای همسرداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.