معرفی و دانلود کتاب محدوده‌ی مرگ

عکس جلد کتاب محدوده‌ی مرگ
قیمت:
۵۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب محدوده‌ی مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب محدوده‌ی مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب محدوده‌ی مرگ

اولیویای یازده ساله، عاشق خواندن کتاب‌های ترسناک و قصه‌های اشباح است. حالا تصور کنید هر چیزی که او در این کتاب‌ها خوانده، قرار است برایش واقعیت پیدا کند... کاترین آردن در کتاب محدوده‌ی مرگ که برنده جایزه آمازون و صاحب بسیاری افتخارات دیگر شده است، خوانندگان نوجوان خود را حسابی هیجان‌زده و سرگرم می‌کند!

درباره کتاب محدوده‌ی مرگ:

الیویا آدلر، دختر یازده‌ساله‌ای است که به تازگی اتفاقی غم‌انگیز در زندگیش رخ داده. راستش، برای دختر کوچکی مثل او هیچ‌چیز و هیچ‌کس جای کتاب‌هایش را نمی‌گیرد؛ الیویا فقط در دل داستان‌هایی که می‌خواند آرام می‌گیرد. کتاب‌های خیالی برای او، راهی برای فرار از واقعیتند. اما اگر خود این خیالات، ناگهان تبدیل به واقعیت شوند چه؟

به قول خود الیویا (که دوستانش الی صدایش می‌زنند) شاید "گرگینه‌ها و خون‌آشام‌ها" واقعا وجود داشته باشند!

کاترین آردن، در کتاب محدوده‌ی مرگ (Small Spaces)، برایتان داستانی پر از هیجان و ترس و شگفتی تعریف می‌کند. رمان او پر است از خیال و دلهره.

اولیویا چند روزی‌ست که سرگرم خواندن داستان دختری به نام بث است. بث که دو برادر دارد، خود را درگیر موجودی عجیب به نام مرد خندان و اشباحی خیالی می‌بیند. در همین زمانی که اُلی ماجراهای بث را می‌خواند، یک روز با اتوبوس مدرسه راهی سفری کوچک می‌شود؛ در راه برگشت به خانه، اتوبوس خراب می‌شود و معلم برای کمک گرفتن، بچه‌ها را به حال خود رها می‌کند و از آنجا دور می‌شود.

حالا الی و دوست‌هایش مانده‌اند، با راننده‌ی عجیب و غریب اتوبوس. راننده به آن‌ها اخطاری ترسناک می‌دهد. می‌گوید که بهتر است آماده شوند، چون قرار است شب به دنبالشان بیایند. اما چه کسانی قرار است به دنبال الی و دوست‌هایش بیایند...؟ در همین حین پیغامی عجیب بر روی ساعت مچی دیجیتال الی نقش می‌بندد: ((فرار کن!)). ولی آخر، از دست چه کسانی؟ الی نمی‌داند، اما زمانش که برسد، همه چیز برایش روشن خواهد شد!

در نکوداشت کتاب محدوده‌‌ی مرگ:

نویسنده‌ی محبوب نیویورک تایمز، داستان اشباحِ ترسناک و طلسم‌کننده‌ای نوشته که می‌تواند تبدیل به اثری کلاسیک شود. (آمازون)

افتخارات کتاب محدوده‌ی مرگ:

- نامزد جایزه گودریدز
- نامزد جایزه Rebecca Caudill Young Readers
- برنده جایزه بهترین کتاب amazon
- برنده جایزه Publishers Weekly
- برنده جایزه Chicago Public Library

کتاب محدوده‌ی مرگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای خوانندگانی نوشته شده که عاشق داستان‌های ترسناک و هیجان‌انگیزند. با اینکه محدوده‌ی مرگ یک رمان نوجوان است، اما مخاطب بزرگسالی هم که به داستان‌های فانتزی علاقه داشته باشد، قطعا از خواندن این کتاب لذت می‌برد.

با کاترین آردن بیشتر اشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی، کاترین آردن (Katherine Arden)، بیشتر با سه‌گانه‌ی وینترنایت شناخته می‌شود. آثار او به زبان‌های مختلفی ترجمه شده، و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است. عنوان دو اثر او که به فارسی ترجمه شده، عبارت است از: محدوده‌ی مرگ، صدای مردگان.

در بخشی از کتاب محدوده‌ی مرگ می‌خوانیم:

وقتی کلاس زنگ اول تمام شد، هنوز باران می‌‌بارید. اُلی کم‌وبیش به اعلان‌های مدرسه گوش داده بود، ولی انگشت‌هایش بی‌تابانه کتابش را می‌جستند. صدای آقای ایستون هنوز توی گوشش بود که می‌گفت، هیچ جنازه‌ای پیدا نکردن.

اما اُلی هنوز وقتی برای خواندن پیدا نکرده بود. داشتند به مزرعه می‌رفتند. زنگ خورد. کل بچه‌‌های کلاس ‌‌ششم دسته‌جمعی به بیرون هجوم آوردند، توی راه کلاه‌های لبه‌دار و پالتو‌هایشان را به تن می‌کردند و کوله‌پشتی‌هایشان را دنبال خودشان می‌کشیدند. اتوبوس مثل یک هیولای مردابِ ما قبلِ‌تاریخ وسط پارکینگ خیس چمباتمه زد؛ چراغ‌های جلویی‌اش مثل دو چشم طلایی‌رنگ میان مِه می‌درخشید.

آقای ایستون از توی اتوبوس پرید بیرون و هیولای مردابِ خیالی محو شد. او فریاد زد: «عجله کنین!» و دستش را توی هوا تکان‌تکان داد. بچه‌های کلاس ششم شتابان از وسط باران رد شدند. طولی نکشید که ردیف صورت‌های بچه‌ها از پشت شیشه‌های بخار‌گرفته‌ی اتوبوس پدیدار شد.

اُلی که از زیر کُت بارانی‌اش، کتابش را زیر بغل زده بود، شلپ‌شلپ‌کنان از پارکینگ پُر از آب رد شد. گرمای خفقان‌آوری فضای اتوبوس را پُرکرده بود. آقای ایستون گفت: «این هم از اُلی.»

اُلی جواب نداد. به راننده‌ی اتوبوس اخم کرده بود. مرد درشت‌هیکلی بود که ریش پُر‌پشت خاکستری داشت. در واقع سر تا پایش خاکستری بود. خاکستری سفید. هم‌رنگِ قارچ، به‌‌جز لب‌هایش که قرمز بودند. پوزخندی کَجَکی به اُلی زد. اُلی اصلاً از پوزخندش خوشش نیامد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب محدوده‌ی مرگ
نویسنده
مترجمنگار شجاعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-600-462-539-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب محدوده‌ی مرگ

Sajedeh
۱۴۰۲/۶/۱۷
عالی بود... خیلی خوب. این کتاب من رو به دنیا‌ی خودش برد و من تونستم با خوندنش در دنیا‌ی دیگه‌ای زندگی کنم. این کتاب هم ماجراجویانه بودهم ترسناک. اولش که این کتاب رو خریدم یخورده حوصله سر بر بود ولی وقتی که به وسط‌های کتاب رسیدم خیلی برام هیجان انیگز و جالب شد و وقتی که به اخرش رسیدم گفتم که کاش میشد طولانی تر باشه.
در مجموع خیلی کتاب خوبی بود و این کتاب رو به همتون پیشنهاد میکنم
Kaniya
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خیلی کتاب خوبی بود وقتی میخونیش وارد دنیای کتاب میشی و با الی و برایان و کوکو ماجرا رو شروع میکنی انگار دقیقا کنارشون حس خوشحالی غم و ترس رو بهت منتقل میکنه از اون کتاب ترسناک‌های بی محتوا نیست خیلی قشنگهه خیلی حتما پیشنهاد میدم بخونین
محمد پارسا
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب خوبی بود داستان را به زیبایی پیش می‌برد و کاراکتر‌ها گنگ و غیر قابل حفظ نیست حتما برای سرگرمی پیشنهاد می‌کنم بخوانید
Sara .dh
۱۴۰۰/۴/۱۱
عالی بود یکی از بهترین کتابایی بود که تا حالا خوندم
فروغ اربابی
۱۴۰۲/۶/۱۶
نوشته بود واسه نوجوانان ولی منم خوندم و خیلی قشنگ بود جلد دومشم صداس مردگانه که اونم خیلی قشنگه واقعا جذبش میشین
پریسا طاهری
۱۴۰۱/۸/۱
داستانش خیلی جالب بود هیجان انگیز و واقعا ترسناک بود عاشقش شدم.
Tak Gamer
۱۴۰۱/۴/۱۹
عالی بود
خیلی کتاب جذاب و جالبی بود
حتما بخونید
نهال
۱۴۰۱/۱۰/۶
فوق العاده بود مخصوصا طرز بیان نویسنده عاشق این کتابم
سنابیگی
۱۴۰۱/۹/۱۵
عاشقش شدم
داستانش هیجان انگیز بود.
Samin ghaderi
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
این کتاب خیلی عالیه دست نویسنده درد نکنه
........
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خیلی کتاب خوبی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید
سید علیرضا حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
عالی بود کتاب داستانی زیبا داشت
طاها کنگرانی
۱۴۰۱/۷/۲۷
خوب نیست داستان خوبی تداره
پارسا نیازیان
۱۴۰۱/۷/۳
اصلاً به درد نمیخوره
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب محدوده‌ی مرگ

برای دریافت کتاب محدوده‌ی مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.