معرفی و دانلود کتاب هر روز فراوانی بیشتر: خوشبختی، جلد چهارم

عکس جلد کتاب هر روز فراوانی بیشتر: خوشبختی، جلد چهارم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هر روز فراوانی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هر روز فراوانی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هر روز فراوانی بیشتر: خوشبختی، جلد چهارم

آیا از انجام کارهای روتین و روزمره‌ی زندگی‌تان خسته شده‌اید؟ اگر چنین است، احتمالاً زنگ خطر زندگی شما به صدا درآمده و دیگر قادر نیستید از خیلی چیزها لذت ببرید. در کتاب هر روز فراوانی بیشتر، نوشته‌ی رابرت هولدن، خواهید دید چطور محدود کردن خودتان به یک برنامه‌ی کهنه، زندگی شما را کسل‌کننده می‌کند.

درباره‌ی کتاب هر روز فراوانی بیشتر

اگر بخواهید برنامه‌ی هفته‌ی پیش‌تان را بررسی کنید، چه موهبت‌هایی در آن می‌بینید؟ ممکن است چیزی به نظرتان نرسد و احساس کنید در روزهایی که سپری کرده‌اید، اتفاق خاصی برایتان نیفتاده که تجربه‌ی ویژه‌ای به حساب بیاید. رابرت هولدن (Robert Holden) معتقد است این مسئله در مفهومی تحت عنوان «ناآگاهیِ روزانه» نهفته است که در کتاب هر روز فراوانیِ بیشتر (Be Happy) درباره‌اش مطالب جالبی خواهید خواند.

هولدن حالت ناآگاهی آدم‌ها را مانند دارویی خواب‌آور می‌داند که سطح هوشیاری فرد را پایین می‌آورد. در چنین شرایطی شما به طور خودکار به سر کار یا دانشگاه می‌روید، پیام‌هایتان را در فضای مجازی چک می‌کنید و ملاقات‌های مقررتان را انجام می‌دهید، اما به درستی نمی‌دانید در همه‌ی این مکان‌ها و زمان‌ها خودتان کجا بوده‌اید. در حقیقت این احساس ارتباط شما را با بدنتان قطع می‌کند. گویی خوابگردی هستید که به این‌سو و آن‌سو می‌روید و حتی دیگر هدف مشخصی از انجام کارهای خود ندارید.

حقیقت این است که در یک سبک زندگی روتین و ازپیش‌تعیین‌شده، همه‌چیز تنها به این دلیل انجام می‌شود که قبلا به همان شکل انجام می‌شده. اما بالاخره روزی فرا می‌رسد که دلتان بخواهد این چرخه را تغییر دهید و بتوانید خودتان را میان انبوه وظایفتان پیدا کنید. هولدن در این مسیر به شما کمک می‌کند تا سیستم عصبی خودکار را بر هم بزنید و در هر روزی که پیش رویتان است، آگاهانه رفتار کنید.

پیشنهاد نویسنده‌ی کتاب به شما این است که در زندگی روزانه‌ خلاق‌تر باشید. او در همین راستا یکی از تمرین‌های محبوب خود با نام «تعیین نیت» را به شما پیشنهاد می‌کند که دعایی کوتاه است که او سال‌ها هر روز صبح آن را با صدای بلند می‌خوانده. این کار به شما کمک می‌کند با خودتان روراست باشید. همچنین نویسنده در این مسیر شما را به پرورش صفاتی چون پذیرا بودن، عشق، موفقیت، خلاقیت، دانایی، موهبت، لذت، آزادی و... در وجودتان تشویق و دعوت می‌کند.

گفتنی‌ست که کتاب حاضر ترجمه‌ی میترا سلیمانی است و از سوی انتشارات گیوا منتشر شده.

نکوداشت‌های کتاب هر روز فراوانی بیشتر

  • در این کتاب راهکارهایی وجود دارد که قبلاً اثبات شده‌اند و به شما بینشی شگفت‌آور خواهند بخشید. (Health & Fitness magazine)
  • رابرت هولدن از شاخص‌ترین متخصصان شادی در بریتانیاست. (The Daily Mail)

کتاب هر روز فراوانی بیشتر مناسب چه کسانی است؟

برای آشنایی با رازهای داشتن یک زندگی سعادتمندانه این کتاب را بخوانید.

با رابرت هولدن بیشتر آشنا شویم

دکتر رابرت هولدن از جمله فعالان و متخصصان در حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت است که دوره‌های خوشبختی او تاکنون طرفداران زیادی داشته. او در برنامه‌های مختلفی چون اپرا، صبح به‌خیر آمریکا، مستندهای بی‌بی‌سی و ... حضور داشته و کارگاه‌ها، سمینارها و کلاس‌های متعددی را در لندن، فایند هورن و ایتالیا برگزار نموده است.

هولدن نویسنده‌ی پرفروش 10 کتاب از جمله «شادی اکنون!» و «تغییر اتفاق می‌افتد!» است. برخی آثار او مثل «توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن» و «زندگی تو را دوست دارد» به فارسی ترجمه شده‌‌اند.

در بخشی از کتاب هر روز فراوانی بیشتر: خوشبختی، جلد چهارم می‌خوانیم

بعضی‌ها خوشبختی را دنبال می‌کنند. برخی دیگر خوشبختی را انتخاب می‌کنند. هردوی این‌ها به این بستگی دارد که چه‌قدر زمان برای حفظ آن می‌گذارند. دنبال کردن یک قالب ذهنی‌ست. دنبال خوشبختی بودن سبب می‌شود به این سوءتفاهم بیفتید که کی هستید و خوشبختی چیست؟ شما در پی چیزی می‌روید که گمان می‌کنید آن را ندارید. اگر شما در پی چیزهایی مانند صلح، خوشبختی، عشق، فراوانی یا خدا هستید، یعنی هنوز آن‌ها را نپذیرفته‌اید. هر چیزی که به شما اجازه ندهد که به این‌ها برسید، شما را از خوشبختی دور می‌کند. اگر خوشبختیِ واقعی را می‌خواهید، باید از دنبال کردن خوشبختی دست بکشید. باید بگذارید خوشبختی دنبال شما بیاید.

هرچه بیش‌تر به دنبال خوشبختی باشید، از اکنون شما دورتر می‌شود و بیش‌تر از خودتان احساس بیگانگی می‌کنید. دنبال کردن باعث علت و معلول و ازخودبیگانگی می‌شود. اگر کنترل آگاهانه‌ را در مورد خود بدون قیدوشرط‌تان رها کنید، در پی هر چیزی می‌روید که به نظر می‌رسد شما را خوشحال‌تر می‌کند. هرچه بیش‌تر دنبال کنید، کم‌تر می‌توانید خود را انطباق دهید. هرچه سریع‌تر بدوید، مسابقه طولانی‌تر می‌شود. دنبال کردن یک قالب ذهنی‌ست که هرگز پایان ندارد. مداوم دنبال کردن، روش زندگی همراه خوشبختی نیست.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ناهوشیاریِ روزانه
ابهام روزانه
یک تمرین روزانه
سلامی ‌به روز
مشخص کردن نیت
آمادگی برای تمرین
خوشبخت بودن
فصل دوم: آماده، پایدار، اکنون
پاداش خوشبختی
بلیت خوشبختی
خوشبختیِ کنونی
فصل سوم: واقعیت بیش‌تر
حمله‌ی روزانه
واقعی شدن
بخش نخست؛ خودآگاهی
بخش دوم؛ پذیرش خود
بخش سوم؛ حسادت به خود
خوشبختیِ واقعی
فصل چهارم: پذیرش مراقبه
داستان نخست؛ دست از تلاش بردارید
داستان دوم؛ تسلیم فداکاری شدن
داستان سوم؛ دست از تنفر برداشتن
داستان چهارم؛ چیره شدن بر ترس
داستان پنجم؛ دست از غرور کشیدن
پذیرش بدون قید‌وشرط
سطح نخست؛ دست‌یابیِ فراگیر
سطح دوم؛ شناخت
سطح سوم؛ شناسایی کردن
دفتر یادداشت روزانه برای خوشبختی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هر روز فراوانی بیشتر: خوشبختی، جلد چهارم
نویسنده
مترجممیترا سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات66
زبانفارسی
شابک978-600-451-944-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هر روز فراوانی بیشتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هر روز فراوانی بیشتر

برای دریافت کتاب هر روز فراوانی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.