معرفی و دانلود کتاب خانه عروسکی رویایی

عکس جلد کتاب خانه عروسکی رویایی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه عروسکی رویایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه عروسکی رویایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه عروسکی رویایی

کتاب خانه عروسکی رویایی با روایتی دوست داشتنی و تصاویری جذاب، داستان دختری به نام لی و هم‌بازی‌های مخفی‌اش را به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب خانه عروسکی رویایی چیست؟

در این قصه‌ی شیرین و دوست داشتنی، لی با عروسک و خانه عروسکی‌اش در حال بازی کردن است اما او تنهاست و هم‌بازی ندارد. ناگهان پسربچه‌ای به نام زک به منزل لی می‌آید تا با او بازی کند اما اسباب‌بازی‌های زک، همه پسرانه هستند و برای بازی با عروسک‌ها مناسب نیستند.

هنگامی که زک می‌رود تا اسباب‌بازی‌هایش را عوض کند، لی از دو پری کوچک که هم‌بازی‌های مخفی او هستند می‌خواهد که بیایند و با او بازی کنند پری‌ها نیز به او می‌گویند که می‌توانند سه آرزوی او را برآورده کنند.

لی ابتدا آرزو می‌کند که خانه عروسکی‌اش پر از عروسک باشد. برای همین پری‌های زیبا خود را کوچک می‌کنند تا در خانه‌ی عروسکی جا شوند. آرزوی دوم لی این است که خودش هم کوچک شود تا با دو پری بازی کند اما درست زمانی که کوچک می‌شود زک بازمی‌گردد و لیِ مهربان، مجدد آرزو می‌کند به اندازه واقعی‌اش برگردد.

این قصه‌ی زیبا اهمیت بازی و هم‌بازی خوب را به کودکان یادآوری کرده و همچنین، پذیرفتن یک اشتباه و و جبران آن را نیز به آن‌ها می‌آموزد.

کتاب خانه عروسکی رویایی مناسب چه کسانی است؟

کتاب خانه عروسکی رویایی (Shimmer and shine: Dream dollhouse) برای تمامی کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های کارتونی و جذاب به رشته‌ی تحریر در آمده است.

در بخشی از کتاب خانه عروسکی رویایی می‌خوانیم:

دوقلوها با آهنگ گفتند: «بوووم، زهرمی! اولین آرزوی امروز». در دودی جادویی، آن‌ها به اندازه عروسک در آمدند. درست همان موقع، زک با یک اسباب‌بازی، موجود فضایی به نام گلورک رسید. او گلورک را توی خانه عروسکی گذاشت و یک ماده ِ بد بوی آبی، از موجود بیگانه فضایی بیرون ریخت و روی پری‌های دوقلو ریخت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه عروسکی رویایی
نویسنده
مترجممهدی علم باز
ناشر چاپیانتشارات دلفین آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-600-8021-61-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه عروسکی رویایی

Farzane Farzaneee
۱۳۹۹/۱۱/۳
عالی‌ترین کتاب دنیاست
zohre hosseini
۱۳۹۹/۹/۱۴
قشنگ بود با تصاویر زیبا
ساناز فرهادی
۱۳۹۹/۹/۱۶
این داستانه چیه؟
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب خانه عروسکی رویایی

برای دریافت کتاب خانه عروسکی رویایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.