معرفی و دانلود کتاب خرسی می‌تونه بشماره

عکس جلد کتاب خرسی می‌تونه بشماره
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرسی می‌تونه بشماره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرسی می‌تونه بشماره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرسی می‌تونه بشماره

کتاب خرسی می‌تونه بشماره نوشته‌ی کارما ویلسون از مجموعه‌ی خرسی و دوستانش، با شعرهایی آهنگین و کودکانه قصه‌ی خرسی را به تصویر می‌کشد که همراه با یک موش شروع به شمردن حیوانات و گیاهان مختلف جنگل می‌کنند.

موضوع کتاب خرسی می‌تونه بشماره (Bear Counts) چیست؟

یک روز آفتابی در جنگل، خرسی بعد از صبحانه خوردن با موشی، با او همراه شد تا خورشید، حیوانات و گیاه‌های مختلف را با همدیگر بشمارند. خرسی تازه یاد گرفته بود که اطرافش پر از عدد است و می‌تواند هر چیزی را بشمارد...

درباره‌ی مجموعه خرسی و دوستانش:

هر جلد از این مجموعه، داستانی آموزنده و زیبا را در قالب شعرهایی دلنشین به تصویر می‌کشد. این داستان‌ها کودکان را با مسئله و موقعیتی جدید رو‌به‌رو می‌کنند و با بیانی ساده آن‌ها را با این موضوع که ممکن است در هر شرایطی اتفاقی جدید برایشان بیفتد، آشنا می‌کند. در این مجموعه کودکان یاد می‌گیرند که نحوه‌ی رو‌به‌رو شدن با مسائل و تفکر و تلاش اهمیت دارد و آن‌ها باید متناسب با هر شرایطی خودشان را تغییر دهند و تصمیم درست بگیرند.

با خواندن اشعار شیرین مجموعه خرسی و دوستانش برای کودکان، می‌توانید آن‌ها را تشویق به حفظ کردن اشعار کتاب کرده و خلاقیت و حافظه‌ی آن‌ها را تقویت نمایید. هر کدام از این کتاب‌ها، کودکان را با انواعی از حیوانات آشنا کرده و آن‌ها را علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی می‌کند.

کتاب خرسی می‌تونه بشماره مناسب چه کسانی است؟

کارما ویلسون (Karma Wilson) قصه‌ی دلنشین این کتاب را همراه با تصاویری دوست داشتنی، برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته است و در قالب شعرهایی سرگرم‌کننده به آن‌ها اعداد و شمردن آن‌ها را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب خرسی می‌تونه بشماره می‌خوانیم:

سه تکه ابر تو آسمون
سه زنبور پُر ویز و ویز
عدد عدد، هر جا عدد
این‌جا عدد، اون‌جا عدد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرسی می‌تونه بشماره
نویسنده
مترجمفیروزه کاتب، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-462-622-4
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرسی می‌تونه بشماره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خرسی می‌تونه بشماره

برای دریافت کتاب خرسی می‌تونه بشماره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.