معرفی و دانلود کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد

عکس جلد کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد

کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد نوشته‌ی کارما ویلسون از مجموعه‌ی خرسی و دوستانش، داستانی کودکانه در قالب شعرهایی آهنگین است که ماجرای جالب خرسی گرسنه را در جنگل به تصویر می‌کشد که از خواب زمستانی بیدار شده و هر چه غذا می‌خورد سیر نمی‌شود.

موضوع کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد (Bear wants more) چیست؟

فصل بهار فرا رسیده بود و خرسی از خواب زمستانی بیدار شده بود و همه جا را دنبال غذا می‌گشت. او با موش کوچولو برای چیدن توت به دره رفت، اما هنوز گرسنه بود. راسو که در کنار رودخانه مشغول ماهیگیری بود، به خرسی ماهی داد اما او باز هم سیر نشد، تا اینکه بوی غذاهایی خوشمزه به مشامش رسید و تصمیم گرفت آن را دنبال کند...

درباره‌ی مجموعه خرسی و دوستانش:

هر جلد از این مجموعه، داستانی آموزنده و زیبا را در قالب شعرهایی دلنشین به تصویر می‌کشد. این داستان‌ها کودکان را با مسئله و موقعیتی جدید رو‌به‌رو می‌کنند و با بیانی ساده آن‌ها را با این موضوع که ممکن است در هر شرایطی اتفاقی جدید برایشان بیفتد، آشنا می‌کند. در این مجموعه کودکان یاد می‌گیرند که نحوه‌ی رو‌به‌رو شدن با مسائل و تفکر و تلاش اهمیت دارد و آن‌ها باید متناسب با هر شرایطی خودشان را تغییر دهند و تصمیم درست بگیرند.

با خواندن اشعار شیرین مجموعه خرسی و دوستانش برای کودکان، می‌توانید آن‌ها را تشویق به حفظ کردن اشعار کتاب کرده و خلاقیت و حافظه‌ی آن‌ها را تقویت نمایید. هر کدام از این کتاب‌ها، کودکان را با انواعی از حیوانات آشنا کرده و آن‌ها را علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی می‌کند.

کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد مناسب چه کسانی است؟

کارما ویلسون (Karma Wilson) داستان آموزنده‌ی این کتاب را همراه با تصویرهای جذاب، برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته است و در قالب شعرهایی دوست‌داشتنی به آن‌ها مفاهیمی مانند پرهیز از پرخوری، دوستی، مهربانی، کمک به یکدیگر، اتحاد و ... را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد می‌خوانیم:

موشی با یک سطل بلوط
به خرسی جون می‌گه سلام
می‌خوام برم توت بخورم
تو دوست داری بیای باهام؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرسی بازم غذا می‌خواد
نویسنده
مترجمفیروزه کاتب، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8347-34-7
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد

برای دریافت کتاب خرسی بازم غذا می‌خواد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.