معرفی و دانلود کتاب خانه خوک‌های شلخته!

عکس جلد کتاب خانه خوک‌های شلخته!
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه خوک‌های شلخته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه خوک‌های شلخته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه خوک‌های شلخته!

کتاب خانه خوک‌های شلخته! نوشته هانس ویلهلم، داستانی جذاب از یک خوک کوچک و تنها را روایت می‌کند که هیچ دوستی ندارد.

موضوع کتاب خانه خوک‌های شلخته (Franklin and the Messy Pigs) چیست؟

هانس ویلهلم (Hans Wilhelm) در این کتاب، ماجرای خانواده‌ی خوک‌های شلخته و بی‌نظمی را روایت می‌کند که اصلاً خانه‌ی خود را مرتب نمی‌کردند، ظرف‌ها را نمی‌شستند و حتی به حمام هم نمی‌رفتند! اما در این خانواده، پسری به نام فرانکلین وجود داشت که برخلاف سایر اعضای خانواده‌اش، بسیار مرتب و منظم بود و از داشتن چنین خانواده‌ای عذاب می‌کشید.

او خیلی دلش می‌خواست چند دوست پیدا کند و به خانه‌شان دعوتشان کند. اما هیچ گاه این کار را نمی‌کرد، چرا که خانه آن‌ها همیشه کثیف و نامرتب بود. آشغال زیادی روی زمین ریخته و بوی بدی از ظرف‌های نَشُسته به مشام می‌رسید. حالا شما اگر جای فرانکلین بودید، دوستانتان را دعوت می‌کردید؟

اما یک روز فرانکلینِ قصه‌ی ما کاری کرد که خانواده‌اش به کلی تغییر کردند و زندگی برای آن‌ها لذت‌بخش شد. به نظر شما، فرانکلین چگونه توانست چنین خانواده‌ای را تغییر دهد؟!

کتاب خانه خوک‌های شلخته برای چه کسانی مناسب است؟

داستان‌های کودک یک شیوه بسیار خوب برای آموزش و گفت‌وگو کردن در مورد مسائل مختلف است. شما به آسانی و به وسیله یک داستان می‌توانید باب یک گفت‌وگو را درباره موضوعی که دوست دارید با کودکتان باز کنید. این داستان نیز یک قصه عالی برای باز کردن گفت‌وگو با کودک دلبندتان دارد. این کتاب برای کودکان دبستانی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب خانه خوک‌های شلخته می‌خوانیم:

خانه‌ای که فرانکلین در آن زندگی می‌کرد آن‌قدر کثیف و نامرتب بود که آن‌ها موقع راه رفتن، مدام از روی اشیاء کثیف و شکسته رد می‌شدند و به زمین می‌خوردند. اما پدر و مادر فرانکلین، تمام طول روز را می‌خوابیدند و اصلاً برایشان مهم نبود که خانه این‌قدر کثیف و به هم ریخته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه خوک‌های شلخته!
نویسنده
مترجمفاطمه نعناکار، علی سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-964-972-555-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه خوک‌های شلخته!

صبریه کیا
۱۴۰۲/۵/۳۰
میشه گفت کتاب خوبی بود برای حل مساله هم میتونست کمک کنه
عاطفه ربیع پور
۱۴۰۲/۱۲/۸
عالی. خیلی تصویرسازی خوبی داشت
زیبا زاهد
۱۳۹۹/۷/۱۰
تصویرگری و نوع کتاب جدید و عالی است.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب خانه خوک‌های شلخته!

برای دریافت کتاب خانه خوک‌های شلخته! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.