معرفی و دانلود کتاب دختر گات و شبح موش

عکس جلد کتاب دختر گات و شبح موش
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختر گات و شبح موش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختر گات و شبح موش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختر گات و شبح موش

کتاب دختر گات و شبح موش، نوشته‌ی کریس ریدل، داستانی سراسر هیجان از زندگی آدا، تنها دختر لرد گات و دوستیِ او با یک موش است! البته نه آن هم یک موش معمولی بلکه یک شبح موش! آدا وارث و تنها فرزند این عمارت بزرگ است، پس دور از انتظار نیست اگر بیشتر اوقات احساس تنهایی کند. اما در این شرایط اتفاق غیر‌منتظره‌ای از راه می‌رسد. آشنایی با یک شبح، حسابی آدا را غافل‌گیر می‌کند، با این حال او از اتفاقات دیگر این عمارت پررمزوراز خبر ندارد...

درباره‌ی کتاب دختر گات و شبح موش

آدا دختری باهوش و زیرک است. با این حال او تنهاست و اغلب اوقات دوست چندانی ندارد. آدا در یک عمارت بزرگ و شاید هم کمی‌ ترسناک زندگی می‌کند! و جز پدرش و تعدادی خدم‌وحشم و البته چند شبح بازیگوش، کس دیگری اطراف او نیست؛ بنابراین این دختر مهربان بیشتر روزها حوصله‌اش سر می‌رود و آرزو می‌کند تا دوستی از راه برسد و رفیق ماجراجویی‌های او باشد. کریس ریدل (Chris Riddell) نویسنده‌ی داستان دختر گات و شبح موش (Goth Girl and the Ghost of a Mouse) ادامه‌ی ماجرا را برای ما تعریف خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب دختر گات و شبح موش

درست در زمانی که آدا دیگر امیدی به پیدا کردن دوست ندارد، آن اتفاق بزرگ زندگی‌اش را زیرورو می‌کند! ایشماعیل نام یک شبح کوچک است که به‌تازگی سروکله‌اش به اتاق آدا باز شده. او یک شبحِ موش است و این درست همان‌ چیزی‌ست که آدا ابداً انتظارش را ندارد! با این حال دوستی آدا و ایشماعیل خیلی زودتر از چیزی که فکرش را کنید شروع می‌شود. آدا و ایشماعیل هر دو به دنبال کنجکاوی و کشف رازهای پنهان شده در گوشه و کنار این عمارت بزرگ و مخوف هستند. در این بین، دو دوست دیگر با نام‌های امیلی و ویلیام هم به جمعشان اضافه می‌شوند. با این حال وقتی آدا و دوستانش تصمیم می‌گیرند تا ماجراجویی خود را آغاز کنند، حقایقی فراتر از حد تصور دستگیرشان می‌شود! حالا آدا و و شبح موش باید تصمیم بگیرند که چطور نقشه‌ی شوم پنهان شده در این عمارت را خنثی کنند.

دختر گات و شبح موش داستانی پرکشش و خواندنی برای تمامی خوانندگان کودک و نوجوان است. همچنین تصویرگری‌های جذاب و زبان طنزآمیز نویسنده آن را به اثری پرطرفدار تبدیل کرده. این کتاب اولین‌بار در سال 2017 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر کتاب چ و ترجمه‌ی خوب ساره ارض پیما به دست مخاطبان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های ناپیدا

داستان‌های ناپیدا (Goth Girl) یک مجموعه‌ی داستانی فانتزی ترسناک برای کودکان و نوجوانان و به قلم کریس ریدل است. این داستان درباره‌ی زندگی دختری به نام آدا است. او تنها دختر خانواده است و همراه پدرش در عمارت بزرگ گات زندگی می‌کند. به جز او و کارکنان این قصر، چند شبح هم در گوشه‌‌وکنار آن پیدا می‌شود، اشباحی که هربار یک قصه و ماجرای تازه می‌سازند. این مجموعه‌ی چهار جلدی در ایران و با ترجمه‌های مختلف نیز منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب دختر گات و شبح موش

  • نامزد جایزه‌ی کیت گرین وین
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودک کوستا
  • عنوان نویسنده‌ی برگزیده‌ی ادبیات کودک و نوجوان بریتانیا برای کریس ریدل

نکوداشت‌های کتاب دختر گات و شبح موش

  • داستانی پر از جاذبه و دسیسه! ترکیبی از نوشتن با‌کیفیت همراه سرگرمی خالص. لذت‌بخش است! (بوک لیست)
  • طرفداران فانتزی عجیب‌وغریب آن را روی هوا خواهند زد! (مجله‌ی کتاب‌خانه‌ی مدرسه)

کتاب دختر گات و شبح موش برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان پرهیجان را به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و جهان اشباح پیشنهاد می‌کنیم!

در بخشی از کتاب دختر گات و شبح موش می‌خوانیم

در عین این‌که بقیه مات مانده بودند و نگاه می‌کردند فُن هِلسانگ یکی از چهارلول‌ها را در‌آورد و شلیک کرد؛ یک‌بار، دو‌بار، چهار‌بار، هشت‌بار... با هر شلیک مرگ‌بار، یکی از موجودات جلوِ چشم تماشاچی‌ها از بین می‌رفت. فُن هِلسانگ هنسل و گرِتِل را با پوزخندی توی جلدشان فرو‌کرد و شمشیر مبارزه‌ی دندانه‌داری از کمربندش بیرون کشید. «پیش به‌سوی بریدن سرها!» این را گفت و با قدم‌های بلند روی پشت‌بام به طرف دودکش‌ها رفت اما سرجایش بی‌حرکت ماند. غرید: «این چیه؟»

پایین پایش یک‌عالم یخ ریخته بود. در همین لحظه آدا از پشت یکی از دودکش‌های یک‌کم دورتر بیرون آمد. سیرن سِستا کنارش ایستاده بود. از پشت دودکش‌های دور و برش بقیه اعضای کلوب زیر‌شیروانی هم هر یک با یکی از موجودات بیرون آمدند. روبی خدمت‌کارِ انبارِ پشتی موادِ غذایی کنار اومالوسِ فان ایستاد. امیلی کَبِیج روی هر یک از شانه‌هایش یک هارپی و روی سرش هارپی دیگری نشسته بود. کینگزلیِ دودکش‌پاک‌کن بازوی همسرِ بارنز را گرفته بود و آرتور هالفورد هم دستِ وایلد‌مَنِ پات‌نِی را در دست داشت. ویلیام کَبِیج سرِ پشمالوی هَمیش فانِ شِتلَند را نوازش می‌کرد. فُن هِلسانگ فریاد کشید: «من جوایزم را می‌خواهم.» و از روی یک دودکش به روی دودکش دیگر می‌پرید و شمشیرش را دیوانه‌وار حرکت می‌داد و روی پشت‌بام پیش می‌رفت. صدای خوش‌نواز و آرامی که کمی ته‌لهجه داشت به گوش رسید که می‌گفت: «روپرت فُن هِلسانگ! بالاخره به هم رسیدیم.» لوسی بورجیا از پشتِ کلاهکِ دودکشی بیرون آمد و چترش را بالا گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختر گات و شبح موش
نویسنده
مترجمساره ارض پیما
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات195
زبانفارسی
شابک978-622-6839-70-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختر گات و شبح موش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختر گات و شبح موش

برای دریافت کتاب دختر گات و شبح موش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.