معرفی و دانلود کتاب خشم

عکس جلد کتاب خشم
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خشم

سرانجام، دومین جلد از مجموعه‌ی پرطرفدار تیرگی منتشر شد و انتظار طرفداران رمان‌های معمایی به پایان رسید. کتاب خشم، اثری مهیج به قلم استیون جیمز است که در دنباله‌ی رمان تیرگی به نگارش درآمده است. دنیل بایرز بعد از اینکه به کمک تصوراتش توانسته بود راز جانکاه قتل امیلی را کشف کند، انتظار داشت اوضاع کمی بهتر شود. اما طولی نکشید که ناپدید شدن مرموزانه‌ی پدرش طوفان دوباره‌ای برپا کرد.

درباره کتاب خشم:

همانطور که از استیون جیمز (Steven James) انتظار می‌رفت، او در کتاب خشم (Fury) دست به خلق یک ماجراجویی رازآلود با شخصیت‌های جذاب و تعلیق زیاد زده که مطالعه‌ی آن باعث می‌شود بی‌صبرانه منتظر کتاب نهایی این مجموعه باشید.

همه‌ی ماجرا از آن‌جایی شروع شد که امیلی جکسون به قتل رسید. دنیل که تصورات و رویاهای عجیبی و غریبی در این باره می‌دید، کم‌کم مرز میان رویا و واقعیت را از دست داد اما یک سوال مهم در ذهنش شکل گرفت: آیا او از نیروی خارق‌العاده‌ای برخوردار بود که می‌توانست به حل شدن پرونده‌ی قتل امیلی کمک کند؟

حالا از آن روزها گذشته و آن رویاها و تصورات، هرچقدر هم آزاردهنده و مضطرب‌کننده بودند، به دنیل کمک کردند تا راز قتل امیلی را حل کند. اکنون این پسر شانزده‌ساله نیاز به کمی آرامش دارد. احتیاج دارد تا به شرایط عادی زندگی خود برگردد. اما وقتی پدرش به طرز عجیبی ناپدید می‌شود،‌ دنیل متوجه می‌شود برای کشف این معما راه دیگری ندارد جز این که به سراغ توهمات و تصورات خود برود. او سرسختانه به رمزگشایی سرنخ‌های ناپدید شدن پدرش می‌پردازد و وارد یک معمای تکان‌دهنده، مربوط به ده‌ها سال قبل می‌شود. معمایی که او را به سمت یک قاتل در زمان امروز هدایت می‌کند.

مرز میان زمان حال و گذشته برای دنیل در هم می‌ریزد. واقعیت‌های اطرافش تبدیل به وهم و تیرگی می‌شوند و او تلاش می‌کند از زمان سریع‌تر بدود. زیرا که تنها راه نجات یافتن پدرش، پیشی گرفتن از زمان است! او تلاش می‌کند قبل از این که خیلی دیر شود، پدرش را نجات دهد... این اثر در سال 2015 منتشر شده و در زمره‌ی بهترین کتاب‌های معمایی قرار می‌گیرد.

نکوداشت‌های کتاب خشم:

- استیون جیمز می‌داند چگونه مخاطب را در حدس و گمان نگاه دارد. (Books and Beverages)
- آقای جیمز ما را به گردشی می‌برد که گرچه نفس را در سینه‌هامان حبس می‌کند اما باعث می‌شود راضی بشویم. (The Suspense Zone)
- من عاشق این روش هستم که جیمز می‌تواند در داستان این احساس را به مخاطب بدهد که گویی درون سر شخصیت است. (Life is Story)
- جیمز باعث می‌شود مورمورتان شود! (Bookbooklist)

کتاب خشم مناسب چه کسانی است؟

این اثر در ادامه‌ی رمان تیرگی به نگارش درآمده و نوجوانانی که به رمان‌های هیجان‌انگیز، رازآلود و معمایی علاقه دارند، از مطالعه‌ی کتاب خشم لذت خواهند برد.

با استیون جیمز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی مشهور را با داستان‌های معمایی، مهیج و پر تب‌وتاب می‌شناسیم. استیون جیمز برنده‌ی جایزه برای نه رمان شورانگیز است و رمان سه جلدی تیرگی از او به فارسی منتشر شده که اولین بار توسط انتشارات بهنام قلم به چاپ رسیده است. آخرین کتاب این مجموعه نفرین نام دارد.

در بخشی از کتاب خشم می‌خوانیم:

چاقو. چرا چاقو در دست داری؟

قلبش به شدت می‌تپید و او احساس کرد نوعی ترس سوزنده او را فرا گرفت.

معمولاً، پدرش دمپایی لای انگشتی که در گوشه و کنار خانه آن را می-پوشید کنار تختخوابش می‌گذاشت، و حالا او آن‌ها را پا کرد و ایستاد. "حرکت نکن. نمی‌خواهم روی این شیشه‌ها پا بگذاری. یک جارو و خاک انداز می‌آورم. " در راهرو غیبش زد و دنیل چاقو را پشت کمد لباسی پرت کرد جایی که پدرش آن را نبیند و جایی که بتواند صبح آن را بار دیگر بردارد. دارد چه اتفاقی می‌افتد؟ تو کم کم عقلت را از دست می‌دهی؟ تو داری__

پدرش برگشت، شیشه‌های شکسته را جارو کرد و آن‌ها را در سطل آشغال توالت ریخت.

او پرسید: "خوب حالت خوبه؟ "

"من خوبم."

"کمی بخواب." مثل یک دستور به نظر نمی‌آمد. کلماتی که گفته شد بیشتر از روی نگرانی به نظر می‌آمد تا هر چیز دیگری. "باشه."

پس از رفتن به تختخواب، دنیل چشمانش را بست اما نتوانست بخوابد. ذهنش مدام آنچه را اتفاق افتاده بود دوباره به نمایش در می‌آورد. وضعیت دارد بدتر می‌شود. قبل از اینکه خیلی دیر بشود باید خوردن داروهایت را شروع کنی. قبل از اینکه کاری کنی که پشیمان بشوی. کاری که نتوان جلوی انجام دادنش را گرفت. هرچند مطمئن نبود که چندان تفاوتی ایجاد می‌کرد، اما در اتاق خوابش را قفل کرد، چادرمسافرتی خود را در کمد پیدا کرد، یکی از طناب‌های چادر را باز کرد، یک سر آن را دور مچ پای خود گره زد و سر دیگر را به چارچوب تخت بست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خشم
نویسنده
مترجمزهره حیدرنژاد، نیلوفر حسنی
ناشر چاپیانتشارات بهنام قلم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات627
زبانفارسی
شابک978-622-97556-1-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خشم

الهام کریمی
۱۴۰۱/۳/۴
اولین کتابی بود که از استیون جیمز خوندم و یک روزه تموم شد. پیچیدگی‌های زیبا، غیر قابل پیش بینی بودن داستان، همه و همه دست به دست هم دادن تا رمانی مهیج بسازن که ارزش وقت و هزینه رو داشته باشه من جلد دوم رو هم خریدم خدا کنه جلد سوم هم بیاد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خشم

برای دریافت کتاب خشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.