معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح
قیمت:
۶۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح

طرفداران جهان ادبیات فانتزی و دنیای اشباح نباید از کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح، غافل شوند! جوزف دیلینی، در اثر جدید خود، از سررسیدن مهمان ناخوانده‌ای به خانه‌ی محافظان می‌گوید؛ محافظانی که قرار است از جان انسان‌ها در برابر جادوگران و موجودات شرور محافظت کنند، اما در این میان، توماس باید بیش از همه حواسش را جمع کند، مخصوصاً اگر می‌خواهد محافظ بزرگ او را به جانشینی انتخاب کند. این کتاب در فهرست پرفروش‌های انگلستان قرار دارد.

درباره‌‌ی کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح

خانه‌ی محافظ بزرگ شهر یعنی استاد گرگوری، همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم شهر آماده بود. او و شاگردانش حتی اجازه نمی‌دادند یک جادوگر از دستشان در برود و بخواهد با جادوی سیاه خود به کسی آسیب بزند. خانه‌ی محافظ جایی بود برای دستگیری جادوگران خبیث و راندن ارواح! جوزف دیلینی (Joseph Delaney) نویسنده‌ی ادبیات فانتزی نوجوانان، در سومین جلد از مجموعه‌ی جذاب خود یعنی آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح (Night of the Soul Stealer) از چالش جدیدی که سر راه توماس یعنی مهم‌ترین شاگرد استاد گرگوری قرار گرفته سخن خواهد گفت.

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح

زمستان آن‌ سال سخت و طولانی‌تر از همیشه است و احتمالاً سخت‌تر از آن هم می‌شود! قصه از زمانی شروع می‌شود در شبی سرد و برفی، توماس در کنار استاد گرگوری و شومینه‌ی گرم خانه مشغول ورق زدن کتاب است. در همین زمان، در خانه به‌ صدا در می‌آید و این، آغاز اتفاقات عجیب آینده است. توماس از هویت غریبه‌ای که به خانه پناه آورده اطلاع چندانی ندارد، اما ظاهراً گرگوری به‌خوبی او را می‌شناسد؛ چون وقتی نامه‌ای مهر‌وموم شده از غریبه دریافت می‌کند، به توماس می‌گوید که سریع‌تر برای رفتن به خانه‌ی زمستانی، یعنی آنگلزرک آماده شود. البته توماس ابداً از این خبر خوش‌حال نخواهد شد؛ چراکه برای گذراندن زمستان هیچ‌جایی بدتر از دشت سرد آنگلزرک نیست؛ از طرف دیگر، تام شنیده که این دشت در اصل یک مکان تاریک و ممنوعه است و موجودات وحشتناکی در آن زندگی می‌کنند. اما هرآنچه که هست، توماس باید به‌زودی از راز غریبه و نامه‌ی عجیب او سردربیاورد؛ چرا که به‌ نظر می‌رسد خود او و استادش قرار است در آینده درگیر حوادثی شوم شوند!

داستان آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح، یک روایت جذاب و خواندنی برای تمامی نوجوانان است. روایتی که با زبان ساده و روان و ماجراهای جادویی خود هر خواننده‌ای را تا صفحه‌ی آخر، با کتاب همراه کند. این اثر اولین‌بار در سال 2007 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر افق و ترجمه‌ی خوب مریم منتصرالدوله به دست نوجوانان ایران‌زمین رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

آخرین شاگرد (The Last Apprentice) یک مجموعه‌ی ماجراجویانه و فانتزی به قلم جوزف دیلینی برای گروه سنی نوجوانان است. این مجموعه با موضوع جادوگران و اشباح و محافظان شهر، دل هر نوجوان علاقه‌مند به دنیاهای سحرآمیز و جادویی را به دست می‌آورد. روایت کلی این مجموعه درمورد زندگی پسرکی معمولی به نام توماس است. توماس که نتوانسته شغلی برای خود دست‌وپا کند تصمیم می‌گیرد به جمعیت محافظان بپیوندد؛ گروهی که به استادی گرگوری اداره می‌شوند و کار آن‌ها در بند کردن جادوگران و محافظت از مردم در برابر نیروهای خبیث است. در این میان استاد گرگوری روز‌به‌روز پیرتر می‌شود. بنابراین توماس باید از همیشه بهتر عمل کند و خود را برای چالش‌های بیشتری آماده سازد، چراکه ممکن است به‌زودی استاد گرگوری او را به عنوان جایگزین خود انتخاب کند. این مجموعه‌ی ده‌جلدی، تابه‌حال به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شده و نسخه‌ی فارسی آن نیز با تلاش نشر افق در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار گرفته است.

افتخارات مجموعه‌ی آخرین شاگرد

  • در فهرست پرفروش‌ترین‌های انگلیس به مدت هفت هفته؛
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه.

کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به نوجوانان اهل داستان‌های فانتزی و ترسناک و علاقه‌مندان به دنیای اشباح و جادوگران پیشنهاد می‌کنیم.

با جوزف دیلینی بیشتر آشنا شویم

جوزف دیلینی (متولد 1945) از نویسندگان محبوب ژانر فانتزی و ادبیات ترسناک برای نوجوانان است. این نویسنده‌ی اهل انگلستان در حوزه‌ی کتاب و کتاب‌خوانی سخنرانی‌های زیادی کرده است. دیلینی همچنین یک معلم انگلیسی و استاد دانشگاه بلک‌پول است. او از روایت‌ها و قصه‌های محلی و قدیمی برای نوشتن داستان‌های خود استفاده می‌کند و نکته‌ی جالب دیگر درخصوص داستان‌های دیلینی، آن است که بیشتر مکان‌های موجود در داستان‌ها را با الهام از مکان‌ها واقعی می‌نویسد. او سه فرزند و هفت نوه دارد و همچنین جوایز ادبی مختلفی از جمله فهرست نهایی جایزه‌ی کتاب کودکان، جایزه‌ی کتاب سفتون و جایزه‌ی کتاب همپشایر کسب کرده. این نویسنده همچنین بابت مجموعه‌ی «آخرین شاگرد» در میان مخاطبان نوجوان محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح می‌خوانیم

دوباره نامه را مچاله کردم و توی بخاری دیواری انداختم. چوبدستی‌ام را برداشتم و به سمت در دویدم. آلیس بیرون بود، اما محافظ دم در ایستاده بود و با کنجکاوی نگاهم می‌کرد و دوتا کیف هم کنارش بود. وسایل زیادی همراه‌مان نبود، اما من بایستی هر دوتا را حمل می‌کردم.

آن موقع محافظ فقط کیف خودم را بهم داد. خیلی پرش نکرده بودم؛ توی آن زنجیر نقره‌ای بود که مادرم بهم داده بود و یک جعبه‌ی آتش‌زنه که هدیه‌ای از طرف پدرم بود، یک دفترچه و چند تکه هم لباس. بعضی جوراب‌هایم آن‌قدر خوب رفو شده بودند که انگار نو بودند. جوراب‌هایم گرم بودند و من آن‌ها را زیر ردایم می‌پوشیدم. چوبدستی خودم را داشتم؛ چوبدستی جدیدی که استادم از درخت سمان کوهی برایم کنده بود و در برابر جادوگرها خیلی هم کارساز بود.

محافظ، با این‌که از آلیس خوشش نمی‌آمد، درباره‌ی لباسش خیلی به او لطف کرد. آلیس هم کت زمستانی مشکی و پشمی بر تن داشت که تا قوزک پایش را می‌پوشاند و کلاهی هم داشت که به آن دوخته شده بود تا گوش‌هایش را گرم نگه دارد.

انگار سرما محافظ را اذیت نمی‌کرد، چون او همان ردایی را پوشیده بود که بهار و تابستان بر تن می‌کرد. محافظ طی چند ماه گذشته ضعیف شده بود، اما آن‌موقع حالش بهتر شده بود و مثل قبل قوی به‌نظر می‌رسید. محافظ درِ جلویی را پشت‌سرمان قفل کرد و با چشم‌های نیمه‌باز به آفتاب زمستانی نگاهی انداخت و آماده‌ی حرکت شد. من هم دوتا کیف را برداشتم و در حالی‌که آلیس هم همراهم می‌آمد، دنبالش راه افتادم.

فهرست مطالب کتاب

1: مهمان ناخوانده
2: خداحافظی با چیپندن
3: خانه
4: خانه‌ی زمستانی
5: زیر خانه
6: کار کثیف
7: سنگ‌انداز
8: بازگشت سنگ‌انداز
9: اعلام مرگ
10: خبر‌های بد
11: اتاق مادرم
12: ارتباط با مردگان
13: نیرنگ و خیانت
14: در برف مانده
15: زیر‌زمین
16: اتاق زیر شیروانی
17: حقایق خانه
18: کلیسای مردگان
19: روند لوف
20: گُلگُت
21: دام
22: بهترین‌کار
23: برگشت به چیپندن
یادداشت‌های روزانه توماس ج. وارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-964-369-822-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح

Milad yousefi
۱۴۰۳/۱/۹
بنظرم کتاب خیلی کشش مناسبی داره ود این حال که اسم فانتزی به خودش گرفته با مفاهیم بسیاری از جمله اعتماد تصمیم بین خیر و شر و تضاد عقب قلب ایم کتاب رو آموزنده می‌کنه و خب طبیعتا عنصر فانتزی قوی اون آدم محصور می‌کنه و حس اکشن که به آدم می‌ده بی نظیر ه
ویدا امیدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
هر جلد رو که میخونی بعضی وقت ها فکر میکنی دیگه تموم شد و بدتر از این نیست نبوغ نویسنده تنوع بدون تکرار داستان در هر فصل خوبه ممنون از کتابراه
Puya Persia
۱۴۰۲/۹/۲۲
تا جلد سه که خوندم از داستان جالب این کتاب خوشم اومد تا اینجا که داستان خوبی بود برم بقیه‌اش بخونم ببینم چطوره
امیر شفیعی
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب خوب بود شخصیت پردازی خوب انجام شده تعلیق و پایان بندی مناسب دوست دارم سریع جلد بعدی رو بخونم
mohammad amin dehmollaei
۱۴۰۳/۱/۲۳
سلام جالب و مهیج بود، پیشنهاد میشه حتما
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
مثل دو جلد قبلی جذاب و خوندنی بود
mehdimoghimi
۱۴۰۲/۸/۲۹
یکی از بی نظیرترین کتاب‌هایی که خوندم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.