معرفی و دانلود کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟

عکس جلد کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟
قیمت:
۴۲۰۰۰ 21000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟

جس مک کان در کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟، تلاش می‌کند رازهای یک رابطه‌ی عاطفی موفق و خوشحال‌کننده را به زنان بیاموزد. او که از سرشناس‌ترین و موفق‌ترین کوچ‌ها و راهنماهای آمریکا محسوب می‌شود، راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد تا رابطه‌ای تمام و کمال را شکل دهید و به عشق واقعی زندگی‌تان برسید.

درباره‌ی کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟

بعضی از زنان نسبت به مرد زندگی‌شان احساس خوبی ندارند، تصور می‌کنند که درکشان نمی‌کند یا توجهی به آن‌ها ندارد. احساس‌های ناخوشایندی که باعث می‌شوند این زنان رابطه‌ی کاملی را تجربه نکنند و همیشه گله‌مند باشند. گاهی ممکن است به این نتیجه برسند که شاید هیچ‌وقت با مردی ایده‌آل، کسی که کاملاً با خواست آن‌ها منطبق باشد، آشنا نشوند. اما شاید این تصور نسبت به مردان خیلی درست نباشد و بیشتر ناشی از عدم شناخت درست رفتار و عادات مردها باشد. جس مک کان (Jess McCann)، از مهم‌ترین کوچ‌های آمریکا، به همین نکته اشاره می‌کند و معتقد است نباید به انتظار رابطه‌ی خوب نشست، بلکه یک رابطه‌ی خوب رابطه‌ای است که باید هر فرد خودش آن را بسازد. زنان نباید منتظر بخت و شانس باشند تا با همسر ایده‌آل‌شان آشنا شوند، بلکه می‌توانند با انجام یک سری رفتارها رابطه‌ی کامل و دلخواه‌شان را شکل دهند. او کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (You Lost Him at Hello) را برای همین منظور نوشته و در آن نکات مهمی را که به بهبود رابطه‌ی زنان و همسران و پارتنرهایشان کمک خواهد کرد، بیان می‌کند.

جس مک کان سال‌هاست که در زمینه‌ی کوچ و راهنمایی روابط عاشقانه فعالیت می‌کند و در این مدت صدها مراجعه‌کننده داشته. همین‌طور به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند و به سؤالات بینندگان پاسخ می‌دهد. او با مشاهده‌ی انواع روابط عاطفی و شکست‌ها و اتفاقات ناخوشایندی که برای زوجین افتاده، به الگوی مشخصی رسیده که معتقد است این الگوها می‌توانند به روابط میان زنان و مردان حالتی ایده‌آل ببخشند. مک کان در کتاب زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ حتی به تجربه‌ی زندگی شخصی خودش هم اشاره می‌کند و از شکست‌های متعددش در دوران جوانی و شرایط غم‌انگیز آن دوره می‌گوید. او در خلال کتاب زنان مردان را از دست می‌دهند، چرا؟ به شما می‌گوید که در طول زندگی‌اش چندین بار اتفاق افتاده که تصور می‌کرده در رابطه‌ای کامل قرار دارد و مرد مقابلش حتماً با او ازدواج خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداده و در نهایت رابطه‌اش به هم خورده است. مک کان بعدها به این نکته پی می‌برد که شاید خودش دچار تصور اشتباهی بوده و همین باعث شده رابطه‌هایش به ثمر نرسد. بنابراین نتیجه می‌گیرد که باید رفتار و تفکرش را تغییر دهد تا به چیزی که می‌خواهد برسد. تغییری که موفقیت‌آمیز بود و باعث شد هیچ‌گاه اتفاقات تلخ گذشته برایش تکرار نشوند!

کتاب زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ استراتژی‌هایی را برای زنان تعریف می‌کند تا بتوانند کنترل رابطه‌شان را به‌دست بگیرند. درواقع به‌جای اینکه همیشه منتظر بمانند و واکنش نشان دهند، کنش‌گر باشند و همه‌چیز را به‌پیش برند. جس مک‌کان به خوانندگانش یاد می‌دهد که چطور ذهن مردان را بخوانند و رفتار آینده‌ی آن‌ها را حدس بزنند. قرارها را به بهترین شکل برگزار کنند و مردان را مشتاق خود نگه دارند. او به شما می‌آموزد که چطور اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و از نظر مردان جذاب‌تر به نظر برسید. این کتاب می‌تواند نقش یک راهنمای همراه را در رابطه‌ی شما بازی کند. هر فردی با به‌کارگیری اصول ساده‌ای که نویسنده آن‌ها را ارائه می‌دهد به نتیجه‌ی مطلوب خواهد رسید. مک کان در این کتاب گام‌به‌گام پیش می‌رود و برنامه‌اش را بیان می‌کند و همین ویژگی باعث شده برقراری ارتباط با شیوه‌ی او ساده‌تر باشد.

کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ را مهراوه فیروز ترجمه و نشر البرز منتشر کرده است.

در نکوداشت کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟

  • تاکتیک‌هایی که جس مک کان در این کتاب ارائه می‌دهد بسیار کارساز است و شما را به فردی با اعتمادبه‌نفس بالا در رابطه و برخورد با مردان تبدیل می‌کند. (Goodreads)

کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید در روابط خود شکست خورده‌اید و یا از کیفیت رابطه‌تان رضایت ندارید، می‌توانید از آموزه‌های این کتاب نهایت بهره را ببرید. این کتاب بهترین راهنما برای کسانی است که می‌خواهند رابطه‌ی شاد و موفق‌تری را تجربه کنند.

با جس مک کان بیشتر آشنا شویم

جس مک کان نویسنده و کوچ روابط عاشقانه و عاطفی است. او چهره‌ی ‌‌‌‌‌‌به‌نسبت شاخصی در آمریکا محسوب می‌شود و بارها در برنامه‌های تلویزیونی مختلف مثل «صبح بخیر آمریکا» شرکت کرده است. مک‌کان راهنمای افراد زیادی بوده و به آن‌ها کمک کرده روابط عاشقانه‌ی ایده‌آل‌تر و زندگی عاطفی بهتری داشته باشند. از این نویسنده تاکنون چندین کتاب منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به «این چیزی بود که گفتم؟»، «نفرین؟» و «اگر عشق موهبت است، چرا حس می‌کنم نفرین شده‌ام؟» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ می‌خوانیم

هنگامى که نخستین شغل خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکى به دست آوردم، تجربه پزشکى من صفر بود. همه عمرم در کار تبلیغات و فروش فعالیت کرده بودم، اما این حرفه کاملاً برایم تازگى داشت. من نه تنها درباره نمایشگرهاى کاردیک که قرار بود بفروشم چیزى نمى‌دانستم، بلکه در مورد بیمارستان هم اطلاعى نداشتم. اما همیشه معتقد بودم که یک فروشنده خوب مى‌تواند هر چیزى را بفروشد. بنابراین حتى اگر محصول را خیلى خوب نشناسم، باز هم باید بتوانم کار فروش را انجام دهم.

پس از تنها چند ماه کار در شغل جدید، به این نتیجه رسیدم که مى‌توانم در ملاقاتى با نخستین مشترى بزرگم به تنهایى شرکت کنم. پیش از آن ملاقات، رییسم همیشه مرا همراهى مى‌کرد، اما در آن روز او برنامه دیگرى داشت که از پیش تنظیم شده بود. به او گفتم مشکلى وجود ندارد و مى‌توانم به تنهایى از عهده جلسه برآیم. وقتى به بیمارستان رسیدم هیجان‌زده بودم. اگر جلسه به خوبى پیش مى‌رفت و مشترى تجهیزات ما را مى‌پسندید، کمیسیونى بسیار عالى به دست مى‌آوردم. شروع به چیدن و مرتب کردن وسایلم در اتاق جلسه نمودم. سخنرانى‌ام را با قدردانى از همه براى شرکت در جلسه آغاز کردم و بعد هم به معرفى محصول پرداختم. احساس خوبى داشتم. همه چیز عالى بود. همه علاقه‌مند بودند و به نشانه تأیید سر تکان مى‌دادند. حتى سرپرستار سخت‌گیر و جدى هم لبخند مى‌زد. من فکر کردم که موفق شدم و قرارداد را به دست آورده‌ام، اما بعد اتفاقى افتاد که آمادگى آن را نداشتم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
1. این مشکل تو است، نه مرد!
2. قواعد بازى
3. خود را بشناسید
4. یافتن مرد
5. علاقه‌مند کردن مرد
6. علاقه‌مند نگه داشتن مرد
7. بستن قرارداد
8. حفظ ذهنیت درست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟
نویسنده
مترجممهراوه فیروز
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-964-442-733-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۴۲۰۰۰ 21000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟

مائده اصغری
۱۴۰۲/۶/۴
خوندن چنین کتاب هایى براى جامعه ما که سواد رابطه ضعیف هست خیلى مهمه، مهم تَر اینکه دختراى ما شناخت ضعیفى نسبت به مردها دارن و اکثرا وقتى وارد رابطه میشن یا تو موضع ضعف قرار مى گیرن و دنبال مرد میفتن یا طورى رفتار مى کنن که طرف رو مى ترسوندن!! ولى بنظرم خوندنش موقعى که داره یه رابطه شروع میشه خیلى و بهتر هست تا موقعى که تازه یه شکست عاطفى پیش اومده چون باعث تشدید حس هاى بد حسرت میشه، در عوض موقع شکل گرفتن رابطه جدید باید هر روز خوانده بشه و با مطالب کتاب جلو رفت
ندا گلی
۱۴۰۲/۲/۹
عالی بود این کتاب یک دیدگاه جدید به من داد مثلا قبلاً فکر میکردم برای آشنایی باید پسر دنبال من بیفته و من همش اون رو پس بزنم و بی محلی کنم تا اینجوری جذاب تر به نظر برسم چون این روشی بود که خانواده و جامعه به ما یاد داده بودن ولی با خواندن این کتاب فهمیدم من باید یک سری چراغ سبز نایب نشون بدم تا پسر جرعت کنه بیاد جلو و بعدش هم خیلی بی محلی نکنم
Sheyda Soleimani
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب جز آن دست از کتاب‌هایی بود که حین خوندنش حسرت این را میخوردم که کاشکی زودتر این کتاب را خونده بودم تا میتونستم روابطم را بهبود بدم ‌و با شکست مواجه نمی‌شدم. اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه ست. به شدت خوندنش را به دختران جوان توصیه میکنم. جز اون کتاب‌هایی که نکات متفاوت از بقیه داره و ترجمه بسیار روان و خوبی داره.
سمیرا
۱۴۰۲/۴/۳۰
کتابی در زمینه اشتباهاتی که خانوم‌ها در روابطشون مرتکب میشوند.
اگه بخوام در چند کلمه کتاب رو خلاصه کنم
شروع به خودشناسی کنید
و خودتون و وقتتون رو مهم بدونید.
مردم اون جوری با شما رفتار میکنند که شما با خودتون رفتار میکنید.
کتاب کم حجم و مطالب کاربردی در برداشت که به صورت خلاصه بیان شده بود.
معصومه پیروزمند
۱۴۰۲/۴/۱
شاهکار خانم جس مک کان. اگر می‌خواهید به عشق همیشگی و واقعی زندگی خود برسیدخواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنم. نویسنده سعی می‌کند شما را به تفکر و شناختی درست از رفتارها و خلق و خوی مردان برساند تا بتوانید رابطه‌ی کامل راشکل دهید. نویسنده با بیان داستانهایی جالب شما را در رسیدن به رابطه‌ای کامل کمک می‌کند. عالی بود. ممنون از کتابراه
ماه روح
۱۴۰۱/۱۱/۴
با عرض سلام
کتاب زن‌ها، مرد‌ها را از دست می‌دهند، چرا؟ کتابی فوق العاده برای همه خانم‌هایی است که در ارتباط هاشون با دیگران و اقایون دچار مشکل هستن و همیشه بخاطر رفتار‌های اشتباه و احساسیشون با شکست مواجه میشن
به نظر من عالی‌ترین کتابی که را‌های موثر به شما میده همین کتابه ممنون
فاطمه رجبی
۱۴۰۲/۶/۱۴
بعد از چندین بار زیرورو کردن کتابای روانشناسی پیداش کردم، مرد بودم، اما وقتی نظرات رو راجع بهش خوندم بیشتر ترغیب شدم، برای منی که در حوزه روانشناسی فعالیت میکنم مطالب به حدی روان و قابل استفاده بود که اصلا دوست نداشتم به این زودی تمامش کنم.
به هررر دختر مجردی توصیه میشه
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب مخصوصا برای ما ایرانیان که از بچگی با باورهایی مثل دخترها نمی‌خندند و دختر هیچ وقت نباید پیش قدم بشه برای صحبت با یک پسر و اگر با پسری اشنا شدی بایدسریعا بیاد خواستگاری بسیار مفید و راه حل‌های ساده و قابل اجرا در اختیار مخاطبان قرار میدهد
سارا احمدی
۱۴۰۲/۱/۲۴
این کتاب رو به دختران مجرد توصیه میکنم البته خوندنش برای خانم‌های متاهل هم خالی از لطف نیست، من با خوندن این کتاب متوجه اشتباهاتم در گذشته شدم، شاید اگه قبلا این کتاب رو خونده بودم توی رابطه‌ام خیلی سنجیده تر عمل می‌کردم
سعیده
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
این کتاب رو اگه توی اوایل رابطه بخونید و یا حتی قبل از رابطه خیلی بهتره.
کار برا منی که سه سال رابطه م میگذره و الان فهمیدم ایراداتم کجاها بوده یکم سخت تره ولی خوشحالم که عیب رابطه گرفتنم رو متوجه شدم. مرسی از نویسنده و کتابراه
Miss amiri
۱۴۰۲/۵/۷
یه روانشناس این کتاب و چند تا کتاب دیگه بهم معرفی کردن گفتن که هر خانمی باید سواد رابطه داشته باشه اینجوری رابطه‌اش به موفقیت میرسه کتاب خیلی خوبی بود و خیلی ارزشمند بهتر هر خانم این کتاب بخونه
خیلی ممنونم از کتابراه
خدیجه سیاسرنزاد
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کتاب فوق العاده‌ای است ولی کاش من خودم به شخصه زودتر این کتاب رو مطالعه می‌کردم من این کتاب رو به تمام افرادی که دوست دارند روی خودشون تسلط داشته باشند و بتوانند درک درستی از موقعیت و شرایط داشته باشند پیشنهاد میکنم
فاطمه جباری
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
من تازه این کتاب روشروع کردم اما از همین اولش فهمیدم بهترین کتاب زندگیمه وای کااااش خیلی خیلی زودتر با این کتاب آشنا میشدم. این کتاب فوق العادس به همه خانوم ها پیشنهاد میدم این کتابو حتتتما بخونن
راضیه ملک زادگان
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
جالب بود به نظرم ارزش خوندن داره، من خودم متوجه خیلی از رفتار‌های اشتباهم شدم، حالا نه فقط درباره مرد‌ها به نظرم تجربیات خوبی رو نویسنده از خودش به اشتراک گذاشته، پیشنهاد میدم بخونید
farahani
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خوبیه ولی از این که موفقیت در فروختن کالا رو مثال میزنه و خانم‌ها رو با این موضوع راهنمایی میکنه خوشم نیامد مگه خانم ها کالا هستند که نویسنده این طور مقایسه میکنه
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟

برای دریافت کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.