معرفی و دانلود کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد

عکس جلد کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۳۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد

با آموزه‌های کتاب پرفروش لس‌آنجلس تایمز، به عمری طولانی و پرنشاط دست یابید! کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد نوشته‌ی هکتور گارسیا و فرانسس میرالس، شما را با مفهومی کهن آشنا می‌کند که براساس آن می‌توان معنایی حقیقی برای زیستن پیدا کرد و جور دیگری به تماشای جهان نشست.

درباره کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد

براساس سنت و فرهنگ ژاپنی‌ انسان‌ها دلیل و معنایی برای زندگی کردن و بودن در این دنیا دارند.ژاپنی‌ها از عبارتی به نام ایکیگای نام می‌برند که از ترکیب دو واژه ایکی، به معنی زندگی و زنده، و واژه گای، به معنی ارزش و نتیجه، تشکیل شده است. به باور مردمان شرقی هر کسی یک ایکیگای دارد که در صورت یافتن آن به شادی، معنا و قناعت می‌رسد؛ برخی آن را پیدا کرده‌اند و عده‌ای همچنان در جست‌وجوی آن هستند.

کتاب ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد (Ikigai: The Japanese Secret to a Long and Happy Life) به شما کمک می‌کند تا ایکی گای را در درون خود کشف کنید و آن را در زندگی روزمره‌تان به کار گیرید؛ فرقی نمی‌کند در زندگی شخصی و خانوادگی‌تان باشد یا محل کار و تحصیل‌تان.

شاید شنیده باشید که ژاپنی‌ها طول عمر زیادی دارند. براساس باور ساکنان اکیناوا (جزیره‌ای که بیشترین صدساله‌های جهان را دارد!) ایکیگای شما دلیل و انگیزه هر روزه‌تان برای بیدار شدن است؛ درواقع عمر مردم ژاپن به‌ویژه در جزیره اکیناوا بسیار بیشتر از میانگین جهانی است. کسانی که می‌خواهند بدانند چرا ساکنان این جزیره جنوبی ژاپن بیشتر از مردمان دیگر نقاط دنیا عمر می‌کنند، باید بدانند که علاوه بر زندگی سالم در طبیعت و هوای آزاد، رژیم غذایی سالم، نوشیدن چای سبز و آب‌وهوای استوایی، یکی از دلایل مهم آن ایکیگایی است که زندگی آن‌ها را شکل می‌دهد و آن را می‌سازد. به بیان دیگر یکی از رازهای خوشبختی اهالی این جزیره این است که خود را بخشی از یک اجتماع احساس می‌کنند. باور کردن و بها دادن به دوستی‌ها، خوردن غذای سبک، استراحت کردن کافی، انجام دادن ورزش ملایم و پیوسته بخشی از آشنایی آن‌ها با سلامتی است.

پس اگر شما هم می‌خواهید راز و رمز زندگی شاد و طولانی را بدانید و عمری بلند و پرمعنا داشته باشید، از آموزه‌های کتاب حاضر استفاده کنید و شیوه جهان‌بینی و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد

- یک دستور العمل تازه برای خوشبختی. (استایلیست)

- روش هوگه را فراموش کنید. این بار همه چیز درباره ایکی گایی است. (تایمز)

- یک کتاب مهم در زمینه سبک زندگی که همه باید به آن عمل کنند. (گاردین)

- کشف ایکی گایی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین سفرهایی باشد که تاکنون تجربه کرده‌اید. (فوربز)

- آیا می‌خواهید بیشتر زندگی کنید؟ پس حسابی مشغول باشید. ایکی گایی هنر انجام دادن کارها با نهایت تمرکز و لذت است. (نیویورک پست)

- ایکیگای کتابی است که به شما امکان می‌دهد به آینده نگاه کنید حتی اگر در حال حاضر بدبخت هستید! این اثر به شما کمک می‌کند تا زندگی رضایت‌بخشی داشته باشید. (بی. بی. سی)

- به طور قانع‌کننده‌ای نشان می‌دهد که تغییرات کوچک می‌تواند در یافتن شادی و هدف در زندگی کمک زیادیبکند. این اثر ماهرانه نوشته و تدوین شده است. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به فرهنگ و فلسفه شرق آسیا به خصوص کشور ژاپن از آموزه‌های مفید و رهایی‌بخش کتاب ایکیگای لذت زیادی خواهند برد.

هکتور گارسیا و فرانسس میرالس را بیشتر بشناسیم

فرانسس میرالس (Francesc Miralles) نویسنده کتاب‌های پرفروش خودیاری است که در شهر بارسلونا اسپانیا به دنیا آمده و در رشته‌های روزنامه‌نگاری، ادبیات انگلیسی و آلمانی تحصیل کرده است. او تاکنون به عنوان سردبیر، مترجم و نویسنده کار کرده و تنها رمانش به نام «عشق با حروف کوچک» به بیست زبان دنیا ترجمه شده است.

هکتور گارسیا (Hector Garcia) نیز در اسپانیا به دنیا آمده اما بیش از یک دهه ‌است که در کشور ژاپن زندگی می‌کند. او نویسنده و مدیر وبلاگ معروف kirainet.com است و به عنوان مهندس نرم افزار کار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد می‌شنویم

روزی یکی از همکاران ویکتور فرانکل از او خواست تا مکتب روان‌شناسی‌اش را در یک عبارت شرح دهد. فرانکل چنین پاسخ داد: «خب! در معنادرمانی بیمار صاف می‌نشیند و باید چیزهایی را بشنود که شنیدنشان برایش سخت است.» همکار فرانکل چنین ادامه داد: «در روانکاوی بیمار روی کاناپه لم می‌دهد و از چیزهایی که گاهی گفتن‌شان سخت است، برای شما حرف می‌زنند.» فرانکل توضیح می‌دهد که یکی از اولین سوالاتی که از بیمار می‌پرسند، این است: «چرا خودکشی نمی‌کنی؟!» معمولاً بیمار دلایل موجهی برای خودکشی نکردن و ادامه حیات خود می‌آورد. در حقیقت معنادرمانی چه می‌کند؟ پاسخ کاملاً واضح است! کمک می‌کند دلیلی برای زنده ماندن پیدا کنید. معنادرمانی بیماران را ترغیب می‌کند تا آگاهانه اهداف زندگی‌شان را کشف کنند و به کمک آن مشکلات عصبی‌شان را حل کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
درباره نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
هنر جوان ماندن در گذر زمان
25 دقیقه
رازهای ضد پیری
27 دقیقه
معنادرمانی تا ایکیگای
29 دقیقه
در هر کاری فلو را پیدا کنید
32 دقیقه
فلو در ژاپن
19 دقیقه
استادان طول عمر
26 دقیقه
درس‌هایی از ژاپنی‌هایی که بیش از صدسال عمر کردند
19 دقیقه
رژیم غذایی ایکیگای
15 دقیقه
حرکات آرام‌تر، زندگی طولانی‌تر
21 دقیقه
سبک‌های تایچی
27 دقیقه
انعطاف‌پذیری و وابی سابی
9 دقیقه
موخره؛ ایکیگای هنر زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد
نویسنده،
مترجمگلی نژادی
راوینسیم رفیعی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۳۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد

سمیرا خلیفه
۱۴۰۱/۹/۱۶
کتابی که راز جوان ماندن و درست زندگی کردن و داشتن عمر طولانی رو میگوید، در حالی که کتاب رو گوش میدادم با خودم فکر میکردم چقدر این نکات رو از طرق مختلف شنیده ایم و هیچ وقت بهشون عمل نکردیم!! اینکه میگن هر روز پیاده روی داشته باشید، اینکه تا ۸۰درصد غذاتون رو بخورید و سیر نشده از خوردن دست بکشید، به اینکه کارهایی بپردازید که شمارو عاشقانه مشغول کنه، اینکه شتاب و عجله رو کنار بگذاریم،
و صدها نکته دیگه...
کتابی سراسر امید که از زندگی مردم ژاپن میگه، خوندنش راحته، مهم اجرا کردن نکاتش هست... 😉
حسین
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
بعضی از این قوانینو رو میدونستم ولی یک پکیج کامل برای سلامتی و طول امر و سبک زندگی درستی خیلی واجب برای همه بدوننشون اگر دنبال حروم نکردن پولتی این خیلی ارزش خریدن داره چون اول سلامتی بعدهر چیزی سپاس از کتابراه
Nasim Taqizadeh
۱۴۰۲/۱/۶
قیمت کتاب صوتیش نسبت به کتاب کاغذی قابل توجه هست
کتاب جالبیه باعث میشه به زندگیمون توجه بیشتری کنیم
سمیه مدملی
۱۴۰۳/۱/۹
بسیار کتاب عالی که نه تنها ارزش خواندن داره بلکه باید جمله به جمله آن را زندگی کرد.
کاربر M
۱۴۰۳/۱/۸
من واقعا ازش خوشم اومد چون خیلیاشو تجربه کرده بودم تاییدش میکنم که راهکارهای جواب میده
علیرضا اردونژاد
۱۴۰۲/۸/۱۹
نمیدونم ترجمه بد بود یا نوع گفتار خلاصه هرچی بود نتونست منو جذب کنه
امیررضا جلالی
۱۴۰۲/۶/۶
در کتاب‌های خودمون ازین صحبت‌ها بسیار کاملتر داریم اما بهشون توجه نمیکنیم
هانا پوربیژن
۱۴۰۲/۴/۲۱
زندگیم به دو دسته‌ی قبل و بعد این کتاب تقسیم شد
کیانوش عابد
۱۴۰۲/۱۰/۱
شاهکار، بسیار دلنشین اگه اهلش باشید
مریم
۱۴۰۲/۹/۲۰
عالی بود، فوق العاده بیان کردن مطالب رو
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد

برای دریافت کتاب صوتی ایکیگای: راز ژاپنی‌ها در داشتن عمری طولانی و زندگی شاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.