معرفی و دانلود کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری: آموزش اعتماد به نفس اتمی

عکس جلد کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری: آموزش اعتماد به نفس اتمی
قیمت:
14500 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری: آموزش اعتماد به نفس اتمی

کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری، به قلم داریوش دسترس نوشته شده است. این کتاب شما را از رفتن به کلاس‌های طولانی‌مدت تقویت اعتماد‌به‌نفس و خودباوری بی‌نیاز می‌کند. کتاب حاضر با ارائه‌ی راهکارهایی بنیادین و کاربردی، در دوره‌هایی بلندمدت و کوتاه‌مدت، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید جنبه‌های قوی شخصیت خود را شکوفا سازید و به جایگاهی بهتر در میان اجتماع دست یازید.

درباره‌ی کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری

اعتمادبه‌نفس و خودباوری دو مقوله‌ی جدا از هم، اما در ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر هستند. اعتمادبه‌نفس، پیش‌زمینه و قدم اول خودباوری است. شما باید در ابتدا به خودتان اعتماد داشته باشید تا موفق به شناخت لایه‌های عمیق شخصیتی‌تان شوید. خودباوری امری است که شما را در زمان‌های سخت سرپا نگه می‌دارد؛ یک قدرت درونی اساسی که به شما کمک می‌کند به عقب برگردید، به رؤیاهای خود ادامه دهید یا رؤیاهای ناتمام خود را به سرانجام برسانید. مهم نیست دیگران چه می‌گویند، زیرا این شما هستید که تعیین می‌کنید چه رفتاری داشته باشید یا چه کاری را انجام ندهید. البته ایجاد اعتماد‌به‌نفس نیز اهمیت بسیاری دارد؛ با‌این‌حال کار بر روی خودباوری و نگاه کردن به موانعی که شما را از «بهترین نسخه‌ی خودتان» بودن باز می‌دارد، پایه و اساس تغییر پایدار را بنا می‌نهد.

کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری، نوشته‌ی داریوش دسترس، در پی نشان دادن ظرفیت‌های وجودی شما به خودتان است. شما به‌عنوان یک انسان که جلوه‌ای کامل از خلقت هستید، از نیروی ذهنی فوق‌العاده‌ای برخوردارید. داریوش دسترس خاطرنشان می‌کند که نیروی ذهنی انسان و رشد در جنبه‌های مختلف شخصیتی، متوقف‌نشدنی است. به این معنا که تا آخرین لحظه‌های عمر هم، همچنان توانایی یادگیری و تغییر را دارد. به شرطی که: 1- از یک آموزگار خوب بهره ببرد 2- برنامه‌ی تمرینی درست و اصولی داشته باشد 3- در راه خودباوری و شناخت بهترین جنبه‌ی شخصیتی خود، ثابت‌قدم و کوشا باشد.

کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری از یک مقدمه، دو فصل و یک سخن پایانی تشکیل می‌شود. در دو فصل موجود در کتاب، خواننده با تمریناتی برای تقویت اعتماد‌به‌نفس و خودباوری در بازه‌ی بلندمدت و تمریناتی در بازه‌ی کوتاه‌مدت آشنا خواهد شد. این تمرینات به افرادی که قصد دارند اعتماد‌به‌نفس خود را بهبود بخشند و با نیروی واقعی درون خود آشنا شوند کمک شایانی خواهد کرد. به‌علاوه، از آنجا که به شیوه‌ای خودآموز تدوین شده است، برای افرادی که علاقمند به حضور در کلاس‌های خودشناسی و افزایش اعتماد به نفس نیستند، بسیار مناسب است.

داریوش دسترس کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری را در سال 1401 و به همت نشر السنا به چاپ رسانده است.

کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری مناسب چه کسانی است؟

افراد علاقمند به کتاب‌های روانشناسی شخصیت و کسانی که قصد تقویت اعتماد به نفس و خودباوری خود را دارند از علاقمندان به این کتاب خواهند بود.

با داریوش دسترس بیشتر آشنا شویم

داریوش دسترس، نویسنده‌ی جوان کتاب خودآموز اعتماد‌به‌نفس و خودباوری، در سال 1371 به دنیا آمده است. او محقق و رهبر گروه تحقیقاتی «دسترس» است و این گروه را در سال 1390 تأسیس کرده تا به افراد، در زمینه‌ی تقویت اعتماد‌به‌نفس، عزت‌نفس و خودباوری کمک کند. وی مأموریت خود را افزایش عزت‌نفس، تعالی فردی، شناخت وجود خود و بهبود روابط می‌داند. دوره‌های مختلفی که این محقق برگزار کرده، در سال‌های اخیر علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. داریوش دسترس علاوه بر کتاب پیش رو، نویسنده‌ی کتاب «خودآموز فن بیان،‌ سخنوری و سخنرانی» نیز هست.

در بخشی از کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری می‌خوانیم

احتمال خیلی زیادی دارد که افرادی که بدون آگاهی درست، بر روی اعتمادبه‌نفس خود کار می‌کنند، دچار غرور و خودبزرگ‌بینی یا خودبرتربینی شوند، تا اعتمادبه‌نفس سالم.

فردی که در سلامت روان و یا سلامت عقل نیست، به احتمال زیاد، اعتمادبه‌نفس را برای رسیدن به مقاصد خودخواهانه و منفعت‌طلبانه‌اش می‌خواهد، اما فردی که از سلامت‌ روان برخوردار است، بر روی اعتمادبه‌نفس خود کار می‌کند تا روابط صلح‌آمیز و دوستانه‌تری با دیگران داشته باشد و بتواند همه انسان‌ها را برابر ببیند و نه دچار خودبزرگ‌بینی شود و نه دچار خودکوچک‌بینی!

افراد بسیاری هستن که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند ولی عزت‌نفس کافی و احترام به خود ندارد و این نشانه اعتمادبه‌نفس کاذب است!

فردی که اعتمادبه‌نفس خود را بر روی پایه‌های سالم و قوی بنا کرده است، از همین درستی و صداقت خود عزت‌نفس کسب می‌کند و حال درونی بهتری را نیز تجربه می‌کند؛ اما فردی که با زور و تقلا تصور می‌کند که فرد با اعتمادبه‌نفسی شده و مسیر درستی را برای کسب اعتمادبه‌نفس طی نکرده است، در درون خودش می‌داند که یک جای کار ایراد دارد، چرا که هر روز یک جنگ و کشمکش درونی را در وجود خود تجربه می‌کند.

یکی از نشانه‌های اعتمادبه‌نفس کاذب، پررویی است. پررویی هیچ‌وقت به معنای اعتمادبه‌نفس نبوده و نیست، اما افراد پررو، به جای حل و بهبود این ضعف و نقص پررویی، آن را به معنی با اعتمادبه‌نفس بودنشان، تصور می‌کنند.

حال‌ آنکه در تحلیل این افراد متوجه می‌شویم که افراد پررو، همان افراد خجول و بی‌اعتمادبه‌نفس هستن که از فرط ناتوانی و به جای طی کردن مسیر درست کسب اعتمادبه‌نفس، مسکن‌وار، با اجرای نقش پررو، نقاب فرد بااعتمادبه‌نفس را می‌زنند، حال‌ آنکه این نقابشان با اولین ضربه جدی از بیرون فرو می‌پاشد و اعتمادبه‌نفس فرو می‌ریزد و ناچار مجبور به متوسل‌ شدن به رفتارهای پرخاشگرانه می‌شوند تا کسی متوجه ظاهری و تصنعی‌ بودن اعتمادبه‌نفس آن‌ها نشود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: تمرینات بلندمدت
فصل 2: تمرینات در بازده کوتاه‌مدت
سخن پایانی
راه‌های ارتباطی با گروه تحقیقاتی دسترس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری: آموزش اعتماد به نفس اتمی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات السانا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-7584-34-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
14500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری

امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۲/۹/۲۸
باوجود فعال بودن نویسنده در حوزه موفقیت فردی، متاسفانه کتاب دارای محتوی بسیار ناچیزی بود و اهم مطالب بیشتر بصورت مشترکات بین مدرسین این حوزه بصورت رایگان آموزش داده می‌شود.
سارا سلامتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
خیلی خیلی ممنونم از نویسنده خلاق و پر انرژی این کتاب بسیار مفید. امیدوارم شاهد خلاقیتهای بیشتری از ایشون باشیم. واقعا آموزنده بود. لذت بردم کلی
محمد محمودی
۱۴۰۲/۷/۱۴
فوق العاده است بشدت اعتماد به نفستون افزایش پیدا می‌کنه و زندگی برایتان خیلی بهتر می‌شود
A@a
۱۴۰۱/۱۱/۵
برای من بسیار کاربردی مفید بود توصیه می‌کنم شما هم بخوانید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری

برای دریافت کتاب خودآموز اعتماد به نفس و خودباوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.