معرفی و دانلود کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه

عکس جلد کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه

خوشبختی یک هدیه است که می‌توانید به خودتان تقدیم کنید. رابرت هولدن در کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه از معیارهای حقیقی مفهوم خوشبخت بودن و اثرات آن بر زندگی عاطفی و اجتماعی شما حرف می‌زند. در این کتاب می‌آموزید برای داشتن حس نیک‌بختی واقعی باید بتوانید آن را با دیگران تقسیم کنید. گفتنی‌ست این کتاب جلد ششم از مجموعه کتاب‌های خوشبختی است.

درباره‌ی کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه

خوشبختی یک پدیده‌ی بیرونی نیست که برای به دست آوردنش لازم باشد دستاوردهای زیاد و امکانات ویژه‌ای داشته باشید، بلکه می‌تواند سفری باشد که از تمام لحظاتش لذت می‌برید یا روشنایی ناپیدایی که در دلتان جای گرفته است. کافی‌ست این روشنایی را به زندگی خود فرابخوانید، به قدرت درونی‌تان اطمینان کنید و بدانید استعداد خوشبختی در همه‌ی افراد وجود دارد.

رابرت هولدن (Robert Holden) قصد دارد در کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه (Be Happy) از انتظاراتی بگوید که شما از خوشبخت بودن دارید. این انتظارات در سنین جوانی بسیار امیدوارکننده و آرمان‌گرایانه هستند. مثلاً یک فرد جوان امید دارد بتواند از ثروت زیاد، عشقی بی‌نهایت، سلامتی و... برخوردار شود و ممکن است نسبت به اتفاقات ناگواری چون طلاق، فقر، بیماری و... که در طول زندگی ممکن است برای هر فردی پیش بیاید، آگاهی کافی نداشته باشد و برای پذیرش مشکلات احتمالی در خود آمادگی لازم را ایجاد نکند. در نهایت این مسئله در جامعه معضلاتی را ایجاد می‌کند که ممکن است به ناامیدی و افسردگی افراد منتهی شود.

به همین سبب، لازم است بدانید طبیعی است در طول زندگی برخی از انتخاب‌های شما به پیامدهای بدی منتهی شوند؛ بنابراین برای خوشبختی خوب است بتوانید با وجود همه‌ی موانع همچنان پویا بمانید. در حقیقت گرایش به سوی صداقت و استمرار تلاش، کلید خوشبختی و شفای درون شماست؛ چرا که خوشبختی هدیه‌ای‌ست که بدون قید و شرط شما را با خود واقعی‌تان آشنا می‌کند تا بتوانید مهربان و عاشق زندگی کنید.

یکی از زیباترین جلوه‌های خوشبختی، زندگی در اکنون است. این ویژگی وجود شما را برای دیگران به یک موهبت بدل می‌کند. در حقیقت تقسیم شادی‌ها با خانواده، دوستان و حتی کسانی که نمی‌شناسید، دایره‌ی خوشبختی شما را روزبه‌روز وسیع‌تر می‌کند و به شما ظرفیت‌های تازه‌ای می‌بخشد که حس انسان‌دوستی و همدلی را در قلبتان بیدار خواهد کرد.

کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه ترجمه‌ی میترا سلیمانی‌ست و از سوی انتشارات گیوا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه

  • کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه از طریق تکنیک‌هایی که قبلاً اثبات شده‌اند، به خوانندگان خود بینشی شگفت‌ می‌آموزد. (Health & Fitness magazine)
  • برای کشف رضایت درونی کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه را بخوانید؛ ارزشش را دارد. (Natasha Harding The Sun)

کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه شما مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید مفهوم خوشبختی واقعی را بهتر درک کنید و بتوانید در زندگی آن را حس کنید، این کتاب یک راهنمای مناسب برای شماست.

با رابرت هولدن بیشتر آشنا شویم

دکتر رابرت هولدن از فعالان در حوزه‌ی روان‌شناسی و معنویت است که به عنوان مشاور و مربی با سازمان‌ها و برندهای جهانی مانند Dove & the Real Beauty Campaign، Body Shop، IBM، Google و... همکاری داشته و تاکنون در برنامه‌های مختلفی چون اپرا، صبح به‌خیر آمریکا، مستندهای بی‌بی‌سی و ... شرکت کرده است.

هولدن نویسنده‌ی پرفروش 10 کتاب از جمله «شادی اکنون!» و «تغییر اتفاق می‌افتد!» است. برخی آثار او مثل «توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن» و «زندگی تو را دوست دارد» به فارسی ترجمه شده‌‌اند.

در بخشی از کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه می‌خوانیم

تحقیقات خوشبختی ثابت کرده: کسانی که احساس خوشحالی می‌کنند، کم‌تر از رقابت‌های اجتماعی و شأن و مقام تأثیر می‌پذیرند. آنان عبارت‌هایی مانند این را بر زبان می‌آورند: «خوشبختیِ دیگران، حس رفاه و سعادت من را افزایش می‌دهد.» شبیه بودایی‌ها که «سرور همدلی» را تمرین می‌کنند. آنان می‌دانند وقتی که من برایشان آرزوی خوبی می‌کنم، بر شانس لذت بردن از موقعیت‌های خوب می‌افزایند. خوشبختی تقسیم‌شدنی نیست. نمی‌توان آن را این‌گونه تقسیم کرد: یک بخش بزرگش برای من، و بخش کوچک‌اش برای شما! خوشبختی یک کلید است که برای همه به‌طور مساوی وجود دارد. وقتی شما برای همه با خود بدون قیدوشرط‌تان آرزوی خوشبختی می‌کنید، این کار ذهن شما را از همه موانع پاک می‌کند. خوشبختی شما همه جهان را روشن می‌کند.

هدیه‌ی دیگر در «بازی فرشته» این است: هر روز در هشت هفته، هر شاگرد حاضر در این دوره می‌تواند برای خوشبختی همه آرزو کند. این ایده که هر کس می‌تواند فرشته باشد، ایده‌ای مؤثر برای هر روز شماست. فکر خوشبختی برای قلب شما می‌تواند کارهای بسیاری انجام دهد. هر روز در این دوره شما همواره فرشته‌ی کسی هستید؛ و دیگران نیز برای شما فرشته بودند. گویی جادویی در جریان است، که می‌تواند در تمام ارتباطات و روابط شما گسترش یابد؛ و شما را تشویق کند که بیش‌تر در اکنون باشید. گشاده‌روتر باشید؛ و در دیدار با دیگران پذیراتر باشید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: راه روشن: راه شاد شدن
انتقاد‌های بزرگ
برخی برنامه‌ها را رها کنید
انتظارهایتان را کاهش دهید
اعتماد اساسی
نوع اول؛ اعتماد به خود
نوع دوم؛ اعتماد به دیگران
نوع سوم؛ اعتماد به زندگی
نوع چهارم؛ اعتماد به خدا
راز آشکار
فصل دوم: سادگیِ زیبا
سرگرمی ‌بیش‌تر در روز
سفر سبک‌بال
یک روز بزرگ
فصل سوم: واپسین مقاومت
تجربه‌ی خوشبخت بودن
انجام دادن هیچ کاری
رها کردن
بدون وابستگی
فصل چهارم: هدیه‌ی خوشبختی
نشانه‌های خوشبختی
شخصیت وجود
پذیرش
فارغ از خود
درستی و اعتبار
متانت و تعادل فکری
خرد و آگاهی
بشردوستی
اشتیاق
مهربانی
عشق
خوشبختیِ کامل
پیشنهاد خوشبختی
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه
نویسنده
مترجممیترا سلیمانی
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-600-451-946-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه

برای دریافت کتاب خوشبختی - جلد ششم: یافتن هدیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.