معرفی و دانلود کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی

عکس جلد کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی

کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی به قلم کاترین هاپکا، داستان ورود سه پادشاه در یک جشن را به تصویر می‌کشد، جشنی که در آن مسابقه‌ای برگزار شده و برنده جام طلایی را می‌برد. سوفیا و جیمز نیز در این مسابقه شرکت می‌کنند.

موضوع کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی چیست؟

در داستان این کتاب، قصه شاهزاده‌های اینچنسیا روایت می‌شود. در روز جشن سه درشکه وارد زمین‌های پیک نیک سلطنتی می‌شوند. پادشاهان وی لینگ، خالدون و انچنسیا در جشن شرکت کرده و با یکدیگر مسابقه می‌دهند. در این مسابقه بزرگ‌سالان بازی‌های خود و بچه‌ها نیز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی مناسب چه کسانی است؟

کاترین هاپکا (Cathy Hapka) کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی (The royal games) را برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی به رشته تحریر در آورده است. او در این کتاب در تلاش است تا اهمیت بازی و هم‌بازی خوب را به کودکان بیاموزد. هاپکا همچنین به کودکان می‌آموزد که باید خطاها و اشتباهات خود را بپذیرند و برای جبران آن تلاش کنند.

در بخشی از کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی می‌خوانیم:

داور اعلام می‌کند: «زمان مسابقه حمل تخم مرغ طلایی روی قاشق نقره‌ای است». صوفیا در هنگامی که داور به او می‌گوید: «برو»، با دقت تخم مرغ طلایی‌اش را در قاشق قرار می‌دهد و او در مسیر مسابقه می‌دود.

تخم مرغ‌های جوون و خالد، در همان لحظات اول می‌افتند. مایا سر می‌خورد و تخم مرغ‌ها می‌افتند، اما به موقع آن‌ها را می‌گیرد. صوفیا به او می‌گوید: «به موقع، تخم مرغ‌ها را گرفتی.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی
نویسنده
مترجممهدی علم باز
ناشر چاپیانتشارات دلفین آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-8021-69-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی

آناهیتا حفیظی
۱۳۹۹/۱۲/۹
نمونش خیلی کوتاهه
سمیرا پورسلیمانی
۱۳۹۹/۴/۱۷
داستان خوبی داره.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی

برای دریافت کتاب سوفیا و بازی‌های سلطنتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.