معرفی و دانلود کتاب صوتی گرداب

عکس جلد کتاب صوتی گرداب
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرداب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرداب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گرداب

کتاب صوتی گرداب، داستانی کوتاه به قلم صادق هدایت است. در این داستان، بهرام که یکی از صمیمی‌ترین دوستان همایون است خودکشی می‌کند و تمام دارایی‌اش را برای دختر همایون به ارث می‌گذارد. در اینجا همایون احساس می‌کند دخترش هما، بیش از آن‌که به خودش شبیه باشد، به بهرام شباهت دارد و نسبت به رابطه‌ی زنش با بهرام بدبین می‌شود...

درباره‌ی کتاب صوتی گرداب

داستان صوتی گرداب نوشته‌ی صادق هدایت، با خبر خودکشی بهرام آغاز می‌شود. همایون، که از زمان کودکی با بهرام دوست بوده است، از این خبر شگفت‌زده می‌شود و به‌دنبال پیدا کردن دلیل این اقدام بهرام می‌گردد. همایون از این مسئله در تعجب است که درعین‌حالی که روح و فکر او و بهرام به هم نزدیک بوده و آن‌ها حتی بسیاری از افکار نهانی همدیگر را درک می‌کرده‌اند، چرا بهرام در مورد این تصمیمش به او هیچ چیز نگفته بوده است؟

در ادامه‌ی داستان گرداب، نامه‌رسانی آخرین وصیتِ بهرام را با خود می‌آورد و به همایون تحویل می‌دهد. همایون پس از خواندن این وصیت‌نامه متوجه می‌شود بهرام تمام دارایی‌هایش را برای هما، دختر همایون و بدری به ارث گذاشته است. در اینجاست که همایون احساس می‌کند چهره‌ی هما نه به او و بدری، بلکه به بهرام شباهت دارد.

آیا... آیا بدری و بهرام با هم رابطه‌ای نامشروع داشته‌اند و هما دختر بهرام است؟...

معرفی و دانلود کتاب صوتی گرداب

داستان صوتی گرداب یکی از داستان‌های کتاب سه قطره خون است که برای اولین‌بار در سال 1311 منتشر شد و داستان‌های مشهور و تحسین‌شده‌ای چون «سه قطره خون»، «داش آکل» و «گجسته دژ» را در خود دارد. صادق هدایت در این داستان‌ها، جنبه‌های درونی و روانی شخصیت‌هایی را تصویر می‌کند که به مرگ می‌اندیشند و از سوی جامعه طرد شده‌اند.

کتاب صوتی گرداب توسط نشر صوتی نوین کتاب گویا و به گویندگی علیرضا ناصحی تهیه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی روایت آواهای سوپرانو

انتشارات نوین کتاب گویا، در مجموعه‌ی «روایت آواهای سوپرانو»، داستان‌های کوتاه مشهور و برجسته‌ای که در ایران و جهان با محوریت زنان نوشته شده‌اند را منتشر کرده است. دبیر این مجموعه حسین مسعودی آشتیانی است. از دیگر عناوین مجموعه‌ی مذکور می‌توان به کتاب‌های «شکارچی» نوشته‌ی آنتون چخوف، «چنگال» نوشته‌ی صادق هدایت و «سقوط یک دختر» نوشته‌ی دینو بوتزاتی اشاره کرد.

اقتباس سینمایی از داستان کوتاه گرداب

در سال 1383، فیلمی سینمایی بر اساس داستان گرداب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن هدایت ساخته شد. در این فیلم، شهاب حسینی در نقش همایون و لاله اسکندری در نقش بدری، همسر همایون، ظاهر شده‌اند.

کتاب صوتی گرداب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه‌مندید، شنیدن کتاب صوتی گرداب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی گرداب می‌شنویم

همایون با خودش زیر لب می‌گفت: «آیا راست است؟ آیا ممکن است؟»

آن‌قدر جوان آنجا در شاه‌عبدالعظیم مابین هزاران مرده‌ی دیگر میان خاک سرد نمناک خوابیده، کفن به تنش چسبیده، دیگر نه اول بهار را می‌بیند و نه آخر پاییز را و نه روزهای خفه‌ی غمگین مانند امروز را. آیا روشنایی چشم او و آهنگ صدایش به کلی خاموش شد؟ او که آن‌قدر خندان بود و حرف‌های بامزه می‌زد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
گرداب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گرداب
نویسنده
راویعلیرضا ناصحی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گرداب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گرداب

برای دریافت کتاب صوتی گرداب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.