معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟

خورشید خانم این‌جاست تا به فرزند شما در شناخت احساساتش کمک کند! کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ ترانه‌هایی کودکانه، منتشرشده‌ در مؤسسه‌ی دی کی است که با زبان شعر و بازی احساسات مختلف را به کودکان خردسال معرفی می‌کند. مجلد حاضر از این مجموعه‌ی شاد و رنگی به احساس «شادی» خواهد پرداخت.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟

وقت‌هایی که احساس خوشحالی می‌کنیم چه اتفاقی در مغز و بدن ما می‌افتد؟ آیا زمانی که احساس شادی از ما دور می‌شود باید نگران باشیم؟ یعنی خوشحالی هیچ‌وقت به سمت ما بر نخواهد گشت؟! دی کی (DK) انتشارات مرجع کتاب برای کودکان، با مجموعه ترانه‌هایی ناب و خواندنی، فرزند شما را با احساسات مختلف آشنا خواهد کرد. در این قسمت از این مجموعه‌ی مصور و جذاب، یعنی اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ (First Emotions: I Feel Happy)، هر آنچه کودکتان نیاز دارد تا درباره‌ی این احساس شیرین بداند را خواهد آموخت؛ آن هم با کمک شخصیت جذاب این کتاب یعنی خورشید دوست‌داشتنی.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟

همه‌ی ما از روزی که پا به این دنیای رنگارنگ گذاشته‌ایم، احساسات مختلفی را تجربه کرده‌ایم؛ اما گاهی درست نمی‌دانیم نام احساسات ما چه هستند و چطور باید آن‌ها را توصیف کنیم. انتشارات دی کی، در کتاب خود یکی از مهم‌ترین احساسات انسانی که آن‌ را در طول زندگی بار‌ها و بار‌ها تجربه‌ می‌کنیم با زبان کودکانه و با کمک ترانه‌های موزون و دلنشین خود به ما معرفی خواهد کرد.

کتاب چه جوری من شاد باشم؟ به شما کمک می‌کند تا چطور این احساس دوست‌داشتنی را بیشتر تجربه کنید. البته گاهی نیز روز‌هایی سر می‌رسند که در آن‌ها هیچ احساس خوشحالی نداریم. عیبی ندارد! شخصیت دوست‌داشتنی این کتاب یعنی خورشید خانم حسابی شما را درک می‌کند؛ چراکه حتی آسمان هم بعضی روز‌ها ابری‌ست. جایی برای نگرانی نیست؛ زیرا ابرها بالاخره کنار خواهند رفت و احساس شادی خیلی زود نیز به شما برخواهد گشت.

با ترانه‌های شیرین کتاب چه جوری من شاد باشم؟ بار دیگر احساسات خود را بازشناسی خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت تا بر هرکدام از آن‌ها چه نامی بگذاریم. همچنین با کمک نکته‌های جالب این کتاب، می‌توانیم احساسات مختلف را در چهره‌ی دیگران شناسایی کنیم و دنیای اطراف را نیز بیشتر و بهتر بشناسیم. در کنار تمام این‌ها، کتاب آموزنده و سرگرمی‌بخش حاضر، به گسترش دایره‌ی واژگان کودکان کمک ویژه‌ای می‌کند و آن‌ها را با زبان شیرین شعر و ترانه آشنایی می‌دهد.

ترانه‌های خواندنی کتاب چه جوری من شاد باشم؟ با قلم توانای مریم اسلامی و شروین جوانبخت به فارسی برگردان شده و ناشر محبوب کودکان ایرانی یعنی انتشارات پرتقال نشر آن را برعهده داشته است. این کتاب در سال 2020 به انتشار درآمده.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک اثر خواندنی و پرفایده برای تمامی کودکان گروه سنی مثبت 3 سال است.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ می‌خوانیم

چه کاری خیلی شاده؟
ساختن یک بادبادک
گفتنِ دوستت دارم
تولدت مبارک
یه وقتایی خوشحالی
خیلی صداش بلنده
کسی که خوشحال شده
قاه و قاه و قاه می‌خنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-495-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: چه جوری من شاد باشم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.