معرفی و دانلود کتاب خرگوش دانا

عکس جلد کتاب خرگوش دانا
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرگوش دانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرگوش دانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرگوش دانا

کتاب خرگوش دانا نوشته‌ی احمد حردانی، ماجرای حیواناتی را به تصویر می‌کشد که هر روز در جنگل با خطرات گوناگونی مواجه می‌شوند و به شدت نگران سلامتی‌شان هستند، در این شرایط خرگوش کوچولو با ایده‌های خارق‌العاده‌اش از آن‌ها در برابر ناملایمات محافظت می‌کند.

درباره‌ی کتاب خرگوش دانا:

داستان شیرین و خواندنی کتاب خرگوش دانا، روایت حیوانات جنگلی‌ست که به دلیل تیراندازی دشمنان، سلامتی‌شان در خطر است و روزهایشان را با استرس و نگرانی سپری می‌کنند. چه کسی جز خرگوش دانا می‌تواند به آن‌ها کمک کند؟ خرگوش به بقیه‌ی دوستانش یاد می‌دهد که با ساختن قلعه‌ای محکم می‌توانند در هنگام حمله دشمن به آن پناه ببرند و از جانشان محافظت کنند.

ماجرا از جایی هیجان‌انگیزتر می‌شود که پس از ساخته شدن قلعه، خرگوش به بقیه‌ی حیوانات یاد می‌دهد تا در هنگام حمله یکدیگر را در آغوش بگیرند و برای نبردی سخت آماده شوند. احمد حردانی با نثری روان و جذاب در این کتاب کودکان را با مفاهیم همدلی، اتحاد و صمیمت آشنا می‌کند.

کتاب خرگوش دانا برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب لذت‌بخش و جذاب برای کودکان سنین 7 تا 9 سال که علاقمند به داستان‌های تخیلی هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب خرگوش دانا می‌خوانیم:

روباه و گرگ نیز شروع به کشتی گرفتن می‌کنند و در نهایت روباه با زیرکی خاصی گرگ را شکست می‌دهد. در پایان مراسم میمون سوار بر اسب میشود و همه حضار را به تعجب وا می‌دارد و خرس تنها دچار ضعف می‌گردد و از حال می‌رود. میمون از اسب پیاده می‌شود و مقداری دارو به خرس می‌دهد و خرس به حال می‌آید و شروع به بازی در محوطه باغ می‌کند. اسب به طویله برمی‌گردد و به چرای خود می‌پردازد. حیوانات جنگل به نشانه احترام هدایایی تقدیم میمون می‌کنند و میمون از آن‌ها تشکر کرد و همه را به خانه‌های خودشان دعوت می‌کند که جای خالی شوخی باقی نماند. میمون بی‌حال روی زمین ولو می‌شود و زن و بچه‌هایش او را به تخت خواب می‌برند.

چند روز بعد روز تولد ماهی دریا بود و با استفاده از توپ‌های قرمز و نارنجی حیوانات را به مراسم دعوت می‌کند. مهمانی در جزیره‌ای کوچک در وسط رودخانه برگزار می‌شود. حیوانات با استفاده از کلک و یا شنا خود را به جزیره می‌رسانند. دور آن جا ماهیان برای آن‌ها جشن مفصلی تدارک دیده بودند. ماهی که روز تولدش بود از هیجان زیاد از یک سر جزیره به یک سر دیگر جزیره می‌پرد و حیوانات با جیغ کشیدن ابراز شادی کردند و هنگام برگزاری مراسم ماهیان برای مهمان‌ها انواع کباب و مرغ تهیه کرده بودند و سفره‌ای طولانی و گرداگرد جزیره پهن کردند و حیوانات به طور مفصل از غذای آن‌ها تناول کردند و پس از آن شروع به رقصیدن کردند و ماهیان با ایجاد موج مصنوعی و موسیقی بی‌کلام حسابی جشن با حال درست کرده بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرگوش دانا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-622-7621-55-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرگوش دانا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خرگوش دانا

برای دریافت کتاب خرگوش دانا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.