معرفی و دانلود کتاب خواب قصه‌ها

عکس جلد کتاب خواب قصه‌ها
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خواب قصه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خواب قصه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خواب قصه‌ها

کتاب خواب قصه‌ها نوشته‌ی نیکو محمدی، متشکل از داستان‌های کوتاهی است که هر کدام از آن‌ها عرفان و عشق الهی را به تصویر می‌کشند و نکته‌ای آموزنده به شما یاد می‌دهند.

داستان‌های نیکو محمدی در کتاب خواب قصه‌ها نشان دهنده‌ی اسطوره‌ها، عرفان و فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی هستند و نویسنده سعی بر این دارد تا قدمی در بهتر شناساندن آن‌ها به شما بردارد و معتقد است که هر اتفاقی در تاریخ افتاده است، قصه‌ها مانند پلی آن‌ها را به صورت شگفت‌انگیزی به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.

هر زمان که چشمانتان را می‌بندید، در واقع دریچه‌ای رو به عالمی ناشناخته و رنگارنگ گشوده‌اید. دنیایی که برای هرکس حال و هوای خاص خود را دارد. دنیایی به دور از منطق و قانون و نظمی که برای شما شناخته شده است. دنیایی پر از معجزه، پر از غافلگیری، پر از آرزوهای برآورده شده... داستان‌های این کتاب در قالب رویا برای شما تعریف شده‌اند و به سن و سال خاصی نیاز ندارند و افرادی که علاقه‌مند به خواندن کتاب هستند می‌توانند آن‌‌ها را مطالعه کنند.

نیکو محمدی را بیشتر بشناسیم:

نیکو محمدی در سال 1371 متولد شده و از کودکی به داستان و قصه‌گویی علاقه‌مند بوده است و در نهایت این عشق و علاقه او را به سمت ادبیات سوق داد و دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران، رشته زبان و ادبیات فارسی گذراند. و هم اکنون تلاش می‌کند تا شما را با میراث ارزشمندی که یادگار تاریخ و فرهنگ درخشان کشورتان است، آشنا کند.

در بخشی از کتاب خواب قصه‌ها می‌خوانیم:

تتلق - تتلق... عاشق صدای قطارم. کلا عاشق قطارم. برای آدم ریسک ناپذیری مثل من، قطار امن‌ترین وسیله برای سفر است. باید زیر پای آدم یک زمین سفت باشد... هواپیما و کشتی را اصلا نمی‌فهمم؛ ماشین هم که مسائل خاص خودش را دارد. از قطار بهتر نداریم انصافا؛ مخصوصا که صدایش همیشه یادآور مشهد و زیارت است. فکر کنم خاطره مشترک بسیاری از ایرانی‌ها باشد ترکیب این دو، مشهد و راه آهن... بگذریم، قرار بود برایت تعریف کنم.

می دانی که بابا مدت‌هاست بازنشسته شده اما هنوز هم حرفش را در سازمان می‌زنند. هنوز هم اگر گذرش آن طرف‌ها بی‌افتد حسابی هواخواه دارد؛ حتی بین نسل جدیدی که به قول خودش اصلا نمی‌شناسدشان. خلاصه، اوایل خرداد بود و حیاط خانه کم کم از آن رونق بهاری رنگارنگش دور می‌شد... گل ها رفته رفته پژمرده می‌شدند و البته باید گفت که درخشش عجیب و سخاوتمندانه خورشید، چاره‌ای جز سوختن و نماندن برایشان باقی نمی‌گذاشت. حتما می‌گویی باغچه و حیاط، این وسط چه کاره‌اند؟ اما صبور باش. بی‌دلیل یادشان نکردم.

راستش سازمان، برنامه دارد که هر از گاهی سفرهایی برای بازنشستگانش ترتیب بدهد. حالا رفتن به این سفرها هیچ وقت شرط و شروط خاصی نداردها اما از آنجایی که وقتی چشمانت را بسته ای با محالات و تخیلات دست به گریبان می‌شوی، این بار خبر رسیده بود که قرار است یک سفر مشهد مفصل برای بازنشستگان ترتیب بدهند اما به شرطی که هر بازنشسته یک گلدان گل محمدی به نماینده سازمان نشان بدهد! زیباترین گل‌ها، صاحبانشان را به سمت خراسان بدرقه می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
بالای پله‌ها
شکار
عشق برای من صورتی است
م مثل معجزه، مثل لاجوردی
شب، ارّه، درخت
بازارچه محلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خواب قصه‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-622-703767-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خواب قصه‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خواب قصه‌ها

برای دریافت کتاب خواب قصه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.