معرفی و دانلود کتاب سال کهکشان

عکس جلد کتاب سال کهکشان
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سال کهکشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سال کهکشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سال کهکشان

احمد حردانی در کتاب سال کهکشان، ماجرای موجودی فرازمینی به نام سال را روایت می‌کند که به دلیل زیبایی بیش از حدش، عروس آسمان لقب گرفته است و موجودات آسمانی از دور دست‌ها به تماشای آن می‌نشینند.

درباره‌ی کتاب سال کهکشان:

در فضایی بیرون از زمین و در کنار بقیه اجرام آسمانی موجودی عجیب به دنیا آمده است که شکلی خاص دارد. نورهای زیادی از او ساطع می‌شود و در دوردست‌ها موجودات آسمانی در حال مشاهده تولد اولین موجود زیبای آسمانی بودند؛ آنقدر زیبا که به عروس آسمان لقب داشت.

او شبیه گلوله برفی است که هر چه بزرگتر می‌شود بیشتر از قبل می‌درخشد. آن موجود را سال نامیدند؛ موجودی که برای خبرهای شاد در فضا به دنیا آمده است. او حالتی نیمه ابری و نیمه آبی دارد، احساس، عقل و شعور دارد و نماینده خوبی برای آسمان‌ها بود. موجودات فضایی به طور مرتب به سال سر می‌زدند و او را برای آینده آماده می‌کردند؛ آینده‌ای که سرشار از رخدادهای پر از ابهام بود...

کتاب سال کهکشان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام نوجوانانی که به خواندن داستان‌های سرگرم‌کننده و تخیلی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب سال کهکشان می‌خوانیم:

دانشمند برای خود فرضیه‌هایی را داده بود که ممکن است فضا - زمان در حال تو رفتگی است و یا اینکه تداخل دنیاهای موازی در حال رخ دادن است. او برای ایده‌های خود ساعت‌ها به حساب و کتاب می‌پرداخت. دانشمندان با پدیده جدیدی روبه‌رو شده بودند که حتی نمی‌توانستند موضوع را به سایر مردم اطلاع بدهند. آن‌ها گمان خود را بر مبنای فیزیک کوانتوم و سایرعلوم نوین قرار داده بودند. سال به قدرتی بزرگ در آسمان تبدیل شده بود و در همه اطلاعات آفرینش دست به تداخل می‌زد و خود را برای ایجاد سیستم جدید در فضا آماده می‌کرد. موجودات فضایی در کنارهم مشغول گفتگو بودند. اولی گفت: بزودی جهان از حالت بدون بازدارندگی خارج خواهد شد و آفرینش جدید پدید خواهد آمد، در آسمان باید همه موجودات در امر سال همکاری کنند و خود را برای زندگی خیالی آماده کنند.

دومی گفت: باید، بایدها و نبایدها را از سال به دست آورده و آن‌ها را بصورت زبان‌های قابل فهم بین ساکنین سیارات مختلف بیان کنیم. در این زمان وظیفه ایجاد هماهنگی کامل بین کهکشان‌ها است. در روی سیاره‌ای دور افتاده ساکنین آن جا مشغول جنگ‌های ویرانگری بودند. تقریبا نصف ساکنین از بین رفته بودند آن‌ها موجوداتی بسیار پیشرفته بودند ولی از نظر تعامل کمترین سازگاری را با هم داشتند. موجودات فضایی سعی در نفوذ میان آن‌ها برای صلح داشتند ولی آن موجودات اصلا به صلح فکر نمی‌کردند. آن‌ها ارتش‌های بزرگی داشتند که تا آخرین نفر برای پیروزی میجنگیدند. مردم آن جا بسیار با اطلاعات بودند و نسبت به عرق خود بسیار متعصب بودند ولی مشکلات اساسی نیز میان آن‌ها وجود داشت که زیاد به فکر دنیای خود و جهان پیرامون خود نبودند. موجودات فضایی با نفوذ در میان فرماندهان بزرگ آن‌ها سعی در القای تفکرات صلح طلبانه و آزادی بخش بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سال کهکشان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-7621-56-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سال کهکشان

احمد حردانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
داستان جالب و جذابی است.
سیر داستان باور پذیر است.
در داستان یک سری نکات علمی ظریفی بیان شده است مانند این موضوع که انسان با تغییر فرکانس انرژی خود میتواند به حالت وجودی جدیدی دست پیدا کند یا اینکه انسان یک واحد نور و اطلاعات است. یا قوانین کوانتوم که ناشناخته‌های بسیاری دارد.
𝐅.𝐒
۱۴۰۱/۶/۳
خوب بود ولی اگر داستان ادامه پیدا می‌کرد بهتر میشد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سال کهکشان

برای دریافت کتاب سال کهکشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.