معرفی و دانلود کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی

عکس جلد کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که کتاب‌های مختصر و کاربردی را به کتاب‌های طولانی ترجیح می‌دهند، کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی نوشته‌ی غلامرضا و علی محمدی سه ده به کار زندگی شخصی و حرفه‌ای خواهد آمد. همانطور که از عنوان کتاب بر می‌آید، این اثر مجموعه‌ای از جملات تأثیرگذار مدیریتی و خودسازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی

مدیریت اساس پیروزی در هر کاری به‌شمار می‌آید. کسانی که به سِمت مدیریت در هر سازمانی می‌رسند، علاوه بر این که باید متخصص آن کار باشند، باید از مباحث مدیریتی نیز سر درآورند. کتاب‌های زیادی هستند که مفاهیم عمیق و کاربردی مدیریت را شرح داده‌ و برای هریک توضیحات مفصلی ارائه کرده‌اند؛ اما در کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی شاهد بیش از هزار نکته‌ی کوتاه در ارتباط با مدیریت هستیم.

غلامرضا محمدی سه ده و محمذ علی محمدی سه ده، نویسندگان کتاب نامبرده از پایه‌ای‌ترین مباحث مدیریتی آغاز کرده‌اند که شامل مدیریت خود و زندگی می‌شود. نویسندگان عقیده دارند که مدیران بزرگ، در گام اول عادات، فعالیت‌ها و روابط خود را مدیریت می‌کنند؛ به عبارت دقیق‌تر کسی که بتواند خود را مدیریت کند، توانایی مدیریت سازمان‌های بزرگ را دارد. سپس، در فصل‌های بعدی به مدیریت جوامع خارجی مانند خانواده، دوستان و همکاران پرداخته می‌شود. همه‌ی این‌ها، نزدیک‌ترین حلقه‌ی افرادی به‌شمار می‌آیند که ما بیشترین ارتباط را با آن‌ها برقرار می‌کنیم.

کتاب حاضر از انتشارات مرسل، گاه بدیهی‌ترین نکات و گاه پیچیده‌ترین موضوعات را در قالب جملات کوتاه و لقمه‌لقمه برای مخاطب آماده کرده‌ است. غلامرضا و علی محمدی سه ده در کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی سعی کرده‌اند از جملات ساده برای تغییر و تحول بزرگی در عرصه‌ی زندگی و کاری مردم استفاده کند.

کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی است که کسب‌وکاری راه انداخته‌اند و یا مدیریت آن را برعهده دارند. افرادی که به‌دنبال یکسری محتواهای کوتاه و کاربردی هستند، از این اثر بهره‌مند خواهند شد.

جملات برگزیده‌ی کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی

  • به مشکلات گرسنگی بدهید و به فرصت‌ها غذا.
  • همه ‌اشتباه می‌کنند، ولی احمق آن را تکرار می‌کند.
  • زندگی انسان براساس اندیشه‌های او ساخته می‌شود.
  • عاقل قبل از عمل فکر می‌کند، در‌حالی‌که نادان بعد از آن.
  • اگر هیچ‌چیز بر وفق مراد نبود، توقعات خود را پایین بیاورید.
  • کم‌اهمیت‌ترین لغت در زندگی اجتماعی و جمعی «من» است و مهم‌ترین لغت «شما».
  • سعی کنید چیزهای بی‌اهمیت را فراموش کنید. اگر قرار باشد همه‌چیز را به‌ خاطر بسپاریم، آن‌گاه مغز ما به سطل زباله تبدیل خواهد شد.
  • سعی کنید همیشه در‌حال یادگیری باشید؛ از موفقیت‌هایتان به جهت آنکه‌ آ‌نها را تکرار کنید و از اشتباه‌هایتان به جهت آنکه‌ آ‌نها را برای بار دوم تکرار نکنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
مدیریت خود
مدیریت زیستن
مدیریت خوشبختی و سلامتی خود
مدیریت خانواده
مدیریت دوستان، همکاران و کارمندان
مدیریت مشتری و ارباب‌رجوع
مدیریت اندیشه
مدیریت شغلی
مدیریت خشم، غم و استرس
مدیریت زمان
مدیریت راهبردی
مدیریت موفقیت
مدیریت از‌منظر احادیث و نهج‌البلاغه
مدیریت از‌منظر معصومین
نکته‌ی پایانی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-964-972-623-6
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی

علی بیگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
کتاب خیلی خیلی عالی بود. لذت بردم از مطالعه‌اش و می‌خوام اصل کتابش رو بخرم. چون کتاب چیز دیگست. اصلا خسته کننده نیست و هر جملش تاثیرگذاره. توصیه منم کسایی که می‌خوان در کار و زندگی موفق تر باشند حتما کتاب رو تهیه کنند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی

برای دریافت کتاب 1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.