معرفی و دانلود کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول: 40 نکته باریک‌تر از مو برای موفقیت فروشندگان

عکس جلد کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول: 40 نکته باریک‌تر از مو برای موفقیت فروشندگان
قیمت:
41580 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول: 40 نکته باریک‌تر از مو برای موفقیت فروشندگان

کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول، نوشته‌ی غلامعلی محمدی، دفترچه‌ی راهنمایی است که تجربیات نویسنده را در عرصه‌ی فروش دربردارد. این کتاب، شامل 40 نکته‌ی کلیدی کسب‌وکار است که در قالب داستان‌ و خاطره، به اشتراک گذاشته شده‌اند. پیاده‌سازی این آموزه‌ها درنهایت موفقیت را در کمترین زمان ممکن برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی و فروش، به ارمغان می‌آورد.

درباره‌ی کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول

کدام فروشنده ممکن است از یادگیری 40 نکته‌ی باریک‌تر از مو، برای دستیابی به موفقیت استقبال نکند؟ اگر جزو کسانی هستید که همیشه خواهان موفقیت بیشترند، پس کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول، نوشته‌ی غلامعلی محمدی را از دست ندهید. این کتاب با هدف راهنمایی علاقه‌مندان به پیشرفت در حوزه‌ی فروش نوشته شده؛ نویسنده قصد داشته از این طریق، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در موفقیت آن‌ها سهیم شود.

کتاب پیش‌رو، متشکل از 40 تجربه و روایت حقیقی در حوزه‌ی کسب‌وکار است. غلامعلی محمدی، در پس تمامی داستان‌ها، نکات ارزشمندی را برای موفقیت در فروشندگی و رونق کسب‌وکار مطرح کرده که پیاده‌سازی آن‌ها می‌تواند، خواننده را نسبت‌به رقبای خود، سال‌ها جلو بیندازد. دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، تربیت فروشندگان موفق و جوانی است که با اجرای دقیق این نکته‌ها و رهنمودها، موفقیت‌های چشم‌گیری را در حوزه‌ی فروش کسب کرده‌اند.

خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند که از راه‌های امتحان‌شده و فعالیت‌های تجربه‌شده در این حوزه بهره بگیرید و آن‌ها را در مسیر کاری و حرفه‌ای خود به کار ببندید. اگر می‌خواهید از جمله افراد موفق در حوزه‌‌ی بازاریابی و فروش باشید، این اثر را از دست ندهید.

این کتاب، اولین جلد از مجموعه‌ای با همین نام است که توسط انتشارات مانیان به انتشار رسیده.

نکوداشت‌های کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول

  • جناب غلام‌علی محمدی در کتاب «خخاطرات یک فروشنده - جلد اول» به زیبایی و شایستگی در مورد نکات و تکنیک‌های ارزشمندی قلم زده‌اند که می‌تواند برای هر کسب‌وکاری مفید باشد. (حسین شیرمحمدی، نویسنده و مدرس)

  • کتاب خواندنی آقای غلام‌علی محمدی، خاطرات یک فروشنده - جلد اول، سرشار از تصاویر و مفاهیم جذاب است که خواننده را با روایت تجربه‌ی زیسته‌ی نویسنده، به دنبال خود می‌کشاند. سوالات کلیدی آخر هر خاطره، چالش خوشایندی در درون برمی‌انگیزد که توصیه می‌کنم خواندن این کتاب و بهره‌گیری از نکات آموزنده‌ی آن را از دست ندهید. (شیما شهرکی قدیمی، روان‌درمان‌گر، کوچ و استاد دانشگاه)

  • آقای غلام‌علی محمدی، در کتاب «خاطرات یک فروشنده - جلد اول»، تکنیک‌های ساده اما کاربردی فروش را به صورت موضوعی، ساده، ملموس و در طی امور روزمره، فارغ از جملات سنگین و پرطمطراق سایر کتاب‌های کلیشه‌ای دیگر و به زبان عامیانه بیان کرده است. مطالعه‌ی کتاب فوق‌الذکر را به فروشندگان ابتدای راه، به جهت پیداکردن دید و تجربه‌ی کلی و همچنین به فروشندگان متبحر و در میانه راه، به جهت اصلاح و ترمیم استراتژی‌های خود، پیشنهاد می‌دهم. (مرضیه شیرازی، مدرس)

  • در عصر حاضر و با توجه به انتقال قدرت از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان، و همچنین وجود رقابت شدید بین تولیدکنندگان، بازاریابی و فروش به عنوان موتور محرک سازمان‌ها بسیار اهمیت یافته و حیاتی است. در این کتاب آقای محمدی با اشاره‌ی استادانه به ویژگی‌های مهم یک فروشنده خوب توانسته اثر بزرگ و ماندگاری در این صنعت به جا بگذارد. (حمید محرابی، نوینده و مربی)

  • در طول تاریخ بشریت هرگز چیز ماندگارتر و آموزنده‌تر از داستان‌ها وجود نداشته است. کتاب‌های آسمانی، دیوان اشعار و ضرب‌المثل‌ها گواه بر این مدعا هستند. کتاب خاطرات یک فروشنده نکات آموزشی کاربردی را در قالب داستان‌ها و خاطرات نویسنده، جذاب و دلنشین بیان می‌کند به طوری که شما را به فکر فرو می‌برد و گاهی هم حس همزادپنداری شما قلیان می‌کند و به فکر خاطرات و تجربیات زندگی شخصی خودتان می‌افتید. (احمد انضاری، نویسنده، مدرس و سخنران)

کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، راهنمایی ارزشمند برای فروشندگان است و توصیه‌های فراوانی برای بهبود وضعیت کاری آن‌ها دربردارد. اگر دوست دارید در زمینه‌ی بازاریابی و فروش بدرخشید و کسب‌وکار خود را رونق ببخشید، بهتر است رهنمودهای نویسنده در کتاب خاطرات یک فروشنده را بخوانید.

با غلامعلی محمدی بیشتر آشنا شویم

غلامعلی محمدی، نویسنده و مدرس حوزه‌ی فروش، مشتری‌مداری و توسعه‌ی فردی است. او در سال 1357 متولد شده و علاوه‌بر برگزاری سمینارهای آموزشی، خاطرات و تجربیات خود را در قابل کتاب منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول: 40 نکته باریک‌تر از مو برای موفقیت فروشندگان می‌خوانیم

مدیر مالی شرکتی که با آن‌ها کار می‌کردم مرد بسیار محترم و دوست داشتنی است. یک روز به من زنگ زد و با صدای خیلی بلند بر سرم داد زد و گفت: علی چرا فلان مشتری هنوز حسابش را تسویه نکرده ودر واقع کلی دعوام کرد. ومن هم در مقابل دفاعیاتی از خودم کردم و آخر سر گفتم چشم فردا میام شرکت و مسئله را حل می‌کنیم. این اتفاق وقتی افتاد که من منزل بودم و ساعت 6 عصر بود که آقای حسابدار داشتن حساب‌های روزانه را مرتب می‌کردند و در شرکت حضور داشتند. آن شب خوابیدم و فردا که بیدار شدم دائم در حال فکر و درگیری با خودم بودم که این آقای مدیر مالی همیشه با من خوب برخورد و صحبت می‌کرد، چرا دیروز با من این مدلی حرف زد و اصلاً حق نداشت اینطوری صحبت کند و بی احترامی کند و چراهای دیگر؛ و به خودم گفتم الآن میرم شرکت و قید همه چیز را می‌زنم و استعفا... و تمام. تا رسیدم دم درِ شرکت یکی از درون بهم گفت علی ساکت و آرام باش و تو شروع نکن، ببین اول مدیر مالی چی میگه بعد تو دستت پُرتَره و میتونی جواب قانع کننده بهش بدی. (یکی از اصول مذاکره) که از استاد مظاهری استاد مذاکره یاد گرفتم: اجازه بده اول طرف مقابل صحبت را آغاز کندتا تو به خواسته‌ها و دیدگاه‌های او آشنا بشی و بعد خیلی بهتر میتوانی مذاکره را به نفع خودت تمام کنی.

وارد دفتر شدم و مستقیم رفتم اتاق مدیر مالی. ابتدا احوالپرسی و طبق عادت همیشه خوش و بش و روی خوش، انگار نه انگار که همون آدم دیروز بود بعد از مدتی گفت علی از این به بعد با این مشتری حسابش را اینطوری تسویه کن، این برخورد را باهاش داشته باش و من گفتم چشم. چون دیدم حرف منطقی و درستی بیان می‌کنه. حالا منو بگو که چند ساعت با خودم چه فکرها کردم و چقدر خودم رو اذیت کردم و چقدر راحت مسئله حل شد. فقط با یک سکوت به جا. و در واقع اصلاً منظور ایشان از آن صدای بلند، بی احترامی نبوده بلکه احساس مسئولیتی بوده که ایشون به خاطر وظایفشان داشتند. و این یکی از اصول مذاکره است که اول اجازه بدهید طرف مقابل حرفش را بزند و بعد تو حرف بزن؛ چه بسا بسیار به نفع تو ‌شود.

فهرست مطالب کتاب

توصیه‌نامه
مقدمه
ندای بیدارگر درون
ارزش افزوده
‌نه شنیدن
کشف نیاز
شکرگزاری
یک پیشنهاد طلایی
یک نکته از اصول مذاکره
احساس اجحاف و قربانی بودن
مشتری معترض
قانون 20 / 80
گوشه انبار
پیشنهاد جنس
فشار کاری و استرس بالا
اصول مذاکره
سنتی بودن رئیس آدیداس
ایجاد تولیدی
زیر آب زنی
یک روز سرد برفی
آدم خوش‌حساب
زیر میز
خرید لِگو
درخواست کردن
وحید و حمید
ندای قلب
مشتری مهم تره یا 20: 30
احترام به مشتری
تکنیک بادکنک
اطلاعات جانبی اما بسیار مهم
ترس از دست دادن
دستبرد
کیف سامسونت
بد حساب
گند زدی!
رنج و لذت
آدم خوش حساب شریک مال مردمه
آدرس نان بربری
اصل ترکیب
شغل دوم
بدو بابا!
طلب کمک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول: 40 نکته باریک‌تر از مو برای موفقیت فروشندگان
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-622-732164-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
41580 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول

برای دریافت کتاب خاطرات یک فروشنده - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.