معرفی و دانلود کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی

عکس جلد کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی

اگر مایلید عشقی بی‌قیدوشرط را تجربه کنید که روند زندگی‌تان را به طور کامل تغییر دهد، کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی راهنمایی کامل برای شکل‌گیری و ترمیم روابط عاطفی و عاشقانه‌ی شماست. رابرت هولدن در این اثر که پنجمین مجلد از مجموعه کتاب‌های خوشبختی‌ست، راه دستیابی به رابطه‌ای عاشقانه، عمیق، معنوی و در عین حال سرشار از لذت را به شما نشان خواهد داد.

درباره‌ی کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی

داشتن درآمد خوب، بدنی سالم، تحصیلات عالی، موقعیت شغلی مناسب و... از جمله عواملی‌ هستند که می‌توانند به افراد موهبت خوشبختی را هدیه کنند، اما این میان نقشِ داشتن روابط سازنده، خصوصاً رابطه‌ی عاطفی و عاشقانه، پررنگ‌تر از همه است. در حقیقت لذتی که در لحظات مشترک عاشقانه و رقم خوردن تجربیات رمانتیک وجود دارد، یکی از هدف‌های مهم زندگی هر انسان است که کمک می‌کند تا رشد کند و بتواند با شناخت بهتر خود برای تغییر و بازسازی برخی ویژگی‌ها اقدام نماید.

رابرت هولدن (Robert Holden) در کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی (Be Happy) سعی دارد به شما آموزش دهد چطور در کنار شریک عاطفی‌ و اعضای خانواده‌تان روزهای سعادت‌مندانه‌ای را سپری کنید و بتوانید روابط سازنده‌تر و عمیق‌تری را بسازید. رهنمودهای این کتاب به شما کمک می‌کند تا جای ممکن از شکل‌گیری تجربیات ناخوشایند در روابط عاطفی‌تان پیشگیری کنید.

شاید وقت آن رسیده کلیشه‌هایی را که تاکنون در مورد عشق و ازدواج داشته‌اید، به دست فراموشی بسپارید و کمی واقع‌بینانه‌تر و عمیق‌تر به شکل‌گیری روابط خود بیندیشید. متأسفانه هنوز هم در بسیاری از فرهنگ‌ها این باور وجود دارد که ازدواج به خودی خود می‌تواند افراد را خوشبخت کند، درحالی‌که این تنها یک نیمه‌ی ماجراست و بخش مهم‌تر این است که از خود بپرسیم ازدواج یا رابطه‌ی عاشقانه و عاطفی چطور می‌تواند افراد را خوشبخت کند؟ این‌جاست که بحث مدیریت روابط مطرح می‌شود. این مهارت نیازمند کسب دانش و مهارت‌هایی‌ست که در این اثر با راهکارهای مختلف آن آشنا می‌شوید. در کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی کاوش عمیقی در مورد این موضوع انجام شده که به کشف ارتباط میان خوشبختی فردی و روابط دوجانبه می‌انجامد. به بیان دیگر، اگر هدف یک رابطه تنها بر مبنای لذت باشد، عملاً توسعه و رشد هر دو طرف به حد مشخصی محدود می‌شود، اما در یک رابطه‌ی سازنده چیزهایی ورای لذت وجود دارد که صمیمیت ایجاد می‌کند و می‌تواند سبب شکل‌گیری یک عشق واقعی شود؛ کافی است این معیارها را به خوبی کشف کنیم.

گفتنی‌ست کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی ترجمه‌ی میترا سلیمانی است و از سوی انتشارات گیوا منتشر شده.

نکوداشت‌های کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی

  • کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی نگاهی شگفت‌انگیز را در خوانندگان خود ایجاد می‌کند. در این کتاب تکنیک‌هایی وجود دارد که بارها اثبات شده‌اند. (Health & Fitness magazine)

  • برای کشف رضایت درونی خود، کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی را بخوانید؛ ارزشش را دارد. (Natasha Harding The Sun)

  • رابرت هولدن شاخص‌ترین متخصص شادی در بریتانیاست. (The Daily Mail)

  • دکتر رابرت هولدن در کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی راه دست‌یابی به رضایت درونی را به شما نشان خواهد داد. (You Magazine)

  • رابرت هولدن در سراسر دنیا به عنوان گوروی (مرشد) شادی شناخته می‌شود. (The Sunday Times)

کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید روابط پایدار و سازنده‌ای با شریک زندگی، اعضای خانواده و دوستانتان داشته باشید، این کتاب را بخوانید و از راهنمایی‌های آن برای بهبود ارتباطات خود استفاده کنید.

با رابرت هولدن بیشتر آشنا شویم

دکتر رابرت هولدن از جمله افراد فعال در رشته‌ی روان‌شناسی موفقیت است. ارائه‌ی مشاوره به سازمان‌ها و برندهای جهانی مانند Dove & the Real Beauty Campaign، Body Shop، IBM، Google و... از جمله فعالیت‌های مهم اوست. او تاکنون در برنامه‌های مختلفی چون اپرا، صبح به‌خیر آمریکا، مستندهای بی‌بی‌سی و ... حضور داشته و سمینارها و کارگاه‌های متعددی را در لندن، فایند هورن و ایتالیا برگزار کرده است.

هولدن نویسنده‌ی پرفروش 10 کتاب از جمله «شادی اکنون!» و «تغییر اتفاق می‌افتد!» است. برخی آثار او مثل «توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن» و «زندگی تو را دوست دارد» به فارسی ترجمه شده‌‌اند.

در بخشی از کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی می‌خوانیم

هر روز، به دفتر پروژه‌ی خوشبختی، درخواستی برای شرکت در یک پژوهش، بیان مسأله، یا گفت‌وگو درباره‌ی خوشبختی می‌رسد. بیش‌تر درخواست‌ها درباره‌ی موضوع خوشبختی در روابط است. لذت بردن از عاشقانه‌ها و خوشبختیِ ناشی از آن، یکی از هدف‌های زندگیِ انسان‌هاست. این مطلب مهم‌ترین کار ما را نشان می‌دهد. روابط شما، قلب خوشبختی‌ست. هم‌چنین روابط شما قطب زندگی‌تان نیز هست. آن‌ چیزی‌ست که به شما کمک می‌کند تا رشد کنید و تکامل بیابید، و انسانی بشوید که می‌خواهید باشید.

به‌طور دردناکی یکی از بحران‌های بزرگ پیش روی خانواده‌ی بشری همین موضوع است. در این درس، قرار است یاد بگیریم که چگونه با هم خوشحال باشیم. حقیقتی که ما هنوز در موردش مهارتی نداریم. به‌طور غریزی می‌دانیم روابط بهترین شانس را برای عشق و خوشبختی به ما می‌دهد. اغلب تمام تجربه‌های‌مان درنهایت، خاکستر انتظارات و امیدهای ازدست‌رفته‌ی ماست. برخی روابط به شما کمک می‌کند تا به چیزی بیش‌ از خوشبختیِ واقعی برسید. برخی روابط نیز می‌تواند شما را وسوسه کند که از خوشبختی دست بردارید.

درگذر سال‌ها، گروه پروژه‌ی خوشبختی درمورد خوشبختی و روابط، بیش‌ از هر چیز دیگر تحقیق کرده‌است. همه‌ی اعضای گروه، به‌ویژه بن رن‌شاو همکارم در حوزه‌ی رفاه خانواده، کنفرانس‌های ارتباطات سلامت ذهنی، مستندات تلویزیونی درباره‌ی ارتباطات و خوشبختی به این موضوع توجه داشتند، و در فعالیت‌های مربوط به آن شرکت می‌کنند...

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: داستان خانوادگی
درس‌های خانوادگی
هدیه‌های خانوادگی
التیام شفابخش
فصل دوم: پرسش‌نامه‌ای مربوط به رابطه‌ها
پیش‌بینیِ خوشبختی
عشق بدون قیدوشرط
سرور واقعی
ورای لذت
ورای شخصیت
ورای درد
تواناییِ ارتباط
درس‌های ارتباط
رابطه‌ی موفق
فصل سوم: ایجاد ارتباط
ارتباط با خود
ارتباطات اجتماعی
افزایش تحرک
مشغله‌ی بسیار
ماهیت ارتباط
رابطه‌ی معنوی
فصل چهارم: لذت بخشایش
بدون گذشته
رهاییِ یادگیری
اندوه ممنوع
گله‌گزاری ممنوع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی
نویسنده
مترجممیترا سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-451-945-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی

برای دریافت کتاب خوشبختی - جلد پنجم: عشق و خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.